Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Peugeot 308 GTi dorazil do ČR pouze v silnější verzi. Stojí 800 000 Kč

Na český trh dorazil vrchol modelové řady 308 automobilky Peugeot. Pro zájemce o expresní hatchback se tak opět rozšiřuje nabídka. Vedle VW Golf GTI, Leonu Cupra, Hondy Civic Type R nebo třeba Méganu RS se postaví Peugeot 308 GTi.

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi je další hodně ostrý hot hatch. Má 270 koní i samosvor

Peugeot 308 GTi existuje ve dvou verzích, přičemž obě pracují s motorem 1.6 THP. Ta slabší nabízí 184 kW (250 koní), silnější provedení dává k dispozici 199 kW (270 koní) a především má na přední nápravě samosvorný diferenciál Torsen. V českém ceníku slabší variantu nenajdete, takže stejně jako u Leonu Cupra se Peugeot rozhodl pouze pro vrcholnou verzi. K dispozici je pouze manuální převodovka.

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Dlouhodobý test Peugeot 308 SW 1.2 PureTech: Sportujeme

Za Peugeot 308 GTi zaplatíte na českém trhu 799 500 Kč. V základní výbavě najdete devatenáctipalcová kola, diodová světla, skořepinová sedadla, navigaci nebo dvouzónovou klimatizaci. V rámci příplatků lze pořídit třeba couvací kameru, lepší audio nebo vyhřívané sedačky. Největšími příplatky jsou ale prodloužené záruky (2+3 roky / 100 000 km za 68 970 Kč) a dvoubarevné provedení karoserie za 40 000 Kč.

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Jen pro srovnání, Golf GTI (230 k) stojí 681 900 Kč, Mégane RS (275 k) začíná částkou 740 900 Kč a takový Leon Cupra (290 k) vyjde na 724 900 Kč. Objednávky na 308 GTi začne české zastoupení Peugeotu přijímat od prvního listopadu. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků