Peugeot 307 s novým motorem a vyšší cenou

Automobily Peugeot 307 a 307 Break se na českém trhu začaly prodávat s novým základním motorem 1.4 16V o výkonu 65 kW; o tomto novém motoru koncernu PSA jsem již krátce informoval dříve.

Technické parametry:

  • Objem: 1360 ccm
  • Technologie: 4V na válec, VVT (variabilní časování ventilů)
  • Max. výkon: 65 kW (90 k) při 5250 ot.
  • Max. točivý moment: 133 Nm při 3250 ot.
  • Max. rychlost: 172 km/h
  • Zrychlení na 100 km/h: 13,5 s
  • 1000 m s pevným startem: 35 s
  • Spotřeba: 8,7/5,3/6,5 l/ 100 km

Cena základní třídveřové verze XR s tímto motorem je 415 tisíc korun (+10 tisíc), cena pětidveřové pak 433 tisíc korun (+13 tisíc) Kč. V závorkách je uvedeno zdražení oproti modelu se starším motorem 1.4 55 kW. Cenový rozdíl je vzhledem k nárůstu výkonu přijatelný.

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

včera | Jan Mička | 19 příspěvků
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků