Peugeot 308 prošel modernizací. Zvenku ji skoro nepoznáte, uvnitř nepřehlédnete

qwertz  |  11. 06. 2020 11:24

zásadni změny v interiéru? Jeden by čekal, že konečně opravili to nesmyslné umístění budíků zakrytých věncem volantu.

Odpovědět  |   | 
Cenduro  |  11. 06. 2020 14:24

Kdyby to byla pravda, nebylo by takové auto připuštěno do provozu. Takže to bude jinak... že

Odpovědět  |   | 
HRD  |  11. 06. 2020 14:39

Proč jsou připuštěna do provozu auta s dotykovými displeji, které odvádí pozornost od řízení, a přitom mobilovat nesmíš? Opravdu si myslíš, že jde někomu o bezpečnost? Jenom o zisky, chlapče...

Odpovědět  |   | 
R  |  11. 06. 2020 17:39

bohužel i celý Covid je jen o zisku..pár mrtvých je jedno...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 06. 2020 14:57

Jak je mozné, že se mi to v žádném Peugeotu neděje? Sedím pohodlně, auto se mi skvěle ovládá. Vyzkoušeno 208 obou generací, 308, 2008, Rifter, 5008.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 06. 2020 18:49

Jak je možné, že si na to stěžují hromady lidí? Nemusíte být génius, abyste pochopil, že všichni nemají vaše tělesné proporce.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 06. 2020 19:25

No vidíš, a další hromady lidí jsou naprosto spokojeny. Ale ne, to si asi jen někdo vymyslel, a všechny prodeje jsou lež, protože když to nevyhovuje tobě, tak nemůže nikomu...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 06. 2020 10:02

To tvrdite vy. Ja jsem vam pouze naznacil, ze na rozdil od standardniho usporadani reseni od Peugeotu znemoznuje nekterym typu postavy to auto vubec ridit. Takze ano, vy a vam podobni muzete byt spokojeni ale pro zbytek populace jsou ty auta naprosto nepouzitelna. To seo jinych znackach rict neda.

Odpovědět  |   | 
vvvv  |  11. 06. 2020 21:27

pretoze spokojny majitel sa nebude strapnovat vypisovanim pozitivnych hodnoteni po forach.

das koncernaci v tom nesedeli, ale hned z fotky vedia ze je to spatne....

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  11. 06. 2020 20:08

Malý test inteligence, jak se v Peugeotu dívat na budíky aby je dotyčný viděl, možno použít i návod k obsluze. A ono to v reálu vypadá na hodně velký a náročný test, který někteří jedinci ani nezvládnou. Smutné, veselé, nebo obojí ?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 06. 2020 10:03

Ano strcite si volant mezi nohy. Oh wait? máte dalsi nohy? Smolik pacholik....

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 06. 2020 10:03

(oprava) delsi nohy

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 06. 2020 09:34

Dlouhé nohy, krátký rozum. Vypadá to, že tohle do sebe, nebo třeba mezi sebe ?, někdy zapadá. "mezi nohama" je úplně každý volant.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  11. 06. 2020 11:59

Přesně to samé jsem chtěl napsat - kdy už konečně skončí ten nepovedený experiment s palubkou. Jen díky té pitomosti jsem Peugeot opustil a dokud to neskončí, tak se k němu nevrátím. Oni ji vnucují až hystericky, bylo o tom napsáno mnoho kritik, ale houby platný. Kdyby to bylo opravdu k něčemu, už by to dávno dělala i konkurence. Co naplat, technikou už nás PSA neoslní, tak to zkouší "originálním" designem. Pro mě klesnulo PSA na úroveň hnujdaje. (I stěmi hnusnými krabicoidními citroeny s šilhavými poloslepými světly).

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 06. 2020 12:04

To vše kdy Peugeot kupodivu dělá auta na velmi slušné úrovni a skvělým designem.

Odpovědět  |   | 
Peugeota ne  |  11. 06. 2020 12:56

Peugeot na velmi slušné úrovni? Peugeoty přežijí jen tak tak prvního fleet majitele a konec. A že nemají do civilní 308 benzín se čtyřmi válci? I hyundai se svojí R4 1.5 je pomalu motorová mašina.

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  11. 06. 2020 12:39

V pořádku. Jeden opustí dva přijdou

Odpovědět  |   | 
Slávek  |  11. 06. 2020 14:36

Chytří opustí, hloupí přijdou.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 06. 2020 14:58

Jdi a už se nevracej, a nám spokojeným to neber.

Odpovědět  |   | 
fifo  |  11. 06. 2020 12:38

Modernizace jsou víc marketing, pokud člověk daný model nesleduje, skoro si modernizace nevšimne. Akorát se obávám, že modenizací neopraví polohu budíků Za mě největší fail auta. Vzadu by na nohy mohlo být malinko víc místa. Jinak je Pežó miláček

Odpovědět  |   | 
Johnny  |  11. 06. 2020 12:45

Malý volant+budíky nad ním? Po pár týdnech ježdění tě pak čeká šok, když sedneš do tradičně řešeného vozu. Je to jako za kormidlem parníku I-cockpit je super a ostatní už na něj postupně také přecházejí. Jen s tím kopírováním to nemůžou moc přehánět, takže budíky zůstávají dole mimo zorné pole řidiče a musí to obcházet Head-up řešením.

Odpovědět  |   | 
Peugeota ne  |  11. 06. 2020 12:58

Kdo kopíruje interiéry po Peugeotu?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 06. 2020 13:10

šok ano. že jsou opět vidět budíky.

Vykládat někomu, kdo v Peugeotu nevidí na základní ukazatele (rychloměr), protože má přes ně volant, jaký je to ergonomicky skvělý systém, to je opravdu k smíchu

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  11. 06. 2020 20:00

Tak děti za volant nepatří, při jízdě. Počkejte si do plnoletosti až trochu vyrostete a uvidíte.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  12. 06. 2020 10:05

Na reseni od Peugeotu si nestazuji pouze jedinci mensiho vzrustu. Pokud mate dlouhe nohy, ani idiotsky posazeny volant v kline vam nepomuze.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  11. 06. 2020 14:34

No jistěěěě volant malý, placatý, a skoro na klíně, abys ty budíky vůbec viděl... skvělé! A šok po přesednutí do normálního auta má jen řidič nenormálního auta

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  12. 06. 2020 07:47

Velký volant je relikt minulých dob, kdy bez něj auto nešlo řídit. V moderním a dobře zkonstruovaném autě není potřeba.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 06. 2020 14:59

Automatická dvojzónová klima byla v základu Active od prvního faceliftu ve 2017.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 06. 2020 20:40

Rozhodně jedno z nejhezčích aut kompaktní třídy. Má 2 problémy i.cocpit a tři hrnky mimo GTi. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Kakadu  |  11. 06. 2020 21:38

A ještě třetí, nejvážnější. Je to Peugeot

Odpovědět  |   | 
pacho  |  11. 06. 2020 20:49

Ešte , pár jedincov kritizuje i-cocpit, lebo jednoducho už nemajú čo kritizovať. Pedajné čísla hovoria za všetko o obľúbenosti takéhoto riešenia. Keď prišla 308, s revolučnými zmenami, ako je ovládanie cez stredový displej, všetci ste sa tu išli posrať, aká je to hlúposť.....keď to konkurencia okopírovalá, a nemenovaný koncern to dotiahol až do takej dokonalosti, že tam prestali dávať ešte aj čudlík na hlasitosť rádia , zrazu kritici prestali. Jedno čo ma teší, že za hrob okritizovaný opačný chod otáčkomer, si už dnes ani nik nevšimne. Pohodlné auto s veľmi dobrými jazdnými vlastnosťami, kde ešte aj po siedmich rokoch v losom teste natrie najnovšiu octáviu, ktorá nim neprešla. /octávia 72km, 308, keď si dobre pamätám s prehľadom 83km/. A keby náhodou niekomu chýbal veľký kufor, tak si kúpi SW s porovnateľným kufrom ako má octávia, s neporovnateľnými jazdnými vlastnosťami. Všetky ponúkane motory o triedu lepšie ako má VAG a porovnávať skackavú DSG s HDM, snáď ani nemá zmysel.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  11. 06. 2020 21:18

Krasne, jen pitomec leti pro Hujdu i30.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  11. 06. 2020 22:28

Máme Hyundai, celkem tři. A čtvrté auto je Peugeot 208 GT Dnes objednáno. Do města na hraní a denní provoz. Design rozhodl..

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  11. 06. 2020 22:51

Tak na počtvrté dobře ... konečně máte první auto. Gratuluji.

Odpovědět  |   | 
Kakadu  |  12. 06. 2020 07:45

Když člověk chvíli kouká pod kapotu Citroenu (totožný produkt od psa), tak za chvíli nabyde dojmu, že to musely navrhnout opice, které neví k čemu jsou jednotlivé komponenty v motorovém prostoru. Od Franouze pryč. I ten hyundai má větší logiku stavby vozu.

Odpovědět  |   | 
abc  |  12. 06. 2020 17:15

poprosil by som upresnit/konkretizovat/rozvinut toto "zistenie". dakujem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 36 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A