uvazujem nad kupou noveho vozidla. v "hre" su kombiky ford focus, opel astra a zvazoval som aj nad 307kou. golfa, octaviu ci corollu som dal z kola von. cenova hladina je plus minus rovnaka, rozhoduje teda len naklonnost a kvalita vozov. co radite?
Z uvedeneho vyběru bych já osobně zkusil novou generaci Focusu. Má vynikající podvozek, slušné motory.... 307 je oproti tomu stare auto (i po faceliftu) a novou Astru moc neznam.
veru tak jednoznačne focus
škoda, že jste vyřadil tu Corollu. Mám sedan 2,0 D4-D. Dle mého soudu výborné auto. Živý ale úsporný motor, dobře sedí na silnici, předvídatelně reaguje. S focusewm nemám moc dobré zkušenosti, ale třeba jsem měl smůlu.
Známému se jeho nová 307 zaplnila při jízdě po dálnici dýmem. Stačil zastavit, ale neuhasil a auto shořelo na plech. Příčinou požáru bylo vyhřívání sedadla. Teď se dohaduje - prodejce ani pojišťovna nechtějí platit. Pojišťovna říká reklamujte, výrobce nechce reklamaci uznat.Mimochodem nedávno v poslaneckých garážích taky chytla 307 (http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A060208_100238_krimi_cen).
Za chvílu si člověk bude rozmejšlet,jestli parkovat vedle 307,nebo radši ne.
"Za volantem byla čtveřice ovladačů: dvojice klasických páček na stěrače, světlomety a blinkače..."To jako kdyby došel Kinedryl, jo? Roztomilý překlep.
Krasny prakticky auto, kdykoliv na silnici vidim 307 kombika tak me zaujme; 407 sw ma pro me moc "kosmickej" design. Pokud nebude za par let poradne nerozsireny lih, pujdu do zachovalyho 307 break-a... Skoda sileny cenovy politiky Peugeotu, HDi se vyplati snad jenom v akci typu "diesel za cenu benzinu".
Podívej se občas na stránky peugeotu na předváděcí vozy, to jsou docela slušné ceny!
Tjn, HDicka jsou dobry, ale drahy :( a nejrozsirenejsi benzinova 1.6 zere i travu okolo cesty Ovsem pozor-nove 2.0HDi 16V uz taky docela basti, rozhodne vic nez puvodni 8V..chova se to proste jak benzin no
Hroznej preklep...
já jezdím už asi sedmý měsíc ... standartně po praze a za prahu na výlety ... průměrná spotřeba je za dobu ujetí 7.000km přesných 5.9l a vytrvale klesá ...co se týká ceny ... 1.6HDi jsem kupoval za 569.000,- nové ve standartní výbavě s manuální klimou a 16tky hliníky ... pohoda ...
jo a je to 307 SW, ne Break ...
Dávat prachy za nový je zbytečný. Koupil jsem SW 1.6 HDI 80 kw v plné výbavě - předváděčku (9000 km) za 480 000 bez DPH.
Jak jsi spokojen?
a když odečtu 50+50 za kůži a navigaci, které považuji za "zbytné" v této třídě, tak za 750 je to úlet ještě větší...
Neni to az tak hrozne. Je potreba si uvedomit, ze Peugeot ma nesmyslne drahe naftaky a ze cenik je jenom pro zasmani. Pokud si to clovek koupi v benzinu a odpocte si tech sto tisic slevy co u Peugeotu dostane, tak uz je to za rozumne penize. I kdyz ja bych osobe sel spise do P407 coz uz je dospele a modernejsi auto a pri slevach, ktere na ne jsou vyjdou o ne moc draze.
Kdysi sem uvazoval i o koupi podobnyho auta (cca pred necelym rokem). nicmene jsem mel v merku verzi Break, coz je v podstate totez s mensi vybavou a 'normalni' strechou (nechtel sem strechu 'prosklenou', nebot nejak neverim, ze 'sklo' vydrzi totez co plech, navic za tuto paradu priplacite cca 40 tacu).Cena toho modelu s 'trochou vybavy' a motorem 1,6 l vychazela na cca 600 tisic. To mi prislo ponekud predrazene, navic tvrdim, ze motor 1,6 l se 110 PS je na auto s poh. hmotnosti 1,5 tuny (takze nalozene muze mit i 2 tuny) pomerne slaby.Co se tyce uvadeneho objemu zavazadelniku - cca 670 l - moc se mi to nezda. Auto sem si prohlizel osobne a nepripadalo mi to az tak velky - videl sem novou Zafiru a to, ze ta by ho mela mensi - no nevim...PV
V dnešní době je mírný chaos v objemech zavazadelníků, protože každá automobilka to měří jinak. Jedna po hranu okna, jiná po strop, třetí po vrchol opěradel sedadel atd. pak tedy může mít na pohled menší zavazadelník větší objem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.