Peugeot 4007, s úsměvem do terénu

I francouzské automobilky chtějí vytěžit maximum z obliby vozů kategorie SUV. Peugeot přijde v brzké době se svým modelem 4007.
Peugeot 4007, s úsměvem do terénu

Z  obrázků jsou vcelku jasně patrné tvary auta pro volné chvíle. Hlavní dominantou je obrovská mřížka chladiče ve tvaru proslulého francouzského úsměvu, který doplňují protažené přední světlomety a vytažené lemy blatníků.

Podobná extravagance na vás čeká i v zadní části vozu. Nelze přesně usoudit, jak bude produkční verze ve skutečnosti vypadat, ale pokud by to měla být jako auto na obrázcích, má P 4007 zajištěno vítězství v bitvě o titul nejextravagantnější SUV na trhu.

A co najdete pod kapotou? Vcelku nic překvapivého. Základní motorizací bude naftový čtyřválec 2,0 HDI o výkonu 100 kW (136 k), který bude doplňovat silnější agregát 2,2 l o výkonu 125 kW (170 k). Benzínovou variantu si Peugeot vypůjčí od Mitsubishi. Půjde o agregát 2,4 s výkonem 125 kW (170 k).

Mitsubishi se také postará o dodávku náhonu na všechna čtyři kola. Bohaté zkušenosti s tímto pohonem mají zaručit výborné jízdní vlastnosti nejen na silnici, ale také v terénu. Elektronická uzávěrka bude samozřejmostí.

Oficiální představení zcela nového modelu Peugeotu se chystá na jarní autosalon v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 4007
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků