Peugeot 4007, s úsměvem do terénu

I francouzské automobilky chtějí vytěžit maximum z obliby vozů kategorie SUV. Peugeot přijde v brzké době se svým modelem 4007.
Peugeot 4007, s úsměvem do terénu

Z  obrázků jsou vcelku jasně patrné tvary auta pro volné chvíle. Hlavní dominantou je obrovská mřížka chladiče ve tvaru proslulého francouzského úsměvu, který doplňují protažené přední světlomety a vytažené lemy blatníků.

Podobná extravagance na vás čeká i v zadní části vozu. Nelze přesně usoudit, jak bude produkční verze ve skutečnosti vypadat, ale pokud by to měla být jako auto na obrázcích, má P 4007 zajištěno vítězství v bitvě o titul nejextravagantnější SUV na trhu.

A co najdete pod kapotou? Vcelku nic překvapivého. Základní motorizací bude naftový čtyřválec 2,0 HDI o výkonu 100 kW (136 k), který bude doplňovat silnější agregát 2,2 l o výkonu 125 kW (170 k). Benzínovou variantu si Peugeot vypůjčí od Mitsubishi. Půjde o agregát 2,4 s výkonem 125 kW (170 k).

Mitsubishi se také postará o dodávku náhonu na všechna čtyři kola. Bohaté zkušenosti s tímto pohonem mají zaručit výborné jízdní vlastnosti nejen na silnici, ale také v terénu. Elektronická uzávěrka bude samozřejmostí.

Oficiální představení zcela nového modelu Peugeotu se chystá na jarní autosalon v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 4007
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků