Peugeot 308 GTi potvrzen s výkonem od 250 do 270 koní

Peugeot 308 GTi potvrzen s výkonem od 250 do 270 koní

Peugeot konečně potvrdil příchod ostrého modelu 308 GTi. Australský magazín CarAdvice získal od vysokých představitelů značky informace, že model 308 GTi skutečně přijde a že nabídne výkon od 184 do 199 kW, tedy od 250 do 270 koní. Tato data potvrdil i Bruno Famin, ředitel sportovních aktivit značky.

Takové hodnoty nabídne přepracovaný přeplňovaný čtyřválec 1.6 THP, který by měl vycházet z jednotky použité v ostrém kupé Peugeot RCZ-R, ovšem s modifikovanými vnitřnostmi a převodovkou. Další informace jsou samozřejmě ještě tajné, ale vypadá to, že mechanický samosvor si Peugeot schovává výhradně pro ještě ostřejší model 308 R.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Peugeot 308 GTi se postaví proti stejnojmennému VW Golf, nad kterým bude mít značnou výkonovou převahu. V hledáčku má také Ford Focus ST, Seat Leon Cupra a další ostré hatchbacky. Zajímavé je, že Peugeot nevyloučil možnost nabízet model 308 GTi i jako kombík SW.

Nad hodnotou výkonu Peugeotu 308 GTi se vznáší otazník z několika důvodů. Je možné, že budou existovat dvě verze stejně jako v případě Volkswagenu Golf (ten nabízí silnější provedení Performance), nebo že se Peugeot bude snažit nechat mezi ostřejším vrcholným modelem 308 R větší výkonovou mezeru.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků