Peugeot 308 rozširuje ponuku motorov i výbav

Peugeot 308, ktorý bol vo viacerých európskych krajinách uvedený na trh v septembri a na Slovensku koncom októbra 2007, rozširuje ponuku motorov, výbav a v neposlednom rade prichádza na trh aj s trojdverovou karosériou.
.
Doteraz bol tento model k dispozícii len ako päťdverový hatchback v troch výbavách a so štyrmi motormi spriahnutými s manuálnou prevodovkou. Peugeot 308 je už teraz k dispozícii v predajnej sieti aj ako trojdverový hatchback. Ďalšími novinkami sú:
 
- automatická štvorstupňová prevodovka „AL 4“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, v dvoch benzínových motoroch 1,6 l  VTi 88 kW (120 koní) a 1,6 l THP s výkonom 103 kW (140 koní)

- 6-stupňová automatická prevodovka „AM6“ so sekvenčným radením „Tiptronic System Porsche“, ktorá je k dispozícii s motorom 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní)

Ďalej dve nové motorizácie:

- 1,4 l VTi 70 kW (95 koní) – benzínový motor vyvinutý v spolupráci PSA Peugeot Citroën a BMW Group
- 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) k dispozícii aj s filtrom pevných častíc FAP

Ponuka 308 sa v roku 2008 ešte rozšíri, konkrétne už na jar, keď príde na trh 6-stupňová manuálna prevodovka (BMP6) na 1.6 l HDI FAP 80 kW(110 koní). Nový typ bude predstavovať už druhú verziu vozidla, ktoré bude vypúšťať len 120g CO² na kilometer, čo bude limit pre celý rad modelov 308. Neskôr bude nasledovať ponuka benzínového motora „BioFlex“, ako aj mnohé ďalšie novinky.
                                                                                                 

Súčasná ponuka motorov pre model 308:

· 1,4 VTi 70 kW (95 koní) 136 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1, 6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l VTi 88 kW (120 koní) 160 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l THP 110 kW (150 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l THP 103 kW (140 koní) 240 Nm, 4-stupňová automatická prevodovka
· 1,6 l HDi 66 kW (90 koní) 215 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 1,6 l HDi, FAP, 80 kW (110 koní) 240 Nm, 5-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová mechanická prevodovka
· 2,0 l HDi FAP 100 kW (136 koní) 320 Nm, 6-stupňová automatická prevodovka

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 308

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků