Peugeot 308 rozširuje ponuku motorov i výbav

Peugeot 308, ktorý bol vo viacerých európskych krajinách uvedený na trh v septembri a na Slovensku koncom októbra 2007, rozširuje ponuku motorov, výbav a v neposlednom rade prichádza na trh aj s trojdverovou karosériou.
.
Doteraz bol tento model k dispozícii len ako päťdverový hatchback v troch výbavách a so štyrmi motormi spriahnutými s manuálnou prevodovkou. Peugeot 308 je už teraz k dispozícii v predajnej sieti aj ako trojdverový hatchback. Ďalšími novinkami sú:
 
- automatická štvorstupňová prevodovka „AL 4“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, v dvoch benzínových motoroch 1,6 l  VTi 88 kW (120 koní) a 1,6 l THP s výkonom 103 kW (140 koní)

- 6-stupňová automatická prevodovka „AM6“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, ktorá je k dispozícii s motorom 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní)

Ďalej dve nové motorizácie:

- 1,4 l VTi 70 kW (95 koní) – benzínový motor vyvinutý v spolupráci PSA Peugeot Citroën a BMW Group
- 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) k dispozícii aj s filtrom pevných častíc FAP

Ponuka 308 sa v roku 2008 ešte rozšíri, konkrétne už na jar, keď príde na trh 6-stupňová manuálna prevodovka (BMP6) na 1.6 l HDI FAP 80 kW(110 koní). Nový typ bude predstavovať už druhú verziu vozidla, ktoré bude vypúšťať len 120g CO² na kilometer, čo bude limit pre celý rad modelov 308. Neskôr bude nasledovať ponuka benzínového motora „BioFlex“, ako aj mnohé ďalšie novinky.
                                                                                                 

Súčasná ponuka motorov pre model 308:

· 1,4 VTi 70 kW (95 koní) 136 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1, 6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l THP 110 kW (150 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l THP 103 kW (140 koní) 240 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) 215 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l HDi, FAP, 80 kW (110 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová automatická prevodovka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 308

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků