Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Na český trh dorazil vrchol modelové řady 308 automobilky Peugeot. Pro zájemce o expresní hatchback se tak opět rozšiřuje nabídka. Vedle VW Golf GTI, Leonu Cupra, Hondy Civic Type R nebo třeba Méganu RS se postaví Peugeot 308 GTi.

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi existuje ve dvou verzích, přičemž obě pracují s motorem 1.6 THP. Ta slabší nabízí 184 kW (250 koní), silnější provedení dává k dispozici 199 kW (270 koní) a především má na přední nápravě samosvorný diferenciál Torsen. V českém ceníku slabší variantu nenajdete, takže stejně jako u Leonu Cupra se Peugeot rozhodl pouze pro vrcholnou verzi. K dispozici je pouze manuální převodovka.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Za Peugeot 308 GTi zaplatíte na českém trhu 799 500 Kč. V základní výbavě najdete devatenáctipalcová kola, diodová světla, skořepinová sedadla, navigaci nebo dvouzónovou klimatizaci. V rámci příplatků lze pořídit třeba couvací kameru, lepší audio nebo vyhřívané sedačky. Největšími příplatky jsou ale prodloužené záruky (2+3 roky / 100 000 km za 68 970 Kč) a dvoubarevné provedení karoserie za 40 000 Kč.

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Jen pro srovnání, Golf GTI (230 k) stojí 681 900 Kč, Mégane RS (275 k) začíná částkou 740 900 Kč a takový Leon Cupra (290 k) vyjde na 724 900 Kč. Objednávky na 308 GTi začne české zastoupení Peugeotu přijímat od prvního listopadu. 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků