Nyní je vstupním provedením verze Active za 531.000 Kč (dříve 576.600 Kč za Active Pack) u hatchbacku a 558.000 Kč v případě kombi SW. Elektrické verze jsou k dostání již v prostřední výbavě Allure, a to od 954.000 Kč za hatchback a 985.500 Kč za kombi SW.

Nyní je vstupním provedením verze Active za 531.000 Kč (dříve 576.600 Kč za Active Pack) u hatchbacku a 558.000 Kč v případě kombi SW. Elektrické verze jsou k dostání již v prostřední výbavě Allure, a to od 954.000 Kč za hatchback a 985.500 Kč za kombi SW.

Vůz má 54kWh baterii (využitelných je 51 kWh), vyrobenou z 80 % niklu, 10 % manganu a 10 % kobaltu. S ní slibuje dojezd přes 400 km při spotřebě 12,7 kWh/100 km. Zdroj: Peugeot

Vůz má 54kWh baterii (využitelných je 51 kWh), vyrobenou z 80 % niklu, 10 % manganu a 10 % kobaltu. S ní slibuje dojezd přes 400 km při spotřebě 12,7 kWh/100 km. Zdroj: Peugeot

V základní výbavě je 11kW palubní nabíječka, ze 100kW stojanu stejnosměrně dobijete z 20 na 80 procent kapacity za 25 minut. Zdroj: Peugeot

V základní výbavě je 11kW palubní nabíječka, ze 100kW stojanu stejnosměrně dobijete z 20 na 80 procent kapacity za 25 minut. Zdroj: Peugeot

Designových změn oproti klasické verzi je dle prvních informací poskrovnu. E-308 dostává nové 18“ disky s optimalizovanou aerodynamikou, znáčky s označením modelu, sekci infotainmentu pro údaje a nastavení dobíjení – a  to je zřejmě všechno. Zdroj: Peugeot

Designových změn oproti klasické verzi je dle prvních informací poskrovnu. E-308 dostává nové 18“ disky s optimalizovanou aerodynamikou, znáčky s označením modelu, sekci infotainmentu pro údaje a nastavení dobíjení – a  to je zřejmě všechno. Zdroj: Peugeot

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

Skrze aplikaci MyPeugeot si majitelé mohou načasovat nabíjení či nezávislé topení. Delší trasy lze plánovat s ohledem na nabíjecí stanice díky aplikaci Free2Move. K zákazníkům E-308 dorazí v půlce roku 2023. Zdroj: Peugeot

Skrze aplikaci MyPeugeot si majitelé mohou načasovat nabíjení či nezávislé topení. Delší trasy lze plánovat s ohledem na nabíjecí stanice díky aplikaci Free2Move. K zákazníkům E-308 dorazí v půlce roku 2023. Zdroj: Peugeot

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling

Vůz má 54kWh baterii (využitelných je 51 kWh), vyrobenou z 80 % niklu, 10 % manganu a 10 % kobaltu. S ní slibuje dojezd přes 400 km při spotřebě 12,7 kWh/100 km. Zdroj: Peugeot
V základní výbavě je 11kW palubní nabíječka, ze 100kW stojanu stejnosměrně dobijete z 20 na 80 procent kapacity za 25 minut. Zdroj: Peugeot
Designových změn oproti klasické verzi je dle prvních informací poskrovnu. E-308 dostává nové 18“ disky s optimalizovanou aerodynamikou, znáčky s označením modelu, sekci infotainmentu pro údaje a nastavení dobíjení – a  to je zřejmě všechno. Zdroj: Peugeot
| Peugeot 308 SW Hybrid 225 Foto: Ondřej Lilling
19
Fotogalerie

Peugeot 308 v Česku dostal nový motor i elektrickou verzi. Základ dokonce zlevnil!

Na náš trh vstupují mild hybridy i bateriové modely ve formě hatchbacku i praktického kombi.

Nabídka modelu 308 prošla aktualizací při příležitosti zahájení prodejů nové mild hybridní varianty Hybrid 136 e-DCS6 a ryze elektrického provedení. Zároveň došlo ke změnám u výbavových stupňů – dříve šlo o základní Active Pack, Allure, Allure Pack a vrcholné GT, nyní je vstupním provedením verze Active za 531.000 Kč (dříve 576.600 Kč za Active Pack) u hatchbacku a 558.000 Kč v případě kombi SW s benzinovým motorem PureTech 130 a šestistupňovou manuální převodovkou.

Již v této základní výbavě je k dostání nový mild-hybridní pohon s 48V baterií o dostupné kapacitě 432 Wh pod levým předním sedadlem. Kombinuje tříválcový motor 1.2 PureTech s elektromotorem o výkonu 21 kW a s 55 Nm točivého momentu, uloženým v převodovce.

Peugeot 308: České ceny
Výbava Motor Akční cena
ACTIVE PureTech 130 S&S MAN6 531 000 Kč
ACTIVE PureTech 130 S&S EAT8 585 000 Kč
ACTIVE Hybrid 136 e-DCS6 630 000 Kč
ACTIVE BlueHDi 130 S&S EAT8 630 000 Kč
ACTIVE HYBRID 180 e-EAT8 841 500 Kč
ALLURE PureTech 130 S&S MAN6 580 500 Kč
ALLURE PureTech 130 S&S EAT8 634 500 Kč
ALLURE Hybrid 136 e-DCS6 679 500 Kč
ALLURE BlueHDi 130 S&S EAT8 679 500 Kč
ALLURE HYBRID 180 e-EAT8 882 000 Kč
ALLURE Elektromotor 115 kW / 156 k (Baterie 54 kWh) 954 000 Kč
GT PureTech 130 S&S EAT8 699 600 Kč
GT Hybrid 136 e-DCS6 734 800 Kč
GT BlueHDi 130 S&S EAT8 743 600 Kč
GT HYBRID 180 e-EAT8 958 500 Kč
GT HYBRID 225 e-EAT8 1 003 500 Kč
GT Elektromotor 115 kW / 156 k (Baterie 54 kWh) 1 017 000 Kč

Elektrická verze má přední kola poháněna motorem o výkonu 115 kW a s 260 Nm, energii čerpá z baterie o využitelné kapacitě 51 kWh. Slibuje spotřebu pouhých 12,5 kWh/100 km a dojezd až 413 kilometrů, s nímž mají mimochodem pomoci i nově vyvinutá aerodynamická 18“ litá kola.

Nabíjení stejnosměrným proudem je možné výkonem až 100 kW, z 20 na 80 procent se v ideálním případě dostanete zhruba za 25 minut. Standardní výbavou je 11kW třífázová nabíječka. Elektrické verze jsou k dostání již v prostřední výbavě Allure, a to od 954.000 Kč za hatchback a 985.500 Kč za kombi SW.

Peugeot 308 SW: České ceny
Výbava Motor Akční cena
ACTIVE PureTech 130 S&S MAN6 558 000 Kč
ACTIVE PureTech 130 S&S EAT8 612 000 Kč
ACTIVE Hybrid 136 e-DCS6  657 000 Kč
ACTIVE BlueHDi 130 S&S EAT8 657 000 Kč
ACTIVE HYBRID 180 e-EAT8 868 500 Kč
ALLURE PureTech 130 S&S MAN6 612 000 Kč
ALLURE PureTech 130 S&S EAT8 666 000 Kč
ALLURE Hybrid 136 e-DCS6  711 000 Kč
ALLURE BlueHDi 130 S&S EAT8 711 000 Kč
ALLURE HYBRID 180 e-EAT8 918 000 Kč
ALLURE Elektromotor 115 kW / 156 k (Baterie 54 kWh)  985 500 Kč
GT PureTech 130 S&S EAT8 735 600 Kč
GT Hybrid 136 e-DCS6  770 800 Kč
GT BlueHDi 130 S&S EAT8 779 600 Kč
GT HYBRID 180 e-EAT8 994 500 Kč
GT HYBRID 225 e-EAT8 1 039 500 Kč
GT Elektromotor 115 kW / 156 k (Baterie 54 kWh)  1 053 000 Kč

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud