Peugeot 308 prošel modernizací. Zvenku ji skoro nepoznáte, uvnitř nepřehlédnete

36 komentářů

Adam
11. června • 21:18

Krasne, jen pitomec leti pro Hujdu i30.

Karel
11. června • 22:28

Máme Hyundai, celkem tři. A čtvrté auto je Peugeot 208 GT :-) Dnes objednáno. Do města na hraní a denní provoz. Design rozhodl..

Ralf
11. června • 22:51

Tak na počtvrté dobře ... konečně máte první auto. Gratuluji. :-)

Kakadu
12. června • 7:45

Když člověk chvíli kouká pod kapotu Citroenu (totožný produkt od psa), tak za chvíli nabyde dojmu, že to musely navrhnout opice, které neví k čemu jsou jednotlivé komponenty v motorovém prostoru. Od Franouze pryč. I ten hyundai má větší logiku stavby vozu.

abc
12. června • 17:15

poprosil by som upresnit/konkretizovat/rozvinut toto "zistenie". dakujem

pacho
11. června • 20:49

Ešte , pár jedincov kritizuje i-cocpit, lebo jednoducho už nemajú čo kritizovať. Pedajné čísla hovoria za všetko o obľúbenosti takéhoto riešenia. Keď prišla 308, s revolučnými zmenami, ako je ovládanie cez stredový displej, všetci ste sa tu išli posrať, aká je to hlúposť.....keď to konkurencia okopírovalá, a nemenovaný koncern to dotiahol až do takej dokonalosti, že tam prestali dávať ešte aj čudlík na hlasitosť rádia , zrazu kritici prestali. Jedno čo ma teší, že za hrob okritizovaný opačný chod otáčkomer, si už dnes ani nik nevšimne. Pohodlné auto s veľmi dobrými jazdnými vlastnosťami, kde ešte aj po siedmich rokoch v losom teste natrie najnovšiu octáviu, ktorá nim neprešla. /octávia 72km, 308, keď si dobre pamätám s prehľadom 83km/. A keby náhodou niekomu chýbal veľký kufor, tak si kúpi SW s porovnateľným kufrom ako má octávia, s neporovnateľnými jazdnými vlastnosťami. Všetky ponúkane motory o triedu lepšie ako má VAG a porovnávať skackavú DSG s HDM, snáď ani nemá zmysel.

Assasin
11. června • 20:40

Rozhodně jedno z nejhezčích aut kompaktní třídy. Má 2 problémy i.cocpit a tři hrnky mimo GTi. Tečka.

Kakadu
11. června • 21:38

A ještě třetí, nejvážnější. Je to Peugeot :-D

Allamarein
11. června • 14:59

Automatická dvojzónová klima byla v základu Active od prvního faceliftu ve 2017.

fifo
11. června • 12:38

Modernizace jsou víc marketing, pokud člověk daný model nesleduje, skoro si modernizace nevšimne. Akorát se obávám, že modenizací neopraví polohu budíků :-D Za mě největší fail auta. Vzadu by na nohy mohlo být malinko víc místa. Jinak je Pežó miláček:-)

Johnny
11. června • 12:45

Malý volant+budíky nad ním? Po pár týdnech ježdění tě pak čeká šok, když sedneš do tradičně řešeného vozu. Je to jako za kormidlem parníku ;-) I-cockpit je super a ostatní už na něj postupně také přecházejí. Jen s tím kopírováním to nemůžou moc přehánět, takže budíky zůstávají dole mimo zorné pole řidiče a musí to obcházet Head-up řešením.

Hrd
11. června • 14:34

No jistěěěě :-D volant malý, placatý, a skoro na klíně, abys ty budíky vůbec viděl... skvělé! A šok po přesednutí do normálního auta má jen řidič nenormálního auta ;-)

Allamarein
12. června • 7:47

Velký volant je relikt minulých dob, kdy bez něj auto nešlo řídit. V moderním a dobře zkonstruovaném autě není potřeba.

qwertz
11. června • 13:10

šok ano. že jsou opět vidět budíky.Vykládat někomu, kdo v Peugeotu nevidí na základní ukazatele (rychloměr), protože má přes ně volant, jaký je to ergonomicky skvělý systém, to je opravdu k smíchu:-D

neodborník
11. června • 20:00

Tak děti za volant nepatří, při jízdě. Počkejte si do plnoletosti až trochu vyrostete a uvidíte.

qwertz
12. června • 10:05

Na reseni od Peugeotu si nestazuji pouze jedinci mensiho vzrustu. Pokud mate dlouhe nohy, ani idiotsky posazeny volant v kline vam nepomuze.

Peugeota ne
11. června • 12:58

Kdo kopíruje interiéry po Peugeotu?

Hrd
11. června • 11:59

Přesně to samé jsem chtěl napsat - kdy už konečně skončí ten nepovedený experiment s palubkou. Jen díky té pitomosti jsem Peugeot opustil a dokud to neskončí, tak se k němu nevrátím. Oni ji vnucují až hystericky, bylo o tom napsáno mnoho kritik, ale houby platný. Kdyby to bylo opravdu k něčemu, už by to dávno dělala i konkurence. :-/ Co naplat, technikou už nás PSA neoslní, tak to zkouší "originálním" designem. Pro mě klesnulo PSA na úroveň hnujdaje. (I stěmi hnusnými krabicoidními citroeny s šilhavými poloslepými světly).

Allamarein
11. června • 14:58

Jdi a už se nevracej, a nám spokojeným to neber.

Johnny
11. června • 12:39

V pořádku. Jeden opustí dva přijdou ;-)

Slávek
11. června • 14:36

Chytří opustí, hloupí přijdou.

Kankunen
11. června • 12:04

To vše kdy Peugeot kupodivu dělá auta na velmi slušné úrovni a skvělým designem.

Peugeota ne
11. června • 12:56

Peugeot na velmi slušné úrovni? Peugeoty přežijí jen tak tak prvního fleet majitele a konec. A že nemají do civilní 308 benzín se čtyřmi válci? I hyundai se svojí R4 1.5 je pomalu motorová mašina.

qwertz
11. června • 11:24

zásadni změny v interiéru? Jeden by čekal, že konečně opravili to nesmyslné umístění budíků zakrytých věncem volantu.:-D

neodborník
11. června • 20:08

Malý test inteligence, jak se v Peugeotu dívat na budíky aby je dotyčný viděl, možno použít i návod k obsluze. A ono to v reálu vypadá na hodně velký a náročný test, který někteří jedinci ani nezvládnou. Smutné, veselé, nebo obojí ?

qwertz
12. června • 10:03

Ano strcite si volant mezi nohy. Oh wait? máte dalsi nohy? Smolik pacholik....:-P

neodborník
13. června • 9:34

Dlouhé nohy, krátký rozum. Vypadá to, že tohle do sebe, nebo třeba mezi sebe ?, někdy zapadá. "mezi nohama" je úplně každý volant.

qwertz
12. června • 10:03

(oprava) delsi nohy

Allamarein
11. června • 14:57

Jak je mozné, že se mi to v žádném Peugeotu neděje? Sedím pohodlně, auto se mi skvěle ovládá. Vyzkoušeno 208 obou generací, 308, 2008, Rifter, 5008.

qwertz
11. června • 18:49

Jak je možné, že si na to stěžují hromady lidí? Nemusíte být génius, abyste pochopil, že všichni nemají vaše tělesné proporce.

vvvv
11. června • 21:27

pretoze spokojny majitel sa nebude strapnovat vypisovanim pozitivnych hodnoteni po forach.das koncernaci v tom nesedeli, ale hned z fotky vedia ze je to spatne....:-D:-D:-D

Allamarein
11. června • 19:25

No vidíš, a další hromady lidí jsou naprosto spokojeny. Ale ne, to si asi jen někdo vymyslel, a všechny prodeje jsou lež, protože když to nevyhovuje tobě, tak nemůže nikomu...

qwertz
12. června • 10:02

To tvrdite vy. Ja jsem vam pouze naznacil, ze na rozdil od standardniho usporadani reseni od Peugeotu znemoznuje nekterym typu postavy to auto vubec ridit. Takze ano, vy a vam podobni muzete byt spokojeni ale pro zbytek populace jsou ty auta naprosto nepouzitelna. To seo jinych znackach rict neda.

Cenduro
11. června • 14:24

Kdyby to byla pravda, nebylo by takové auto připuštěno do provozu. Takže to bude jinak... že

HRD
11. června • 14:39

Proč jsou připuštěna do provozu auta s dotykovými displeji, které odvádí pozornost od řízení, a přitom mobilovat nesmíš? Opravdu si myslíš, že jde někomu o bezpečnost? Jenom o zisky, chlapče...

R
11. června • 17:39

bohužel i celý Covid je jen o zisku..pár mrtvých je jedno...B-]

Doporučujeme

Články odjinud