Peugeot 308 SW: nejkrásnější kombík

atet  |  07. 07. 2008 06:56

Toto je najkrajšie kombi v triede ??? Neviem koľko ľudí má podobný vkus ako Vy v redakcii, ale veľa ich určite nebude. Veď je to niečo strašné, ten zadok to je hnus. 307 SW svojho času možno patrilo medzi najkrajšie kombi v triede, ale 308SW je myslím na opačnom konci.

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  07. 07. 2008 12:00

Přesně tak, toto je teda hnus fialový. Ale nedá se jim upřít originalita :)

Odpovědět  |   | 
Entrix  |  07. 07. 2008 17:54

Tak mě připadají hnusný všechny nový kombi od peugeot, podle mě prostě hezkej kombík udělat ani neumí. To audi nebo BMW je něco jinýho, tam jsou hezčí kombi než sedany. Ale uznávám, 308 je hnus, ten co to psal by si měl koupit brejle.

Odpovědět  |   | 
pjetka  |  08. 07. 2008 18:29

Tak toto je opravdu humus na úrovni Dacie Od modelu 307 hatch (to byl Peugeot na vrcholu) ostatní modely furt jen větší a větší zklamání. Kdy už konečně přestannou s recyklací ?

Odpovědět  |   | 
Véna Přizdisral  |  07. 07. 2008 08:02

je fakt k sežrání, k tomu ten turbo benzín 150 k, tak to by bylo moc hezké, ale nemám na něj

Odpovědět  |   | 
Bob  |  07. 07. 2008 08:29

Ještěže platí - co člověk (rozuměj designer automobilů), to jiný vkus. Protože, kdyby toto byl prototyp krásy automobilu, raději bych asi chodil pěšky.
Ale uznávám, že každému se líbí něco jiného. Dle mého byl ale 307 SW daleko hezčí.

Odpovědět  |   | 
LeonardoC  |  07. 07. 2008 08:49

To je překlep, nebo tam fakt dávaj ČTYŘstupňové převodovky ?!?!

Odpovědět  |   | 
KAREL  |  07. 07. 2008 09:30

Tak to je opravdový hnus, ošklivé žabátko, zadní výkladní skříň, jakoby na rakev, pohřební kára, blueeee fuj to je nefkusný designérský fauxpas. :D

Odpovědět  |   | 
joj  |  07. 07. 2008 10:39

Pro peugeoty mam slabost, ale kombi 307 se mi libilo vic. Nicmene nebudu hystericky lamentovat na design jako ty buzny predemnou...

Na "prvnich dojmech" me moc mrzi, ze si novinari zase vybrali 2.0 HDi, misto treba mnohem zajimavejsiho THP.

Odpovědět  |   | 
g0ne  |  07. 07. 2008 10:41

toto kombi je praveze skarede
krasne kombi je napr octavia

Odpovědět  |   | 
Jester  |  07. 07. 2008 11:03

Ano, to je bohuzel jedina vec co je, hezke. Ale uz neni prakticke, coz lide u kombiku zrejme nejvice vyhledavaji ....

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  07. 07. 2008 12:25

A muzu vedet proc neni prakticke?

Co je spatne? Vysoka nakladaci hrana, objem zavazadelniku, jeho provedeni, nizko vyklopne pate dvere, hloubka, sirka nebo co?

Muzete napsat nejaky argument, ktery se opre o srovnani s konkurenci?

Octavia:
Základní objem zavazadlového prostoru: 580 l
Objem zavazadlového prostoru po sklopení zadních sedadel: 1 620 l

Peugeot:
Základní objem zavazadlového prostoru: 508 l
Objem zavazadlového prostoru se sklopenými zadními sedadly: 1 736 l


Osobne si myslim, ze praktictejsi je zakladni objem, ale i kdyby ne, tak je to velmi srovnatelne.

Nuze?

Odpovědět  |   | 
Kohn  |  07. 07. 2008 16:44

Vážení,
každé auto má svůj účel a podle něho má vypadat.
Kombík je auto, u kterého je na prvním místě skladnost a proto ať mi někdo vysvětlí, co má za smysl udělat zadní dveře dokulata tak, že horní hrana střechy je o půl metru víc vpředu než práh? To má nová Oktávia (jinak ale pěkné auto).
Nejelegantnější kombík co znám byla bývalá modelová řada VW Passat. Měl jen jednu chybu, byl trochu moc nízký. Nový model je snad ještě nižší, ale ty čisté a praktické linie už nemá. Asi byly moc fádní... V jednoduchosti je krása - dnes to ale už asi neplatí.
Peugeot 307 byl opravdu vydařený. Mám ho a jsem spokojený. Co se do něj dá naložit, je až s podivem. A líbí se mi asi tak desetkrát víc než ta zpotvořenina, co z něj udělali přechodem na model 308. Možná je stejně praktický - ale nelíbí se mi ani ta roztlemená maska vpředu, ani ty barokní faldy a bubliny vzadu. Vždycky dám přednost čistým hladkým liniím a u kombíku se rád smířím s hranatostí.

Odpovědět  |   | 
Moose  |  07. 07. 2008 16:55

kam se passat hrabe na A4, ta ma oproti passatu krasne sklopene zadni sklo...

Odpovědět  |   | 
admxx  |  07. 07. 2008 22:33

A kam se tohle vsechno hrabe na starou C5? Vysoka, siroka, nizky prah, vyklopne zadni sklo, stala svetla vyska diky hydroactive...
Co vic si prat

Odpovědět  |   | 
joj  |  08. 07. 2008 10:26

Amen, pane, naprosto presne (az na Passata kombi, je pro me prilis hranata krabice). Zadni dvere dokulata vymyslel "designer"; pripomina mi to navrhy tramvaji, kdy clovek pochybuje, ze designer nekdy tramvaji ve jel...

Odpovědět  |   | 
Jester  |  07. 07. 2008 17:28

tak muzu zacit :)

1) nakladova hrana u kombiku proste byt nemuze (mozna alfa romeo si to muze dovolit) lide co nekdy nakladali neco tezsiho mi zajiste daji za pravdu. Ono vytahovat tezky predmet misto popodlaze kufru jeste pres hranu vysokou 20 cm je fakt pecka

2) lozna plocha pri sklopeni zadnich sedadel neni rovna ani mirne sikma jak je to v nekterych konkurencnich pripadech, ale s ukrutnym zubem

3) pomerne hodne zkosena zad sice vypada sexy ale degraduje moznost vyuziti kombika na stzehovani objemejsich predmetu protoze proto aby se vetsi predmet dal zavrit musi byt cca 40 cm od kraje kufru

nejake dalsi dotazy ?

Odpovědět  |   | 
joj  |  08. 07. 2008 10:27

Presne tak, jak rikate. O2 kombi je hezka, ale uz ne tak prakticka jako KOMBI.

Odpovědět  |   | 
nal  |  07. 07. 2008 13:28

Je pravda, ze dnes je pomenej kombikov v nizsej strednej triede.
Napadaju mi (snad spomeniem vsetky):

Chevrolet Lacetti Combi (relativne starsi model)
Dacia Logan MCV (oficialne auto nizsej triedy - velkostou vsak tejto, vybavou najchudobnejsi)
Fiat Stilo MW (posledne kusy, generacne stary voz)
Ford Focus Combi (po facelifte (asi najrozsiahlejsom, aky poznam))
Hyundai i30CW (novinka, vyborny pomer vykon/cena, nemoze sa vsak cakat technologicky zazrak)
Kia C'eed SW (dvojca i30 s extravagantenjsim dizajnom)
Opel Astra Classic (generacne stary voz)
Opel Astra Caravan (po facelifte, coskoro pride nova generacia)
Renault Megane (dalsi z kombikov, ktory o rok caka generacna vymena)
Skoda Octavia Tour Combi (generacne stary voz)
Skoda Octavia Combi (caka ho facelift)
Volvo V50 (najdrahsia varianta zo vsetkych)
VW Golf Variant (kombi z 5 gen., o rok velky facelift)

no a Peuget 308 SW.

Podla mna je to velmi obmedzeny vyber. Vela aut caka facelift ci nova generacia. Je skoda, ze napr. Toyota nema kombi od Corolly ci Fiat od Brava. Kombiky nie su uz tak trendy, ako SUV ci MPV.

Odpovědět  |   | 
joe  |  07. 07. 2008 14:11

este, ze je krasa subjektivna zalezitost. mne sa teda vobec nepaci.

Odpovědět  |   | 
Moose  |  07. 07. 2008 16:52

Krása je velice subjektivní pojem, toto je ale IMHO HNUS..........
krasny kombiky mam rád, ale toto ? TFUJ

Odpovědět  |   | 
Miggell  |  07. 07. 2008 20:36

som rád že nie som jediný kto má na tento dizajn takýto názor. 307 SW bola docela pohladné auto , ale toto
že by prišla na trh druhá multipla???

Odpovědět  |   | 
g0ne  |  20. 11. 2008 13:16

JEDINY pekny peugeot bol 406 coupe.
407 mala nabeh zpredu, lae zadok je tiez hnusny
o tychto hybridnych kombikoch ani nevravim
HNUS

Odpovědět  |   | 

hnusne auto

Odpovědět  |   | 
kim  |  08. 07. 2008 10:59

Ten bicykel v kufri by som bral
To je asi tak vetko

Odpovědět  |   | 
jozef  |  22. 07. 2008 16:23

tri sedacky v druhej rade su fajn, ale preboha ten OBROVSKY STREDOVY TUNEL !!!!????

Odpovědět  |   | 
Dismay.  |  14. 11. 2008 19:51

Mě osobně se 308 sw líbí. Octávka je taky pěkná, ale vzhledově jiný auto. Každej má jinej vkus. V 308 sw jsem jel na zkušební jízdě a paráda. Dost dobrý auto. Nevím, co proti němu máte, ....

Odpovědět  |   | 
mach.  |  30. 10. 2012 06:49

jedine 3008 super auto. 1.6 hdi motor.

Odpovědět  |   | 
mach.  |  30. 10. 2012 06:52

až se svezete v 3008 budete měnit nazor to auto nema chybu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 78 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry