Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Francouzská automobilka zveřejnila ceník nové sportovní varianty modelu 308. GT bude k mání jako pětidveřový hatchback i kombi.
Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Sportovně laděný Peugeot 308 GT vstupuje oficiálně na český trh, a to ve dvou motorizacích a dvou variantách karoserie. 

Nejlevněji pořídíte Peugeot 308 GT s pětidveřovou karoserií a motorem 1.6 THP o výkonu 151 kW (205 koní). Stojí 637 500 Kč. Příplatek za karoserii kombi činí třicet dva tisíc korun.

Třistaosmičku GT ale můžete mít i s naftovým dvoulitrem 2.0 BlueHDi, naladěným na 132 kW (180 koní). Za ten zaplatíte 714 000 Kč, respektive 746 tisíc v případě, že chcete kombi.

Pro srovnání: Volkswagen Golf GTI s pětidveřovou karoserií stojí 664 500 Kč, a to s benzínovým i naftovým dvoulitrem.

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Standardní výbava Peugeotu 308 GT na českém trhu obsahuje mimo jiné tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, Full LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování nebo Bluetooth – a samozřejmě sportovní doplňky na exteriéru i v interiéru.

Další podrobnosti o Peugeotu 308 GT si můžete přečíst v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků