Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Na český trh dorazil vrchol modelové řady 308 automobilky Peugeot. Pro zájemce o expresní hatchback se tak opět rozšiřuje nabídka. Vedle VW Golf GTI, Leonu Cupra, Hondy Civic Type R nebo třeba Méganu RS se postaví Peugeot 308 GTi.

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi existuje ve dvou verzích, přičemž obě pracují s motorem 1.6 THP. Ta slabší nabízí 184 kW (250 koní), silnější provedení dává k dispozici 199 kW (270 koní) a především má na přední nápravě samosvorný diferenciál Torsen. V českém ceníku slabší variantu nenajdete, takže stejně jako u Leonu Cupra se Peugeot rozhodl pouze pro vrcholnou verzi. K dispozici je pouze manuální převodovka.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Za Peugeot 308 GTi zaplatíte na českém trhu 799 500 Kč. V základní výbavě najdete devatenáctipalcová kola, diodová světla, skořepinová sedadla, navigaci nebo dvouzónovou klimatizaci. V rámci příplatků lze pořídit třeba couvací kameru, lepší audio nebo vyhřívané sedačky. Největšími příplatky jsou ale prodloužené záruky (2+3 roky / 100 000 km za 68 970 Kč) a dvoubarevné provedení karoserie za 40 000 Kč.

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Jen pro srovnání, Golf GTI (230 k) stojí 681 900 Kč, Mégane RS (275 k) začíná částkou 740 900 Kč a takový Leon Cupra (290 k) vyjde na 724 900 Kč. Objednávky na 308 GTi začne české zastoupení Peugeotu přijímat od prvního listopadu. 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků