Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Na český trh dorazil vrchol modelové řady 308 automobilky Peugeot. Pro zájemce o expresní hatchback se tak opět rozšiřuje nabídka. Vedle VW Golf GTI, Leonu Cupra, Hondy Civic Type R nebo třeba Méganu RS se postaví Peugeot 308 GTi.

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi existuje ve dvou verzích, přičemž obě pracují s motorem 1.6 THP. Ta slabší nabízí 184 kW (250 koní), silnější provedení dává k dispozici 199 kW (270 koní) a především má na přední nápravě samosvorný diferenciál Torsen. V českém ceníku slabší variantu nenajdete, takže stejně jako u Leonu Cupra se Peugeot rozhodl pouze pro vrcholnou verzi. K dispozici je pouze manuální převodovka.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Za Peugeot 308 GTi zaplatíte na českém trhu 799 500 Kč. V základní výbavě najdete devatenáctipalcová kola, diodová světla, skořepinová sedadla, navigaci nebo dvouzónovou klimatizaci. V rámci příplatků lze pořídit třeba couvací kameru, lepší audio nebo vyhřívané sedačky. Největšími příplatky jsou ale prodloužené záruky (2+3 roky / 100 000 km za 68 970 Kč) a dvoubarevné provedení karoserie za 40 000 Kč.

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Jen pro srovnání, Golf GTI (230 k) stojí 681 900 Kč, Mégane RS (275 k) začíná částkou 740 900 Kč a takový Leon Cupra (290 k) vyjde na 724 900 Kč. Objednávky na 308 GTi začne české zastoupení Peugeotu přijímat od prvního listopadu. 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků