Peugeot 307 s novým nafťákem

Pod kapotou všech karosářských verzí Peugeotu 307 se brzy objeví nový naftový motor 1.6 HDI s výkonem 80 kW včetně filtru pevných částic. S ním motor bez problému splňuje emisní normu Euro4. Na německém trhu bude stát třídveřový 307 ve výbavě 19 350 eur, Break 20 900 eur a SW 20 950 eur. Nový nafťák tak doplňuje nabídku dvoulitrů s výkony 66 a 81 kW.

Na českém trhu se pětidveřový peugeot 2.0 HDI 66 kW prodává za 504 900 Kč (výbava XR) a tentýž model s motorem 2.0 HDI 81 kW (výbava XR Présence) za 620 000 Kč.

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 19 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků