Peugeot 308 HDI hybrid, naftový hybrid finišuje

Francouzská automobilka Peugeot plní státní závazek na maximum. Na autosalonu ve Frankfurtu představí předprodukční verzi modelu 308 hybrid.

Ten kombinuje naftový agregát 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a točivém momentu 260 Nm s elektromotorem o výkonu 16 kW a točivém momentu 130 Nm.

To vše má mít za následek, že kombinovaná spotřeba dosáhne hodnoty 3,4 l nafty na 100 km a emise CO2 dosáhnou jen 90 g/km.

Samotná produkční verze by se pak měla na trhu objevit nejpozději v roce 2009.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků