Peugeot 308: Závodní verze Racing Cup je další frankfurtskou premiérou

Peugeot 308: Závodní verze Racing Cup je další frankfurtskou premiérou

Do Frankfurtu míří samozřejmě také automobilka Peugeot, která odhalila hlavní lákadlo své expozice. Nebude to žádné osobní auto, ale závodní verze hatchbacku 308 označená jako Racing Cup. Poprvé v akci se tento vůz představí na konci října při finále GT Tour.

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 SW GT vs. Škoda Octavia Combi RS: Vítěz zcela jednoznačný?

Peugeot 308 Racing Cup vychází z civilní 308, auto ale přirozeně dostalo řadu změn. Vůz je o 106 mm širší a hodně se zapracovalo také na aerodynamice. Automobilka upozorňuje speciálně za zadní spoiler, který údajně vznikl pode předpisů WTCC. Přirozeně nemůže chybět ani bezpečnostní klec, přepracovaný podvozek a další úpravy typu oken vyrobených z polykarbonátu.

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

O pohon se stará upravený motor 1.6 THP původem z 308 GTi. Díky novému turbodmychadlu se podařilo výkon navýšit na 226 kW (308 koní), nicméně Peugeot slibuje ještě další posilování. Převodovka je šestistupňová sekvenční. 

Od konce příštího roku bude Peugeot 308 Racing Cup k dispozici zákazníkům. Objevit se má například v závodech VLN v Německu, REC ve Španělsku, CITE v Itálii nebo i ve vytrvalsotních závodech 24h series. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků