Peugeot 308 RXH: Chystá se další konkurent pro Octavii Scout

16 komentářů

komik
6. prosince • 0:08

Není RXH náhou označení pro hybridní 4 kolku, tedy pohon zadní nápravy elektromotory s rekuperací, zde do 30km\hod dokáže jezdit čistě na elektro nebo jako 4 kolka...?

Vana666
6. prosince • 2:07

To je Hybrid4

Vana666
6. prosince • 9:25

Jo oprava, RHX a HYbrid4 je asi to stejné
Já ale někde četl že to snad už přestali vyrábět

Čendoslav
6. prosince • 11:07

RXH = zvýšený podvozek a oplastování...
HYbrid4 = diesel-elektrický hybrid s pohonem 4x4...
V současné době se vyrábí 3008 HYbrid4, 508 RXH 2.0 HDi a 508 RXH HYbrid4...

Vana666
6. prosince • 11:36

Dle stránek Peugeotu už samotné označení RXH bez hybridního doplňku může znamenat pohon všech kol, viz citace k modelu Peugeot 508 RXH :
"Peugeot 508 RXH, poháněný exkluzivním pohonem 2.0 HDI FAP HYbrid4 ....s maximálním výkonem 147 kW (200 k), pohonem všech 4 kol a nejvyšším točivým momentem 450 Nm je nový 508 RXH předurčen pro jízdu a používání v jakýchkoliv podmínkách..."http://www.peugeot.cz/objevte-vic/508/rxh/p=tec... ...

Tom
5. prosince • 19:23

Bez pohonu 4x4 je to pro Scouta asi takova konkurence, jako je Octavia RS pro BMW M3... Tohle auto bude mit osud asi tak jako Roomster Scout, tj. upadne v zapomeni s poctem par jednotek prodanych kousku...;-)

řidič
6. prosince • 15:43

V článku je psané, že se ještě necí, co bude za pohon, těžko nyní předvídat.. Peugeot klasické čtyřkolky dělal již v řadě 405, takže něco o tom ví...

Vana666
5. prosince • 11:30

Bez pohonu všech kol to asi velká konkurence Scoutu nebude

Vana666
5. prosince • 15:16

Vidím minusy, takže ano souhlasím s vámi, dle testů je Haldex ve Scoutu opravdu mizerně nastavený.
Ale furt je to tisíckrát lepší než nic, hlavně za horších podmínek

Čendoslav
5. prosince • 15:50

Je otázka jaká část kupců Scouta vyžaduje 4x4 a jaká část jde jenom po designu a světlé výšce...pokud převládá druhá skupina, tak může mít 308 RXH úspěch - zvlášť pokud se Peugeotu podaří dobře marketingově prodat ten Grip Control...

Tom
6. prosince • 13:04

Souhlas me staci svetla vyska. 4x4 nevyuziju, rozhodne ne u pseudoterenaku.

řidič
6. prosince • 15:41

myslím, že pocit z jízdy ve čtyřkolce je fakt jiný, než ve dvoukolce... to prostě nejde srovnat.. zvláště ,když si chce člověk v zatáčkách tak trochu zablbnout.... platí jak na suchu, tak na mokru, sněhu, ....... jen bláto nečitelný je humus...

Vana666
6. prosince • 14:03

Jasně, lidi mají různé preference. Já mimo silnice jezdím minimálně takže nepotřebuju světlou výšku, zato ocením 4x4

Vana666
5. prosince • 16:49

To je fakt, hodně lidí se asi nechá oblbnout reklamou

Pepa
5. prosince • 17:15

Ale ze tehc minusek je! To bude asi dukaz ze zvaznis.

Bimbo
5. prosince • 10:25

Hlavne at tam nezapomenou dat prevodovku co pri dalnicni 130ce toci lehce nad volnobehem, at to prece nezere!!! :-P

Doporučujeme

Články odjinud