Jeden z nejlepších testů,které jsem četl. A to i přesto,že u vozu Peugeot 308 GT nejsouzmíněny ledkové světlomety(a tím i výrazný kvalitativní světelný rozdíl ve prospěch Peugeotu:-))
Jak vidím ty karoserie obou vozů vedle sebe, tak musím uznat, že ta kasle se Peugeotu fakt povedla. Škoda proti němu vypadá tvarově nějak nedotaženě, jako by bylo spíše poskládané z lega :-)
Na jednu, dosť podstatnú vec v teste zabudli. Ful Led svetlá pri 308čke sú neporovnateľne lepšie ako pri oktávii ,
Když se podívám na test mezi auty jako Octavii RS, 308 GT, Golf GTi, Focus ST, tak se musím smát. Dyť to jsou téměř identická vozítka. Hledat na nich rozdíly, že to má větší spotřebu o 6 desetin a to zrychli o 5 setin na stovku rychleji je směšné. Ti co nenávidí RSy a jezdí 308GT jezdí stejnou kraksnou. Můžu si dovolit říct, že RSa a ostatní auta jsou šrot, pokud parkuju v garáži třeba Maybach, ale pokud mi tam hnije GTčko, STéčko, Gtíčko a haním ostatní auta? Dyť je to stejná halda plechu.
Příjemný test, škoda jen, že spotřebu jste nezměřili přesněji dle dotankování. Ukázal by se i rozdil v naměřené hodnotě a tím co ukazuje palubní PC. Obě auta mi nejsou sympatická, protože bych je bral obě, ale jen v benzínu. Co se týče Peugeotu a jeho interiéru. Má zkušenost s P407 rv 2010. Interiér byl z kvalitních materiálů a opravdu působil kvalitněji. To samé jsem cítil z jeho nástupce 508. ALE. U 407čky po 5 letech vypadá interiér strašně a to se o auto starám. Švy na sedačkách se párají. Volant se loupe, tak sešlapané pedály jsem neviděl ani u staré 120 tky. auto má najeto 50.000 a každý mi říká to si stočil o půl mega? Bohužel u 508čky po dvou letech začíná stejný prů*er. Služební Mondeo, ve kterém jezdím jen já a to s ním ujedu 3x více km než na svých vozech má interiér v mnohem lepším stavu. A to tam svačím a kolikrát jedu z montáže jak prase.Se Škodou nemám zkušenosti, ale interiér Peugeotu je asi to poslední co ze svých zkušeností mohu chválit...
Stane, to o interieri 407 je naprosty blabol. Plysove potahy v P407 a 607 su zrovna z tych mala, co aj po 200 000+ km vypadaju stale dobre. Ak si teda nekupil socialnu ediciu s obycajnymi handrovymi a la Skoda, tusim sa jednu dobu aj take davali do najnizsich vybav s 1,8 benzinom.
co to je za prašivej zvyk popřít jenom část jinýho názoru a tvářit se jako vitěz? Jasně napsal tragickej interiér včetně volantu a pedálů!
Jenom úsměvnou perličku k té škrabce ve víčku nádrže. V zimě se mi stalo, že to víčko vlivem ledovky zamrzlo a abych se dostal ke škrabce, tak jsem ho musel nehtem odškrabat. Od té doby jsem v zimě vozil škrabku uvnitř auta. Ale jinak jsem s Octavií spokojen.
Haha, tak tohle jsem říkal přesně prodejci v době reklamy na auto se škrabkou, strašně se divil jak může zamrznout víčko nádrže.
Poslední dobou je tu mnoho srovnání Škoda vs....., ale mám pocit jako by se vždy autor bál konkrétně napsat, že jiné auto je lepší. Bojíte se, že vám Škodovka už nepůjčí auto?:-D
A největší sranda bude s Pažoutem při následném prodeji......
Reaguji na E.Klein | 25. 08. 2015 01:00 | [90.181.21.xxxJakápak "sranda"?1. Pokud si někdo koupí "Pažouta" s tím, že ho dojezdí až do konce (skoro do konce), tak tento "problém" řešit nemusí - zůstatková hodnota je potom u všech aut zhruba stejná.2. Pokud někdo chce stále nové auto a nechce mít starosti s prodejem ojetého, tak volí operativní leasing a každé 2 roky má automaticky nové auto.3. Pokud někdo počítá s možností, že prodá auto po nějakých 5 letech a požaduje automat, tak v případě RS a Pažouta je rozdíl ceny 50.000,- Kč v neprospěch RS. Čili po těch 5 letech dostane v obou případech stejně - vetší rozdíl, než těch 50.000,- Kč v ceně ojetiny nebude.Shrnuto - pokud někdo "špekuluje" jako ty, tak se často rozhodne pro auto, které mu v podstatě nevyhovuje a 5 a více let jezdí s něčím, co bylo "kompromisem". Vyplatí se potom virtuální "zisk", když ztratí 5 let života ježděním v autě, které vlastně ani nechtěl? Má potom smysl koukat na následný prodej? Myslím si, že takový pohled měl opravdový smysl někdy v minulosti a ne dnes. Mne by tedy nenapadlo, abych si při výběru a nákupu nového auta kazil radost starostí, jak toto nové auto budu prodávat...
a prečo?
Ano, takato uvaha je prekliatim ludi, co nemaju na to, aby si kupili to, co by naozaj chceli. Mnohi takto kupuju auto de facto nie pre seba, ale pre toho druheho majitela:-D
To je zajímavý příspěvek. Jako nutí mě to přemýšlet, nad tím, co jsi napsal (na rozdíl od ubožáků, přirovnávajících auta k popelnicím. Máš naprostou pravdu, ale když člověk vybírá nové auto, tak toto musí vzít do úvahy. Každá značka aut má na trhu jinou hodnotu. Já jsem byl například před časem svědkem toho, že mi prodejce Alpiny pověděl už v třetí větě o relativně malé ztrátě při dalším prodeji. Takže první a druhý argument se týkal vozu jako takového, třetí prodejní bod se týkal prodeje dalšímu majiteli.
Jen ze zajímavosti, jaké jsou tedy přibližné % ztráty Alpiny při následném prodeji?
Se podívej do inzerce, ne?
Ne. :-) Zřejmě se tady o to někdo více zajímal, tak má tuto informaci již k dispozici. Když se budu 30min přehrabovat na mobile.de, tak stejně nezjistím původní ceny vozidel. Navíc to taky záleží, jestli si bazarník riskne, že do jeho krámu chodí nadržení puberťáci, či různé menšiny. Nikdo jiný pro takové vozy do bazaru nechodí. Spíše je zajímavé, jak si cení takového vozu přímo prodejce, při zpětném odkupu. A to mě zajímá. Solidní prodejce nových vozů ti nabídne solidní cenu i u jetého a na nic se tě neptá. Ty vozy nakupují ve velkém a pak je hromadně posílají dál za hranice. A zvláště pak v ČR nemají někteří potřebu nechat ze sebe dělat v bazaru debila a poslouchat, jak je to auto v hrozném stavu a bla bla bla, aby ti nakonec dali o 20tis méně, než slibovali. A hledat srovnání přímo na webů prodejců po Evropě, tak moc mě to zase nezajímá. :-) Proto se raději zeptám. Ale možná se stealth spokojil jen s informací, že je ta cena zkrátka vyšší, tečka.
Jen můj názor... V každé debatě o autech, kde je zmíněná značka Škoda, je od 90% účastníků diskuzí pranýřovaná a haněná, jak je to tragický auto a kdesi cosi, ale když se podívám na silnice, tak si nemůžu pomoct, ale prostě potkávám nejvíce Škodovek. Tak kdo si je teda kupuje? Kdo je sakra řídí? Jsou to snad všechno služební auta, se kterými zaměstnavatelé nutí jezdit své zaměstnance proti jejich vůli? Nevím, mně už ta averze vůči Škodovce příjde jako takovej zparchantělej světonázor. Docela mě zajímalo, co z toho testu na konci vyleze, protože RS 2.0 TDI manuál v kombi mám. Najezdím s ní měsíčně ca. 6.000 km, jezdím pracovně hodně často ven - každá cesta po německých dálnicích je na otočku kolem 1.000 km - a nestalo se mi, že bych z toho auta vypadl unavený (měřím podle mě normálních 185 cm), vytřesený nebo hluchý. eReSo dostává i ceres na okreskách, a přesto, že si na sportovní auto opravdu jen hraje, umí být neskutečně zábavná. Podvozek na 18-kách dokáže pěkně číst asfalt, drží opravdu jako přibitý a člověk už musí jet opravdu jako debil, aby to auto urval. A přesto, že to není sportovní auto, tak se mi nestalo, že by mi na okresce jiné auto ujelo. A nemyslím tím Dacii Logan 1,5, ale auta, která jsou srovnatelná či o třídu výš - Mercedes C a E, BMW 3 a 5, Audi A4, A6... Ano, kupoval jsem si RS s plným vědomím, že to není sportovní auto - jak by v dieselu mohlo - ale upřímně říkám, že předčila moje očekávání. V Peugeotu 308 GT jsem neseděl, takže přímé srovnání nemám, ale pokud se můžu vyjádřit ze zkušenosti k Octavii RS, moje očekávání nejen splnila, ale předčila. A je jedno, jestli s ní letím 230 v Německu po dálnici, kochám se devadesátkou nebo jí naložím někde okresce. To auto umí jet a umí jet i velmi pěkně na hraně. Z mého pohledu umí být Octavia hodně zábavný auto. Ale abych byl i trochu kitický, musím přiznat, že eReSo má jeden velký a zásadní problém - dělá závodníky z ostatních řidičů, z 10 šoférů 1- 2 mají neustále ambice závodit, jen co RS zahlédnou. Ano, mám dieselový eReSo a poři řízení mám - jak se říká - hubu od ucha k uchu. A nestydím se za to.
Reaguji na Dan | 24. 08. 2015 21:58 | [90.178.245.xxx] - Milý Dane, je fajn, že sis vybral auto, co se ti líbí a jsi naprosto spokojený. Tak to má být a co si lze více přát, že?Jenže mne zaujala tvoje věta: "V Peugeotu 308 GT jsem neseděl, takže přímé srovnání nemám, ale pokud se můžu vyjádřit ze zkušenosti k Octavii RS, moje očekávání nejen splnila, ale předčila." Je totiž docela možné, že pokud by sis vyzkoušel jiné auto a třeba zrovna to, o kterém se vede diskuse - Peugeot 308 GT, tak bys mohl být ještě více spokojený. Zejména, pokud jak píšeš, měsíčně najezdíš 6000 km a ještě k tomu německé dálnice. Při takovém charakteru provozu lze totiž ocenit komfort a odhlučnění a v tom je ten Peugeot 308 GT rozhodně lepší než Octavia RS (a i ten automat v ceně, který má Peugeot jako samozřejmost).Na druhou stranu jsi přesně svým příspěvkem ukázal to, co je předmětem takzvané "kritiky" značky ŠKODA a "obdivovatelů" jejich produktů, kteří ji hodnotí, aniž by sami vyzkoušeli něco jiného a porovnali svým "tělem", "rukama" a "hlavou". Nechci hovořit přímo o "stádovém" efektu nebo "omezenosti" českých zákazníků, ale je opravdu unikum, jaké procentuální zastoupení má Škoda na silnicích v Česku. Přece každý člověk má jiný vkus, jiné potřeby a jiné vnímání a proč tedy si nekoupí i něco jiného než Škodu, případně "Koncern" nebo Forda? Na Západě je to na silnicích rozhodně pestřejší.Škodovky jsou rozhodně dobrá auta a nelze o nich říci křivého slova. Ale žádné "zázraky" to nejsou a cenová politika různých příplatků, aby auto jakž takž vypadalo a jezdilo, je kapitola sama o sobě. V každém případě ale platí, ať si každý vybere a koupí to, co se mu líbí a co mu vyhovuje.Pokud se vrátím k článku ("testu"...), tak si myslím, že je to perfektně odvedená práce redaktora a článek má velkou vypovídací hodnotu a i mezi řádky lze vyčíst, jak by asi měl každý přistupovat k výběru vozu a zejména analyzovat své skutečné potřeby tak, aby si dobře vybral a byl spokojen.Já osobně bych si nevybral ani jedno z těchto aut. Pokud bych volil Škodu RS, tak bych se jednoznačně rozhodl pro benzin. Pokud bych měl vybírat z hlediska velkého proběhu km a dlouhých jízd, tak bych upřednostňoval auto střední třídy - třeba současný Superb s nastavitelnými příplatkovými tlumiči a určitě bych si též vybral také něco mezi Mondeem, Passatem nebo Mazdou 6. S těmito auty se dá hezky povozit stejně jako s naftovou RS, ale když jde o pohodlí na dlouhých cestách, tak to je potom už ve srovnání s naftovou RS bez debat. Já osobně bych při nájezdu 72.000 km ročně, jak Dane píšeš, do ničeho jiného než do poctivé střední třídy nesedl. Mám dlouholeté zkušenosti se služební Octavií a Passatem a vím o čem to je a jaké jsou rozdíly. Skutečné zážitky komfortu a pohody je ale potřeba hledat v kategoriích výše a je to bohužel o ceně. Což mohu porovnat zase díky zkušenosti se soukromým/rodinným autem.A na závěr - já na silnicích se Škodama RS nezávodím - jsou mi ukradené. Vždyť je ani na silnicích nepoznám v té záplavě všech možných Octavií. Jezdím si podle svého a když se chci svézt, tak se svezu a to mi potom rozhodně naftová RS svým výkonem a ani jízdními vlastnostmi nestíhá. (Samozřejmě Subaru Imprezu bych na silnicích už nedráždil, vím, kde jsou mé možnosti a možnosti mého auta. Navíc potkat Imprezu na silnicích je vzácnost a ani není jisté, že bude chtít řidič zrovna v té chvíli "závodit"....)
Pekne napsano.Jeste bych rad reagoval na par vykriku mistnich "skoda fans". Vsimnete si, ze my vsichni "hateri" se neposmivame, ani tady neprovolavame slava, jen proste jsme radi, ze test je objektivni.Vetsina lidi (vcetne me) nema problem s tim, ze skoda vyhrava, ale JAK vyhrava (nerikam ze vzdy, ale nekdy). Starsi srovnavaci test meganu a rapidu nekde na ceskem internetu je uz temer legendarni.Jeste poznamka k cene. Cesky automobilovy trh je hodne specificky (staci se podivat na ceny novych aut v okolnich zemich). Skoda mi jednoduse prijde predrazena, tu mene, tu vice.
Reaguji na takurcite | 26. 08. 2015 01:10 | [90.181.90.xxx] - Tvoje věta to přesně vystihuje: "Vetsina lidi (vcetne me) nema problem s tim, ze skoda vyhrava, ale JAK vyhrava (nerikam ze vzdy, ale nekdy)."Já jen doplním ten tebou zmíněný test meganu a rapidu jiným úžasným výrokem, že 605 litrů zavazadlového prostoru Octavie je víc jak 612 litrů zavazadlového prostoru Civicu Tourer...
Pěkně napsáno. Já se tedy přiznám mám klasickou OIII (zkoušel jsem i RS) a projel jsem i P308 GT, ale v benzínu. Takže nepřímo, že bych srovnával tyhle auta v testu, ale pocity se dost shodují. Peugeot GT mě jako uživatele OIII okouzlil naprostým komfortem, interiérem kterému nechybí Wow efekt. Podvozek sportovní ale zároveň daleko tišší než Octavie. Benzínový motor v 308 GT byl naprosto super. Jistě, že sportovnější pocit je z Octavie, ale je taky tvrdší a hlučnější ve všem. Peugeot při jízdě nebyl o moc pomalejší, ale prostě byl komfortní za všech situací. Takže v klasickém módu uživání většiny majitelů RS, což je svižnější přesun a cesty do práce atd. je Peugeot prostě příjemnějším autem.
Nevím, kde bydlíte, ale já si udělala "průzkum" a několik týdnů cestou do práce, příp. cestou autobusem, tramv. sleduji auta a jak na parkovištích, tak na silnici vede Hyundai...v Praze.
Můžu se prosím Tě zeptat? Má už konečně ta tvoje popelnice "špéru"?Jestli jo, tak je to po 18 letech co se tyhle krámy dělají veliký úspěch. Gratuluju :-D.Někomu stačí fakt málo;-).
Já jsem s mojí popelnicí OIII RS TSI maximálně spokojenej i bez špéry. Asi mě stačí málo.
Simply clever for Simply people B-].
Když už, tak simple people ;-)
Hele jsi v Čechách, tak co se divíš. Úspěch, v tomto případě Škodovky, se zde neodpouští, takže jeden prohraný srovnávací test Octy a hateři Škodovky mají rok posvícení. To, že vidíš hodně Octavii v ČR je normální, prostě domácí značka, stejné to mají ostatní značky ve svých domovských zemích a kdo má love na koupi nového auta tak Octa je chtě nechtě v hledáčku a díky puncu domácí značky vítězí. Úspěch Octavie ale není o prodejích tady v ČR, ty jsou nicotné, ale především v celé Evropě, kde kosí v nižší střední co jí přijde do cesty a v červenci už byla prodejní dvojka za Golfem. Takže jako trojka nebo chvílemi i dvojka v evropských prodejích v nejnabitějším segmentu nižší střední jistě má své kvality i kdyby se čeští hateři počůrali tři metry vysoko. Podstatné pro Škodárnu je, ne jakou škodoradost mají hateři, ale jak ji hodnotí Britové, Němci, Finové, Dánové, Poláci a další trhy a tam si skutečně nemůže Octa na nic stěžovat.
Nezlob se, ale přijde mi, že tady je spíše přání otcem myšlenky.. Ne, že by se OIII prodávala špatně, ale zase to nepřehánějme..
V čem jsem to přehnal? Pouze konstatuji holá a ověřitelná fakta. Tady máš pořadí prodejů v Evropě za minulý měsíc:Europe's top-selling models in July with unit sales1. VW Golf: 46,5672. VW Polo: 25,9603. Ford Fiesta: 22,8554. Renault Clio: 22,8515. VW Passat: 21,9726. Skoda Octavia: 19,9287. Ford Focus: 19,9028. Nissan Qashqai: 19,7979. Opel/Vauxhall Corsa: 17,76910. Peugeot 208: 17,644Source: JATO Dynamics
jj, tohle je holt českej národ. Ideálně to bylo vidět na fotbale, kde se Petru Čechovi nepovedl první zápas - udělal jednu chybu. A hned byly diskuze plný posměchu a odsuzování. Teď zaválel proti liverpoolu, tak bude na chvíli ticho...Ale holt u nás se úspěch neodpouští...
Ano, tak to je, svého času Jarda Jágr řekl, že tolik urážek kolik slyšel od českých fanoušků a médií ve své kariéře by neschytal v NHL ani kdyby tam hrál dva tisíce let.
Odpověď je podle mě sporadická. Není to tím, že by Škoda byla tragická a kdesi cosi, ale tím, že když se jakákoliv Škodovka u nás vyskytne v nějakém srovnávacím testu, není (až na výjimky, jako je tato) potřeba ani test číst, aby člověk věděl, kdo bude vítěz a že to bude odůvodněno pořád jedněmi a těmi samými, nic neříkajícími, klišé ;-)Lidé jsou už jednoduše z té okaté mediální tlačenky otrávení, toť vše.
Máš pravdu a štve mě to taky. Škodovky patří mezi dobrá, řekněme standardní auta. Ale právě ta vítězství v testech můžou být do budoucna dost riskantní. Protože pokud bude objektivně někdy Škoda lepší než ostatní konkurenti a novinář sebere všechnu svou odvahu, aby to napsal, pak se na něj vždy a za všech okolností snese kritika...
Ano, taky potkávám nejvíce škodovek. Důvody jsou hlavně dva:1. Žijeme v ČR 2. Fleety. Škodovka prodává přes 80 procent aut firemním zákazníkům. A těch zbylých necelých dvacet budou hlavně Citygo a Fabie, a pár zámožnějších možná lowend Rapid. Takže Rapidy, Octy a Superby jsou takřka výhradně do firem, a tam si jen výjimečně může člověk vybrat.Přes deset let jsem pracoval ve větší firmě kdy byla fleetová politika daná (takže jako všude - rozpočet velkorysý, ale musí to být škody nebo VW)a neskutečně mě to štvalo ( v podstatě to byl jeden z důvodů proč jsem se nechal přetáhnout ke konkurenci..)Ale je fakt že většina lidí ve firmě o autech nevěděla vůbec nic a žila v tom, jaká je ta Octa neskutečně hodnotné auto a jak jim to zvedlo společenský status.. :-)
Fri:Nevim, jestli máš ty čísla (80%) nějak ověřených, ale mně to zní nak dobrá kravina :D firmy prachy na rozhazování nemaj...a lidem stačí mhd. Nejspíš se pohybuju trochu v jiných kruzích, ale z mého okolí nemá ,,nikdo,, služební auto. Oktávku ai koupí průměrnej člověk, kterýho jízdní vlastnosti a bla bla bla (to proč čteme AR) vůbec nezajímá, ale má ji soused, málo žere, je ,,spolehlivá,, a kufr jak hovado, páč každym týden stěhuju, nebo vozin kufry pro 8 lidí.
Prodeje škody leden -červenec 2015 celkem 43800z toho fyzické osoby 9 600zdroj http://research.medea.cz/volne-dostupne-analyzy... Popravdě, lidí co mají služební auto znám dost, včetně sebe a manželky..A jestli firmy nemají na rozhazování...no jak která. Navíc auta si firmy nekupují aby vyhazovaly, ale protože je potřebují a aby jezdila.A popravdě - moje okolí nepatří mezi sociálně slabé, ale Octu coby nové auto si nekoupil zatím nikdo. Jeden známý si pořídil Superba, ale na operák a jen proto že z 90% procent bude jezdit služebně a nechává si proplatit cesťák..
Také mi připadá, že lidé znají jen škodu... jako kdyby nebylo na výběr plno jiných a lepších značek. Kdyby to byly nejlevnější auta, tak neřeknu, ale za ty peníze co stojí škodovky, máte plno jiných a lepších aut... já to prostě nechápu.
Umíte psát vůbec o něčem jiném než po**aná Octavia RS?? Koho to zajímá? Pro rejpaly: AR mám rád, ale poslední dobou už mě to fakt.... píp.
Peugeot vyhral tim, ze je mene sportovni a interier naruby ma lepsi plasty?
Není to tak těžké. Prostě lépe splnil zadání ke kterému je určen naftový kombík.
Dobrý den pane redaktore, klobouk dolu, konečně ....... a něco podobného by se dalo napsat škoda combi vs honda civic tourer atd. atd. Co se děje???? Konečně se bude psát objektivně?
Co se ale stane, až jednou bude Škoda skutečně objektivně lepším autem v nějakém srovnávacím testu? Je lepší "nechat vyhrát" druhé, abys mohl uspokojit své přesvědčení, že novinář je objektivní? Pak se ale z objektivity stává neobjektivnost.
Ale když bude skodovka lepším autem, tak at klidne vyhraje. Když vyjela trojkova Oktavka, tak jsem byl velmi mile překvapen pouzitymi materiály a mírou odhlucneni, to jsem si říkal, ze oproti dvojkové Oktavce je obrovsky krok zpět. Jenže to ses nikdy v žádném testu nedocetl, až dnes, me vadí ta neobjektivita, když bude Oktavka lepším autem tak ani neceknu.
Že by se redakci konečně začalo při srovnávacích testech dostávat nadhledu? (normálně by sportovnější jízda měla v testu váhu 90%)Jsem to pouze já komu připadají sedačky u škodovek nepohodlné, jakmile v tom mám sedět více než dvě hodiny stává se to pro mě utrpením...
Jsem příznivec úplně jiné značky, ale ani rapidu ani oktávce III jsem s rozumným nadhledem neměl co vytknout.....až na ty sedačky....subjektivní dojem je, že mne ty sedačky v jakékoli poloze nutí mít záda jak želva krunýř (a to mám rádoby bederní opěru na maximum proti zádům). Když si chci narovnat krk, tak se musím vyklonit mimo opěrku a zahnout hlavu. Zkoušel jsem všechny možný nastavení sedačky ale furt se v tom nemůžu srovnat a po cestě jen z Prahy do Plzně prostě záda brečí a na zpáteční už se kroutím jak had, jenom z toho vylézt. Chjo...jinak fakt všechna čest povedený auto, ale kdybych si ho měl koupit domů tak ty sedačky by byly důvod, proč bych šáhnul jinam.
S těmi sedačkami je to asi největší slabina Škodovek. V Octavii jsou ale výborná RS-ková anatomická sedadla, což je možná jeden z důvodů rozhodnout se v případě Octavie pro tento model. Bohužel u Superbu (ani model L&K sedadla nic moc - vyzkoušeno) možnost výběru lepších sedadel není, to nabízí za příplatek jen Passat (tuším za 28.000,-Kč). Rozhodně doporučuji za pořádná sedadla si připlatit, pokud to jde (pokud se samozřejmě hodně jezdí - pokud někdo najezdí jen cca 6000km ročně, tak si zvykne na cokoliv).
Úplně moje slova. Sedačky v OIII i v Rapidu jsou mizerné a hlavně jejich bederní podpěra. Už po dvou hodinách cesty má člověk chuť si pod záda srolovat ručník, protože má záda v jednom ohni.
Jen tak dál Autorevue. V poslední době jdete do sebe a tento test je toho jasným důkazem. Podobný výsledek by byl v ostatních přizdisr... médiích nemožný (zdravíme Škoda Magazín). Všude jinde by se kvality P308 zamluvily stylem, že OIII má o krapet lepší dojem z čudlíků, krapet lepší tu či onu prkotinu, atd. Však to známe. Bravo a jen tak dál.
Děkuji za test.Tak nějak jsem celou dobu čekal to klišé, které se u GT objevuje v každém testu jako "Peugeot udělal velký pokrok, je to skvělé auto na cestování, ale Octavia..."A ono to nakonec nepřišlo..Pořád tomu nemůžu uvěřit..Jinak - myslím že Peugeot na to šel z dobré strany. Nesnaží se nalhávat sám sobě či zákazníkům nějakou pohádku o sportovním autě, je to rychlé auto s dieselem, v kterém se dá přešít den aniž by byl člověk udrkotaný z nerovností a ohluchlý z valivého hluku od kol a dalších...
Sympatický test, tiez si myslim, ze rolu GT napĺňa pežó lepšie a každý kombík s dieslakom by mal byť viac GT ako RS - uskákané, hlučné a v interiéri okresané auto. Viac menej si viem predstaviť i človeka čo chce z tohto pohľadu čo najefektívnejšie auto.. hmotnosť, manuál, pár koní viac, lepšie riadenie a spotreba... pri tom priestorovo veľké, čiže ani octa nie je podľa mňa zlá.Poznámka k foto: to čo predvádza úpravca týchto foto je tzv. HDRkový des a zúfalosť, niektoré foto sú tak dopatlané, že to bije do očí už aj cez zmenšeninu v náhľade... robte s tým niečo, tiež to nepôsobí 2x seriózne keď niekto nepozná mieru v patlaní fotky do nekonečna až to zničí. Trocha prirodzenosti neuškodí.
Chudák autor, nejspíš bude celé září o hladu :/ Ale počteníčko to bylo pěkný!! Ikdyž závěr jsem četl radši 3x
Ty jo, to hledim...Pazout subjektivne lepší. ..ja padám. ..tipuji na největší a nejostřejší diskusi v roce 2015...-)
Od druhé kapitoly jsem četl test s otevřenými ústy. To je snad poprvé, kdy se někdo z českých, běžně podplacených žurnalistů, dovedl oprostit od vlezdoprdelnického pseudovlastenectví a předsudků a napsal opravdu nestranný test. Tisíceré díky a večer se jdu opít.
Pánové, díky za fajn test a taky za odvahu.
Tak ono hlavně označení GT neznamenalo nikdy ve skutečnosti čistě sportovní auto.. B-]
narozdíl od RS. Na sport si tu tedy hraje jen Škoda. Peugeot přiznává, že je to na svižné pohodlné dálkové cesty. Což se v testu potvrdilo.
Pánové, nemá ten Peugeot trochu zdechlé koně? Jinak řečeno, koně a kW obráceně. :-D
Dík za upozornění!
Palec nahoru 👍 za odvahu. Hezky test, presne stejný pocit jsem mel z techto dvou aut i ja. Skodovka s tím interierem a setrenim zasla až moc daleko.
neda nic ine len suhlasit..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.