Peugeot 308 SW na českém trhu, začíná na 397 000 Kč

Peugeot 308 SW na českém trhu, začíná na 397 000 Kč

Peugeot 308 SW (kombi) oficiálně vstupuje na český trh. Francouzská značka zveřejnila ceníky, podle kterých se zaváděcí cena dostane pod hranici čtyř set tisíc korun.

Za 397 000 Kč Peugeot nabízí model 308 SW s motorem 1.2 THP (110 k), manuální pětistupňovou převodovkou a výbavou Access. Ta obsahuje kompletní výstroj nafukovacími vaky, denní LED světla, manuální klimatizaci nebo rádio se čtyřmi reproduktory, přehrávačem CD a podporou MP3. 

Auto roku 2014 je Peugeot 308, porazil BMW i3 i Octavii

Auto roku 2014 je Peugeot 308, porazil BMW i3 i Octavii

Jedinou další motorizací dostupnou ve výbavě Access je 1.6 HDI 92 k za 422 000 Kč. U ostatních pohonných jednotek se už musíte rozhodovat mezi stupni Active a Allure. Nejdražší nabízenou verzí je 2.0 BlueHDi 150 k Allure s automatickou převodovkou za 610 tisíc korun.

Nejvyšší výbava obsahuje ve standardu mimo jiné LED přední světlomety, 16palcová litá kola, LED osvětlení interiéru, sportovní sedadla, elektricky sklopní zrcátka nebo kolejnice v zavazadlovém prostoru. A k tomu samozřejmě prvk výbavy Active: Bluetooth, dvouzónovou klimatizaci atd.

Peugeot 308 SW: Zaváděcí ceny na českém trhu

MOTOR  ACCESS  ACTIVE  ALLURE 
1.2 THP 110 k MAN 5*  397 000 Kč  424 500 Kč   
1.2 e-THP 130 k MAN 6    441 500 Kč  487 500 Kč 
1.2 e-THP 130 k EAT 6*    478 500 Kč  524 500 Kč 
1.6 THP 156 k MAN 6    469 500 Kč  515 500 Kč 
1.6 HDI 92 k MAN 5  422 000 Kč  449 500 Kč  495 500 Kč 
1.6 e-HDI 115 k MAN 6    481 000 Kč  527 000 Kč 
2.0 BlueHDI 150 k MAN 6    527 000 Kč  573 000 Kč 
2.0 BlueHDI 150 k EAT 6    564 000 Kč  610 000 Kč 

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků