Krasne, jen pitomec leti pro Hujdu i30.
Máme Hyundai, celkem tři. A čtvrté auto je Peugeot 208 GT :-) Dnes objednáno. Do města na hraní a denní provoz. Design rozhodl..
Tak na počtvrté dobře ... konečně máte první auto. Gratuluji. :-)
Když člověk chvíli kouká pod kapotu Citroenu (totožný produkt od psa), tak za chvíli nabyde dojmu, že to musely navrhnout opice, které neví k čemu jsou jednotlivé komponenty v motorovém prostoru. Od Franouze pryč. I ten hyundai má větší logiku stavby vozu.
poprosil by som upresnit/konkretizovat/rozvinut toto "zistenie". dakujem
Ešte , pár jedincov kritizuje i-cocpit, lebo jednoducho už nemajú čo kritizovať. Pedajné čísla hovoria za všetko o obľúbenosti takéhoto riešenia. Keď prišla 308, s revolučnými zmenami, ako je ovládanie cez stredový displej, všetci ste sa tu išli posrať, aká je to hlúposť.....keď to konkurencia okopírovalá, a nemenovaný koncern to dotiahol až do takej dokonalosti, že tam prestali dávať ešte aj čudlík na hlasitosť rádia , zrazu kritici prestali. Jedno čo ma teší, že za hrob okritizovaný opačný chod otáčkomer, si už dnes ani nik nevšimne. Pohodlné auto s veľmi dobrými jazdnými vlastnosťami, kde ešte aj po siedmich rokoch v losom teste natrie najnovšiu octáviu, ktorá nim neprešla. /octávia 72km, 308, keď si dobre pamätám s prehľadom 83km/. A keby náhodou niekomu chýbal veľký kufor, tak si kúpi SW s porovnateľným kufrom ako má octávia, s neporovnateľnými jazdnými vlastnosťami. Všetky ponúkane motory o triedu lepšie ako má VAG a porovnávať skackavú DSG s HDM, snáď ani nemá zmysel.
Rozhodně jedno z nejhezčích aut kompaktní třídy. Má 2 problémy i.cocpit a tři hrnky mimo GTi. Tečka.
A ještě třetí, nejvážnější. Je to Peugeot :-D
Automatická dvojzónová klima byla v základu Active od prvního faceliftu ve 2017.
Modernizace jsou víc marketing, pokud člověk daný model nesleduje, skoro si modernizace nevšimne. Akorát se obávám, že modenizací neopraví polohu budíků :-D Za mě největší fail auta. Vzadu by na nohy mohlo být malinko víc místa. Jinak je Pežó miláček:-)
Malý volant+budíky nad ním? Po pár týdnech ježdění tě pak čeká šok, když sedneš do tradičně řešeného vozu. Je to jako za kormidlem parníku ;-) I-cockpit je super a ostatní už na něj postupně také přecházejí. Jen s tím kopírováním to nemůžou moc přehánět, takže budíky zůstávají dole mimo zorné pole řidiče a musí to obcházet Head-up řešením.
No jistěěěě :-D volant malý, placatý, a skoro na klíně, abys ty budíky vůbec viděl... skvělé! A šok po přesednutí do normálního auta má jen řidič nenormálního auta ;-)
Velký volant je relikt minulých dob, kdy bez něj auto nešlo řídit. V moderním a dobře zkonstruovaném autě není potřeba.
šok ano. že jsou opět vidět budíky.Vykládat někomu, kdo v Peugeotu nevidí na základní ukazatele (rychloměr), protože má přes ně volant, jaký je to ergonomicky skvělý systém, to je opravdu k smíchu:-D
Tak děti za volant nepatří, při jízdě. Počkejte si do plnoletosti až trochu vyrostete a uvidíte.
Na reseni od Peugeotu si nestazuji pouze jedinci mensiho vzrustu. Pokud mate dlouhe nohy, ani idiotsky posazeny volant v kline vam nepomuze.
Kdo kopíruje interiéry po Peugeotu?
Přesně to samé jsem chtěl napsat - kdy už konečně skončí ten nepovedený experiment s palubkou. Jen díky té pitomosti jsem Peugeot opustil a dokud to neskončí, tak se k němu nevrátím. Oni ji vnucují až hystericky, bylo o tom napsáno mnoho kritik, ale houby platný. Kdyby to bylo opravdu k něčemu, už by to dávno dělala i konkurence. :-/ Co naplat, technikou už nás PSA neoslní, tak to zkouší "originálním" designem. Pro mě klesnulo PSA na úroveň hnujdaje. (I stěmi hnusnými krabicoidními citroeny s šilhavými poloslepými světly).
Jdi a už se nevracej, a nám spokojeným to neber.
V pořádku. Jeden opustí dva přijdou ;-)
Chytří opustí, hloupí přijdou.
To vše kdy Peugeot kupodivu dělá auta na velmi slušné úrovni a skvělým designem.
Peugeot na velmi slušné úrovni? Peugeoty přežijí jen tak tak prvního fleet majitele a konec. A že nemají do civilní 308 benzín se čtyřmi válci? I hyundai se svojí R4 1.5 je pomalu motorová mašina.
zásadni změny v interiéru? Jeden by čekal, že konečně opravili to nesmyslné umístění budíků zakrytých věncem volantu.:-D
Malý test inteligence, jak se v Peugeotu dívat na budíky aby je dotyčný viděl, možno použít i návod k obsluze. A ono to v reálu vypadá na hodně velký a náročný test, který někteří jedinci ani nezvládnou. Smutné, veselé, nebo obojí ?
Ano strcite si volant mezi nohy. Oh wait? máte dalsi nohy? Smolik pacholik....:-P
Dlouhé nohy, krátký rozum. Vypadá to, že tohle do sebe, nebo třeba mezi sebe ?, někdy zapadá. "mezi nohama" je úplně každý volant.
(oprava) delsi nohy
Jak je mozné, že se mi to v žádném Peugeotu neděje? Sedím pohodlně, auto se mi skvěle ovládá. Vyzkoušeno 208 obou generací, 308, 2008, Rifter, 5008.
Jak je možné, že si na to stěžují hromady lidí? Nemusíte být génius, abyste pochopil, že všichni nemají vaše tělesné proporce.
pretoze spokojny majitel sa nebude strapnovat vypisovanim pozitivnych hodnoteni po forach.das koncernaci v tom nesedeli, ale hned z fotky vedia ze je to spatne....:-D:-D:-D
No vidíš, a další hromady lidí jsou naprosto spokojeny. Ale ne, to si asi jen někdo vymyslel, a všechny prodeje jsou lež, protože když to nevyhovuje tobě, tak nemůže nikomu...
To tvrdite vy. Ja jsem vam pouze naznacil, ze na rozdil od standardniho usporadani reseni od Peugeotu znemoznuje nekterym typu postavy to auto vubec ridit. Takze ano, vy a vam podobni muzete byt spokojeni ale pro zbytek populace jsou ty auta naprosto nepouzitelna. To seo jinych znackach rict neda.
Kdyby to byla pravda, nebylo by takové auto připuštěno do provozu. Takže to bude jinak... že
Proč jsou připuštěna do provozu auta s dotykovými displeji, které odvádí pozornost od řízení, a přitom mobilovat nesmíš? Opravdu si myslíš, že jde někomu o bezpečnost? Jenom o zisky, chlapče...
bohužel i celý Covid je jen o zisku..pár mrtvých je jedno...B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.