Peugeot 308 s novou karoserií sedan

Nabídka karosářských verzí pro Peugeot 308 se nyní rozrostla o provedení sedan. Ale jen v Číně.
Seznam kapitol
  1. Peugeot 308 sedan
  2. Fotogalerie

Vozy Peugeot 308 v současném, pro modelový rok 2011 určeném provedení prodávají s karoseriemi hatchback, kombi SW a otevřené CC. Nyní přichází také alternativa cv podobě klasického tříprostorového sedanu. Určena je ale pouze pro čínské soudruhy, mezi nimiž často evropské sedany nižších tříd hrají roli reprezentačních vozů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový sedan Peugeot 308 bude vyhrazen čínským zákazníkům
Peugeot 308 v nové verzi pro rok 2011

Peugeot 308 v nové verzi pro rok 2011

U nás se tedy Peugeotu 308 s karoserií sedan nepotkáme, ale zřejmě až tak o moc nepřijdeme, podobné stroje se v našich podmínkách příliš dobře neprodávají (výjimkou může být ale třeba poměrně úspěšný Renault Fluence). Za zmínku stojí, že sedan 308 je již třetí novinkou Peugeotu během posledních 18 měsíců, kterou v Číně představil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Vůz se veřejnosti prvně představil v půli září na autosalonu v Chengdu a vyrábět se bude výhradně v továrně partnerské společnosti Dongfeng Motor Corporation, která pro čínský trh produkuje také sedany Peugeot 307 a 408. Automobilka Peugeot tvrdí, že ve velmi exponovaném segmentu C hodlá dosáhnout roční produkce 60 000 vozidel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Spolu se sedany 307 a 408 má během roku 2012 dosáhnout produkce plných 150 000 vozům, což představuje plných 60 % plánovaného odbytu všech Peugeotů v Číně. K mání zde bude nový sedan 308 s dvojicí zážehových motorů, z nichž ani jeden se v Evropě neprodává. Jde o konvenční čtyřválce 1,6i s výkonem 106 koní (78 kW) a 2,0i naladěný na 147 koní (108 kW), jež mohou být kombinovány s manuálními i automatickými převodovkami.
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot 308 sedan
  2. Fotogalerie
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků