viem o jednej T16 na predaj za 10 000€ :-D
Kamarád měl MI16 a to byla teda raketa. V 90 letech to tady v čechách nemělo konkurenci.
tak tak po 90 roku ako mladas na to bol sen strednej triedy, na diskoteece az do 95 to fungovalo ako magnet na baby..uspech na dedinskych zabavach zaruceny. vtedy este isli na prachy..:-/ dnes uz zaroba prachy aj doma,emacipacia. zlate 90 roky od bab az po podnikanie 100% lepsie. a ked ste trocha dreli v zahranici, niekolkonasobok zaruceny. po roku 90 ovsem.Dnes snad horsie vonku ako doma. ked to tak vidim alebo by mal kazdy byt doktor vseobecnak a ist do nemecka to sa este zarobkovo daa
krasne, spolahlive a pri diesli usporne auticka :)
Akorat ta zadni naprava nebyla spolehliva. Take jsem ho mel...
Tohle auto prostě člověk nemohl nemilovat.http://www.youtube.com/watch...
To je střelba!;-) Peugeot v Vatanen!!
Mel jsem kombika SRDT a dodnes na nej v dobrém vzpominam. Vypadal paradne, ta precizne slicovana celni maska predbehla dobu, tak kvalitni lak se dneska uz taky nevidí.. Navíc to paradne jezdilo, v zatackach to sneslo dost a motor mel tah. Ale nebyli by to frantici, aby neco neodflakli, palubka byla chatrna, převodovka radila přesně, ale synchrony nic moc, a brzdy byly celkem slabý.. Fakt je, ze dneska mam auto, ktery fungujebbezchy
Bezchybne, ale uz nejak nema tu dusi.
Nadčasový design i dnes se mi líbí;-),měl jsem ji v roce 1996 jako první auto(r 1989),2,0 gri,najezdil jsem asi 120000km,máloco mě předjelo;-),tenkrát byly prázdné silnice a s natuněnejma Feliciema tiše záviděli;-),krásné auto
můj sen byl 405 MI16 :-)).. zůstalo jen u snu ...
moc dobrý auto v létě i v zimě kam se na něj hrabaly ostatní značky v tý době,ještě že zůstalo u Mi a nesednul sem do T16
Jj, ten měl kdysi v 90. letech kolega v práci... Vypadal nádherně - jasně červený, decentně ospoilerovaný, hlavně to fascinující křidýlko vzadu... :-) Jezdil jsem o pár let později 405 s nafťákem, a taky to nebylo špatné. Design se jim opravdu povedl, hodně nadčasová záležitost...
Měl jsem to štěstí a najel jsem s ním asi 50000 km. Je mi 69 a dnes mám OCTAVIA SCOUT a motorku HONDA GOLDWING 1500 SE. Jsem šťastný muž. Hezký den všem.
sedi vec, pokial je v peknom stave, je to dokonale elegantne a nevtierave auto. Tym viac to vynikne ked to stoji v rade s dnesnymi ekobakelitovymi zlataninami grotestknych tvarov. No a mojej byvalej feldy 1.6 sa tu musim zastat, bolo to vynikajuce auto. Kazdopadne sa ale zase a opat potvrdzuje ze v jednoduchosti je krasa. A co este take kalibre ako P605, alebo z trochu ineho sudka V940/960....to, co nasledovalo potom, sa neda inak nazvat ako dizajnova tragedia.
jo, 605, to byl koráb. S tou jezdil ředitel, byla v plné palbě.. :-)
Koncom 80.rokov a ešte aj začiatkom 90.rokov mal u nás Peugeot lepší zvuk ako Volkswagen. Hlavne u dieslov. Ešte za komunistov sa pár maníkom podarilo zo zahraničia doviezť dieslový motor od Peugeotu a implantovať ho do Volgy 24. To bol potom vrchol socialistického luxusu. Zvlášť, keď mal niekto naftu zadara...
Pokud pominu období problémů s elektrikou (hlavně 307 a 407), tak dělal Peugeot vždy krásná a spolehlivá auta. V rodině máme už třetího a vždy naprostá spokojenost.
Většina Peugeotů od 80 let má nadčasový design, mi k srdci nejvíce přirostla 406-ka, i nyní když ji vidím v dobrém stavu se za ni rád ohlídnu, taková "francouzská šťabajzna"........
souhlasím s datací od 80. let, ale ty dnešní přefouklé hnusy jsou otřesné.A to byla 405 první nesocialistické auto, které jsem v 90. letech šoféroval a říkalo mi "pane" (ač bylo pouze přiděleno).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.