Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Francouzská automobilka zveřejnila ceník nové sportovní varianty modelu 308. GT bude k mání jako pětidveřový hatchback i kombi.
Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Sportovně laděný Peugeot 308 GT vstupuje oficiálně na český trh, a to ve dvou motorizacích a dvou variantách karoserie. 

Nejlevněji pořídíte Peugeot 308 GT s pětidveřovou karoserií a motorem 1.6 THP o výkonu 151 kW (205 koní). Stojí 637 500 Kč. Příplatek za karoserii kombi činí třicet dva tisíc korun.

Třistaosmičku GT ale můžete mít i s naftovým dvoulitrem 2.0 BlueHDi, naladěným na 132 kW (180 koní). Za ten zaplatíte 714 000 Kč, respektive 746 tisíc v případě, že chcete kombi.

Pro srovnání: Volkswagen Golf GTI s pětidveřovou karoserií stojí 664 500 Kč, a to s benzínovým i naftovým dvoulitrem.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Standardní výbava Peugeotu 308 GT na českém trhu obsahuje mimo jiné tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, Full LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování nebo Bluetooth – a samozřejmě sportovní doplňky na exteriéru i v interiéru.

Další podrobnosti o Peugeotu 308 GT si můžete přečíst v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků