Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Francouzská automobilka zveřejnila ceník nové sportovní varianty modelu 308. GT bude k mání jako pětidveřový hatchback i kombi.
Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Sportovně laděný Peugeot 308 GT vstupuje oficiálně na český trh, a to ve dvou motorizacích a dvou variantách karoserie. 

Nejlevněji pořídíte Peugeot 308 GT s pětidveřovou karoserií a motorem 1.6 THP o výkonu 151 kW (205 koní). Stojí 637 500 Kč. Příplatek za karoserii kombi činí třicet dva tisíc korun.

Třistaosmičku GT ale můžete mít i s naftovým dvoulitrem 2.0 BlueHDi, naladěným na 132 kW (180 koní). Za ten zaplatíte 714 000 Kč, respektive 746 tisíc v případě, že chcete kombi.

Pro srovnání: Volkswagen Golf GTI s pětidveřovou karoserií stojí 664 500 Kč, a to s benzínovým i naftovým dvoulitrem.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Standardní výbava Peugeotu 308 GT na českém trhu obsahuje mimo jiné tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, Full LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování nebo Bluetooth – a samozřejmě sportovní doplňky na exteriéru i v interiéru.

Další podrobnosti o Peugeotu 308 GT si můžete přečíst v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků