Peugeot 407 Coupé 3,0 V6: klidná riviéra (test)

16 komentářů

PájaTHC
25. srpna • 0:13

* Výborný poměr ceny, výbavy a image
* Cena v testovaném provedení: 1 314 500 KčTak tato kombinace mně celkem rozesmála.

puck
25. srpna • 21:39

mna celkom tiez :-) za tu cenu sa uz da zohnat jaguar x-type so 100x lepsim image a rovnakym motorom

deerhunter
1. září • 21:49

jj, ale X-type je sedan a ctyrkolka k tomu, to bych k 407 Coupe moc neprirovnaval ... pokud ale zustaneme u kupatek, tak v tehle cenove relaci se dostavame k novemu trojkovemu kupe z Mnichova, vykonove srovnatelne by bylo 325Ci, o 330Ci ani nemluve ... tolik penez za Peugeota je proste tragedie ... jo a nezapominejme taky na MB CLK 280 (3.0 V6 170 kW, od 1 264 000,-).

Roňouch
26. srpna • 22:07

Dnešní nový auta jsou s tou svojí váhou co se zrychlení týče prostě v prdeli.

Martin
24. srpna • 13:46

Auto s Turbem jsme ridil pouze jednou. Pažout 406 combi 2.0HDI....souhlasim uplne s prvnim prispevkem. Auto pohodlne az hruza(mysleno v dobrem), odhlucneni dokonale, ergonomie snad bez chyby....ale tak brutalne mohutnej predni sloupek, ze do zatacky nevidim a to mne desne ale desne vadi(dela to to velke sklopeni celniho skla-sloupek pri preklopeni auta je velice nevhodne nemahan a tak musi byt logicky pri takovem sklonu mohutny), doslova reknu a budete se tomu smat, zlata Felicia, nebo Wartburg(tam jsem sloupek prakticky ani nepostrehl. Kdyz nevidim na vozovku, tak mi to proste vadi(stejne to je kdyz ridim P206). A to opravdu neomluvim. JAkmile neni vizualni kontakt s vozovkou dostatecny, auto je nebezpecne..K motoru...2l turbo(sice dehet) cekal jsem peklo, byl jsem zvykly na slabe motory, ale co se udalo pri seslapnuti plynu...nejdrive opravdu nic a pak nijak zvlast velke zrychleni(byla to ta varianta silnejsiho HDI, nepamatuju se kolik kw, myslim zhruba 80..). Muzu rici, ze po motorove strance jsem byl zklaman. Nicmene nic jineho tomu nemohu vytknout (dlouho jsem ho neridil). Jenom ten sloupek a linej motor 2.0HDi....design, jak zvenku a zevnitr krasny.

luka
5. září • 17:51

Musím s Martinem souhlasit,co se mohutnosti předních sloupků týká. Nemám sice s peugeoty osobní zkušenost,ale opticky sloupky mají obludné rozměry a ani to málé okýnko za A-sloupkem viditelnost příliš nezachrání.Podobně na mě působí nové seaty (Altea,Leon,Toledo).
Je to takový MPV efekt,ale,že by nějak zvyšoval bezpečnost? Z vlastní zkušenosti můžu říct,že to jde i jinak - u Mazdy 3 mi sloupky nepřekážejí vůbec a nedá se říct, že by to bylo nějaké málo bezpečné nebo nedostatečně vyztužené auto.
To Radek Ondrašík : dovolím si nesouhlasit ohledně nedůležitosti velikosti kufru u GT. Při přesunech napříč Evropou je nutné vzít si s sebou pár tašek. Jenom fakt, že se tam vejde bag s golfovými holemi někdy nemusí stačit:-)

matuS
28. srpna • 23:26

ak sa ti zda, ze p406 2,0hdi ma dokonale odhlucnenie, tak je najvyssi cas, aby si navstivil usneho lekara. snad ti este pomoze.

mrkevvzime
24. srpna • 11:05

proc je v clanku 8,7s a v tabulce 9.1s?
BTW ten motor je pekne slaboucka lemra na 3l ja mam 1,8 a ma to 190koniku B-] je fakt, ze to ma turbo, ale stejne

Chudas
24. srpna • 11:18

Jo 406 cupé to bylo auto :)
9.1 naměřila redakce jinak v papírech to má 8.7. Turboefekt to opravdu má, když jsem z klidu dupnul na plyn tak 1-2sec se auto plížilo a pak to koplo, od 2500 do přeřazení to má nádherný lineární zátah bez výrazné špičky == ideální na komfort jak bylo zmíněno v testu. A ta převodovka sice řadí jemně a hladce ale je POMALA a zmatená a to si přečti i v jinejch testech. Vůbec celý to auto je dálniční cruiser takže tam žádný superfast kickdowny nepotřebuješ.

KOSS
24. srpna • 12:22

Zmíněný turboefekt, nemůže býti pocit z něj zapříčiněn automatickou převodovkou? Myslím tím, že prodlení při kickdownu a logicky pak turhnutí motoru, může tento pocit vyvolat.

Radek Ondrášík
24. srpna • 12:45

Ono je to vícero faktory, turbo + automat + el. plyn = prodleva. Je jen otázkou jak je velká.

Radek Ondrášík
24. srpna • 11:14

Hm, Formule měly 1,5 Turbo a pres 1000 k ;-) Každopádně ten motor není o maximálních výkonech, ani a to auto to ani nijak nepotřebuje. Upřednostněny jsou jiné priority naladění.Jinak 8,7 s je oficiální údaj výrobce, 9,1 s je naměřená hodnota zrychlení.

kruch
24. srpna • 10:52

Diky za clanek :-D Zvedl mi naladu :-DJinak 406 je pro me etalon designu, takze - 407 never ever. A po vcerejsi nasteve servisu, ja, fanousek Peugeotu(!!!), jsem se pristihnul pri kacirsky myslence "Peugeout never more" :-|

Chudas
24. srpna • 10:17

Díky mému kamarádovim jsem se s timhle vozem svezl na konopišti při představení..... byl sice sníh ale taky to ve mě zanechalo pár věcí:
- Podvozek je nádherně komfortní, do zatáček se to nějak axtrémně nenaklání a filtruje i opravdu slušné díry.
- Jel jsem s 2.7 HDI s automatem a ten motor má celkem slušnej turboefekt.
- Automat to je to co mi nejvíc vadilo řadí pomalu a zmateně, kickdown trval pěkně dlouho to i moje pajero tam vo ty 2 kvalty hodí rychlejc, na to že při vývoji spolupracovali s ANSIN což je jeden z nejlepších výrobců převdovek teda nic moc. Jediné plus vidim v hladkých přeřazeních.
- 2há věc co mě ukrutně vadila byl výhled šikmo vpřed, kdy jsem díky nesmyslně velkému mohutnému sloupku ( je to kupé vim) neviděl do zatáčky a to mám 181 cm a sedačku jsem měl celkem ve předu, tak jsem se do zatáčky musel nahýbat.
- Po stránce komfortu tomu nejde nic vytknout ostatně jako skoro všem Fr. autům, podvozek, odhlučnení, sedadla, volant.....Dojem z vozu celkově 2, na dálniční přesuny 1-.....

puck
24. srpna • 17:49

moj nazor na toto auto je stale rovnaky: vhodne pre starnucich seladonov so sedinami na prevazanie po cote'd azur. aj tak tam je povolena vacsinou 40ka :-)

Valdauf
24. srpna • 11:13

Jen k tomu turboefektu.Nevím,kde jsi ho našel,protože v C6 tenhle motor tahá už někde od 1500 ot/min až do 4500 ot/min.Krásně,plynule a automat Ti tam sází kvaltíky jedna radost.A to je citrouš ještě o metrák těžší.

Doporučujeme

Články odjinud