Peugeot 308 rozširuje ponuku motorov i výbav

Peugeot 308 rozširuje ponuku motorov i výbav

Peugeot 308, ktorý bol vo viacerých európskych krajinách uvedený na trh v septembri a na Slovensku koncom októbra 2007, rozširuje ponuku motorov, výbav a v neposlednom rade prichádza na trh aj s trojdverovou karosériou.
.
Doteraz bol tento model k dispozícii len ako päťdverový hatchback v troch výbavách a so štyrmi motormi spriahnutými s manuálnou prevodovkou. Peugeot 308 je už teraz k dispozícii v predajnej sieti aj ako trojdverový hatchback. Ďalšími novinkami sú:
 
- automatická štvorstupňová prevodovka „AL 4“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, v dvoch benzínových motoroch 1,6 l  VTi 88 kW (120 koní) a 1,6 l THP s výkonom 103 kW (140 koní)

- 6-stupňová automatická prevodovka „AM6“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, ktorá je k dispozícii s motorom 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní)

Ďalej dve nové motorizácie:

- 1,4 l VTi 70 kW (95 koní) – benzínový motor vyvinutý v spolupráci PSA Peugeot Citroën a BMW Group
- 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) k dispozícii aj s filtrom pevných častíc FAP

Ponuka 308 sa v roku 2008 ešte rozšíri, konkrétne už na jar, keď príde na trh 6-stupňová manuálna prevodovka (BMP6) na 1.6 l HDI FAP 80 kW(110 koní). Nový typ bude predstavovať už druhú verziu vozidla, ktoré bude vypúšťať len 120g CO² na kilometer, čo bude limit pre celý rad modelov 308. Neskôr bude nasledovať ponuka benzínového motora „BioFlex“, ako aj mnohé ďalšie novinky.
                                                                                                 

Súčasná ponuka motorov pre model 308:

· 1,4 VTi 70 kW (95 koní) 136 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1, 6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l THP 110 kW (150 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l THP 103 kW (140 koní) 240 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) 215 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l HDi, FAP, 80 kW (110 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová automatická prevodovka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 308

bazar

Peugeot 3008 2
Rok výroby: 2014
Stav: 142 586 km
Cena: 300 000 Kč
Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 147 135 km
Cena: 245 000 Kč
Peugeot 3008 2
Rok výroby: 2014
Stav: 100 748 km
Cena: 268 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 94 707 km
Cena: 68 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 47 718 km
Cena: 340 000 Kč
Peugeot 508 2
Rok výroby: 2011
Stav: 121 450 km
Cena: 210 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků