Peugeot 307 CC: je libo coupé nebo cabriolet? (kompaktní test)

Neobvyklou dobu si automobilka Peugeot vybrala pro uvedení modelu 307 CC na český trh (zima loňského roku). Naštěstí naplánovaný test, který jsme s tímto autem absolvovali, připadl na poslední zimní dny, kdy se teploty vyšplhaly až ke dvaceti stupňům celsia.
Peugeot 307 CC: je libo coupé nebo cabriolet? (kompaktní test)
Seznam kapitol
  1. Nastupování, sedadla, vnitřní prostor, ovládání střechy
  2. Vnější vzhled, interiér, motor, automatická převodovka
  3. Dva stupně výbavy, ceník, přehled výbav, parametry

Dva stupně výbavy

K tomu je ještě nutno dodat, že v současné době je to jediný takto koncipovaný automobil v nižší střední třídě, který se na náš trh dodává (následovat ho bude co nevidět Renault Mégane CC). Jeho cena začíná na 692. 000,- Kč (motor 1.6). V případě 2.0 BVA je to potom 777.000,- Kč, která se díky příplatkové modré metalíze Recife (10.000,-); CD měniči na 5 CD (11.000,-) a parkovacímu asistentu vzadu (10.000,- ) vyšplhala na 808.000,- korun.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V nabídce jsou dvě verze výbavy: Dynamique a Sport. Z motorů je možné vybírat následovně: 1.6 80 kW; 2.0 100kW a 2.0 130 kW. Prvním dvěma motorům náleží pouze verze Dynamique, Sport je potom vyhrazen jen pro nejvýkonnější verzi. Automatická převodovka je dodávána pouze se slabším dvoulitrem ve výbavě Dynamique. Spekuluje se i o novém motoru 1.6 HDi, který zatím není potvrzen. V bezpečnostních testech Euro NCAP získal Peugeot 307 CC čtyři hvězdičky a to i díky dvěma integrovaným vystřelovacím obloukům za zadními sedadly, které se aktivují při převrácení vozu.

Standardní výbava verze Dynamique:

ABS + elektronický rozdělovač brzdných sil, Podpora brždění v kritických situacích (EVA) + samočinná aktivace výstražných světlometů, systém kontroly stability ESP + ASR, airbag řidiče a spolujezdce, dvojité boční airbagy, automatická klimatizace s pylovým filtrem, centrální zamykání + dálkové ovládání, elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické sekvenční ovládání předních a zadních oken, hliníková hlavice řadící páky a pedály, hliníková kola 16palcová, impobilizér, látkové čalounění, osvětlená zrcátka ve slunečních clonách vpředu, palubní počítač, přední mlhové světlomety, rádio RD3 s CD přehrávačem + ovládání u volantu + 6 reproduktorů, síťka v zavazadlovém prostoru, sportovní sedadla vpředu, výškově nastavitelná, tónovaná skla, variabilní posilovač řízení, volant + manžeta řadicí páky v kůži, výškově a osově nastavitelný volant

Výbava verze Sport – navíc oproti Dynamique:

Alarm + superzamykání, automatické stěrače + samočinná aktivace světlometů + reflexní čelní sklo + elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, CD měnič (pro 5 CD), elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, hliníková kola 17palcová, koberečky vpředu i vzadu, parkovací asistent (vzadu), sportovní čalounění v kombinaci Apicula 3D / kůže

Ceník:

1.6 16V: 692.000   
2.0 16V: 742.000,-
2.0 16V BVA: 777.000
2.0 16V Sport 180k: 850.000                    

Parametry

  • Peugeot 307 CC 2.0 16V BVA 
  • Rozměry: 4349 × 1759 × 1423 mm
  • Rozvor: 2605 mm
  • Hmotnost: 1563 kg
  • Zavazadlový prostor: 350/204 l
  • Motor: zážehový čtyřválec 2.0 16V, 100 kW/138 k při 6000 ot./min, 190 N.m/4100 ot./min
  • Maximální rychlost: 204 km/h
  • Zrychlení na 100 km/h: 12 s
  • Spotřeba: 13,1/6,4/8,9
  • Palivová nádrž: 60 l
  • Základní cena: 777 000
  • Cena testovaného modelu: 808 000
Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Nastupování, sedadla, vnitřní prostor, ovládání střechy
  2. Vnější vzhled, interiér, motor, automatická převodovka
  3. Dva stupně výbavy, ceník, přehled výbav, parametry
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků