Peugeot 307 sedan: premiéra v Ženevě, prodej v Číně

Francouzská automobilka Peugeot představí v Ženevě novou karosářškou variantu modelu 307. Vedle současného hatchbacku, kombi či kabrioletu stane varianta sedan. Neradujte se! Novinka není určena pro evropský ale čínský trh. Nový Peugeot 307 sedan je přirozenou reakcí na požadavky čínských zákazníků. Ti našli v sedanech veliké zalíbení. Automobil stojí na společné platformě řady 307. Hlavním lákadlem čínských zákazníků bude prostorný interiér a objemný zavazadlový prostor (506 l).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Motorová paleta obsáhne dva benzínové agregáty s objemy 1.6 a 2.0 litru s výkony 80 kW/110 k a 100 kW/138 k. Oba motory bude možné spojit s manuální nebo automatickou převodovkou. Čínský automobilový trh zažívá nebývalý boom. V roce 2003 se v Číně prodalo 2.05 milinu osobních automobilů, což představuje 62procentní nárůst proti roku 2002. Segment kompaktních vozů představuje 30% všech registrovaných vozů, 90% z nich jsou sedany. PSA plánuje v roce 2004 prodat 15000 kusů nového vozu, v roce 2005 už 50000.

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků