Peugeot 308 po faceliftu nabízí zcela nový diesel a osmistupňovou převodovku

18 komentářů

Driver
9. května • 9:29

Konečně! Nový systém měření emisí=Upsizing! 308 Combi s 2.0HDI a osmikvalt, to zní velmi dobře.

pacho
7. května • 10:50

jazdil som na 3008 s hydromeničom. Tak tá 2 HDi s 8° musí byť bomba. Dvojspojka , na hydromenič sa nechytá. Celkovo PSA, ide karta,

TT
7. května • 10:46

Zase nový ropák? Kdy už konečně evropským automobilkám dojde, že diesel v malých autech je nesmysl?

řidič
7. května • 22:17

diesel má sice z výfuku více polétavých částic, ale benzinové emise jsou pro člověka toxičtější
ekoteroristi jsou zkáza této planety............

FRČ
8. května • 9:36

:-O Dieselové emise byli, jsou a vždy budou nesrovnatelně toxičtější než benzínové, to je holý fakt!
V životě bych si dieselové auto nekoupil, smrdí, klepe, a do osobního auta nepatří, možná tak jen do lokomotivy nebo tanku. Dieselovými osobními auty absolutně pohrdám, z motoristického a řidičského hlediska jde o podřadný způsob pohonu. Mimochodem, ve sportovních autech už nemá vůbec co dělat. Diesel v motorsportu je parodie na sportovní auto a v žádném případě do něho nepatří.

znalec
8. května • 11:08

tiez som bol taky fanatik.
Jazdil som peknym benzinom, 2,5 litrik, super pohoda.
Jediny problem bol, ze na dialnici bral 8,5 litrika.
Co pri mojich 40tkm rocne...co uz vymenil som za 1,6 tdi a paradicka.140kmh a max 5,5 litrika.A poviem ti..Je to sakra rozdiel v penazenke.
Inak suhlasim - diesel smrdi, klepe.
Ale len v meste.
Na dialnici motor nepocut o nic viac ako benzinovy, klepanie je prec, rovnako ako ostatne pazvuky.

bzzz
9. května • 19:12

Pokud je prumerne stari aut v CR 15 let, tak takove auto nejspise klepe a smrdi bez ohledu na typ motoru ;-)

znalec
8. května • 11:10

jo a este dodam, ze kuri rychlejsie ako benzin - ma totiz PTC clanok.

qwertz
8. května • 7:50

No tuhle kolosální píčovinu jste přišel kde? Diesel produkuje v podstatní míře Benzoapyren, což je nejtoxičtější aromatický uhlovodík vůbec, dle limitů WHO je asi 5000x horší než Benzen, který najdete ve výfukových plynech benzínových motorů.Na internet holt může kdejaký dement.

qwertz
7. května • 14:45

Automobilkám to dojde v momentě, kdy se po nich skutečně začne vyžadovat plnění emisních norem v praxi. Pak se diesel stane natolik drahou záležitostí, že reálnou návratnost bude mít jen u velkých a těžkých aut.Jinak Peugeot si může podat ruce s Renaultem. Benzín 1.2 jako vrcholná benzínová motorizace (civilní nesportovní verze) je špatný vtip. Takový Grand Scenic s 2.0 benzínem by bylo zajímavé svezení, ale ty motory co do toho cpou nejsou dobré ani pro zasmátí.

komik
7. května • 22:51

Ve scenicovi prijde do nabidky 1.6t, 160-190 hp. Uz to maji vyladeny na 165 megane, 190 (pulsar) a 205 espace a megane gt.

OnlyTruth
7. května • 12:29

vo vsetkych autach je to nezmysel , diesel patri do traktorov kombajnov a kamionov.. nie do aut, aby to tam hrkotalo, diesel sa nevybera dobrovolne ale sa musi.. tak ale sen nasich europanov je kombik automat diesel ... vsetko zle....

neodborník
7. května • 14:01

A zabudol jste na kamna, proboha !

mpolan
7. května • 18:02

Naftová kamna jsou pěkné zvěrstvo vůči okolí.

neodborník
7. května • 11:09

Nesmysl to bude až to nebude nikdo kupovat, malé auto vypadá trošku jinak.

qwertz
7. května • 14:47

bohatě postačí, když ten diesel bude muset plnit stejné normy jako benzín....
Ale lobing nemecka a automobilek proti regulaci sračkometů je zatím velký.

pacho
7. května • 15:19

hlavna vec, že začínaju už aj do benzinu davať PDF, a určite nie preto, aby náhodou nemuseli ropákom závidieť. Myslím si, keby sa komplexne oba motory porovnali z pohľadu dopadu na prírodu, neviem nevie, ako by to dopadlo.

qwertz
7. května • 19:30

GPF se do benzínu dává proto, že přímovstřikované benzíny produkují 1000x více sazí než benzíny s nepřímým vstřikem, a 10x víc sazí než moderní disesely vybavené filtrem. Pozor, pro méně chápavé, přímovstřikované benzíny bez filtru produkují 10x více sazí než přímovsřikované disely s filtrem. (Ty dieselové saze jsou i tak mnohem více toxické).Benzínový filtr strojí cca 50 EUR (což je méně než tisíc kc) a pocet částic zredukuje asi 2000x. Dieselový filtr naproti tomu stojí desítky až stovky tisíc, tzn že ty produkce a škodlivost částic nejsou ni porovnatelné.
https://www.transportenvironment.org/press/new-petrol-engines-... ...
https://www.transportenvironment.org/publications/particle-emi... ... Z pohledu dopadu na přírodu je na tom mnohem lépe benzín, což už 100 let chápou všude mimo EU (které to došlo až teď). Produkty spalování benzínu a nafty jsou prostě rozdílné.

Doporučujeme

Články odjinud