Peugeot 308 GTi potvrzen s výkonem od 250 do 270 koní

Peugeot 308 GTi potvrzen s výkonem od 250 do 270 koní

Peugeot konečně potvrdil příchod ostrého modelu 308 GTi. Australský magazín CarAdvice získal od vysokých představitelů značky informace, že model 308 GTi skutečně přijde a že nabídne výkon od 184 do 199 kW, tedy od 250 do 270 koní. Tato data potvrdil i Bruno Famin, ředitel sportovních aktivit značky.

Takové hodnoty nabídne přepracovaný přeplňovaný čtyřválec 1.6 THP, který by měl vycházet z jednotky použité v ostrém kupé Peugeot RCZ-R, ovšem s modifikovanými vnitřnostmi a převodovkou. Další informace jsou samozřejmě ještě tajné, ale vypadá to, že mechanický samosvor si Peugeot schovává výhradně pro ještě ostřejší model 308 R.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Peugeot 308 GTi se postaví proti stejnojmennému VW Golf, nad kterým bude mít značnou výkonovou převahu. V hledáčku má také Ford Focus ST, Seat Leon Cupra a další ostré hatchbacky. Zajímavé je, že Peugeot nevyloučil možnost nabízet model 308 GTi i jako kombík SW.

Nad hodnotou výkonu Peugeotu 308 GTi se vznáší otazník z několika důvodů. Je možné, že budou existovat dvě verze stejně jako v případě Volkswagenu Golf (ten nabízí silnější provedení Performance), nebo že se Peugeot bude snažit nechat mezi ostřejším vrcholným modelem 308 R větší výkonovou mezeru.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků