Peugeot 307 s novým motorem a vyšší cenou

Automobily Peugeot 307 a 307 Break se na českém trhu začaly prodávat s novým základním motorem 1.4 16V o výkonu 65 kW; o tomto novém motoru koncernu PSA jsem již krátce informoval dříve.

Technické parametry:

  • Objem: 1360 ccm
  • Technologie: 4V na válec, VVT (variabilní časování ventilů)
  • Max. výkon: 65 kW (90 k) při 5250 ot.
  • Max. točivý moment: 133 Nm při 3250 ot.
  • Max. rychlost: 172 km/h
  • Zrychlení na 100 km/h: 13,5 s
  • 1000 m s pevným startem: 35 s
  • Spotřeba: 8,7/5,3/6,5 l/ 100 km

Cena základní třídveřové verze XR s tímto motorem je 415 tisíc korun (+10 tisíc), cena pětidveřové pak 433 tisíc korun (+13 tisíc) Kč. V závorkách je uvedeno zdražení oproti modelu se starším motorem 1.4 55 kW. Cenový rozdíl je vzhledem k nárůstu výkonu přijatelný.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků