Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Francouzská automobilka zveřejnila ceník nové sportovní varianty modelu 308. GT bude k mání jako pětidveřový hatchback i kombi.
Peugeot 308 GT dorazil na český trh, začíná na 637 500 Kč

Sportovně laděný Peugeot 308 GT vstupuje oficiálně na český trh, a to ve dvou motorizacích a dvou variantách karoserie. 

Nejlevněji pořídíte Peugeot 308 GT s pětidveřovou karoserií a motorem 1.6 THP o výkonu 151 kW (205 koní). Stojí 637 500 Kč. Příplatek za karoserii kombi činí třicet dva tisíc korun.

Třistaosmičku GT ale můžete mít i s naftovým dvoulitrem 2.0 BlueHDi, naladěným na 132 kW (180 koní). Za ten zaplatíte 714 000 Kč, respektive 746 tisíc v případě, že chcete kombi.

Pro srovnání: Volkswagen Golf GTI s pětidveřovou karoserií stojí 664 500 Kč, a to s benzínovým i naftovým dvoulitrem.

Testy | Hatchbacky | Peugeot

Test Peugeot 308 1.2 e-THP: Tříválcové překvapení  

Standardní výbava Peugeotu 308 GT na českém trhu obsahuje mimo jiné tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, Full LED světlomety, bezklíčové odemykání a startování nebo Bluetooth – a samozřejmě sportovní doplňky na exteriéru i v interiéru.

Další podrobnosti o Peugeotu 308 GT si můžete přečíst v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků