Peugeot 407 bude odhalen 3. prosince

Naživo si budeme moci 407 prohlédnout pravděpodobně na ženevském autosalonu, do prodeje půjde krátce po něm. Do konce roku 2004 pak přibude i kombi, o rok později později i 407 kupé. Novinka vyjede na platformě C5, nicméně hydropneumatické odpružení nedostane. Mezi naftovými motory se objeví 1.6 HDI 80 kW, 2.0 HDI se 100 kW, 2.2 HDI se 118 kW a 2.4 V6 HDI s výkonem 132 kW.

Magazín zveřejnil i dvě fotografie, nicméně mají špatnou kvalitu a není na nich bohužel prakticky nic vidět. Do třetího prosince ale zbývá už jen čtrnáct dnů, takže vydržme. Na níže uvedených obrázcích vidíte koncept Elixir, z nějž bude 407 vycházet.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Na internetu se objevila celá řada fotografií (počítačových montáží), které se snažily poskytnout co nejvěrnější obraz chystané novinky. Několik obrázků (společně s informacemi) najdete v naší strarší zprávě. Na téma Peugeot 407 se diskutuje poměrně dlouho. Tradičně největší zájem jeví o novou 407 francouzská motoristická média. Zajímavé obrázky společně s informacemi uveřejnil magazín l´auto-journal.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky