Peugeot 307 CC: je libo coupé nebo cabriolet? (kompaktní test)

Petr  |  09. 04. 2004 07:56

Kdo by si to za ty prachy koupil? Vzadu nikoho neodvezete, to radši Peugeot 206CC, je hezčí, menší, levnější.

Odpovědět  |   | 
Stilo  |  09. 04. 2004 08:51

No mozna to stoji vic, nikoho nesvezes ale me se to auto libi, stejne jako 206 i kdyz je to jen prcek (ta 206)



Odpovědět  |   | 
Leo  |  19. 06. 2004 18:41

Cejtim tu trosku rozpory:
1. Kdo by si to koupil. Treba ja. Duvod? Zkus nacpat do 206CC vsechnu vybavu, co ma 307CC navic. Cena se ti pekne vysplha. A kdybych mel volit, vemu si 307CC.
2. Vzadu nikoho neodvezete? a) blbost, uzs ju videl? b) a v 206CC snad jo, kdyz rikas, ze je mensi?
3. Me typ 206 nikdy nepadl do oka oproti tomu 307 je laska na prvni pohled, ale to uz zalezi na jedinci.

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  09. 04. 2004 10:04

Proč proboha to auto váží tolik? Peugeot 406 váží 1390 kg, tenhle knedlík 1563 kg... Peugeot 207 bude vážit dvě tuny?
To je podobné jako Fabia - tu dle hmotnosti vyrábí vydlabáním z ingotu...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 04. 2004 10:20

Kabriolety jsou těžké kvůli výztuhám, ty mívají 200 kg i více.

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  09. 04. 2004 15:42

Lotus Elise - 714 kg. Proč tohle váží více než 2x tolik? Pochopil bych cca. 1000-1100kg, ale 1,5 tunový knedlík mi přijde trochu ústřel. Také to se 100kW motorem zrychluje na stovku o 1 sekundu lépe, než 50kW Felicie...

Odpovědět  |   | 
Whirlwind  |  09. 04. 2004 23:53

Lotus vazi tak malo jen proto ze je od samyho zacatku vyvyjen naprosto odlisne - cely ty auto drzi trubkovej ram, skelet je na nem pouze pripevnenej a netvori samotnou tuhost, proste je tam jen proto aby na tebe nefoukalo. Kdezto 307 je vyvyjeno jako osobak a drzi ho pohromade karoserie - takze i strecha. A kdyz tu strechu uriznes tak se ti to auto bude kroutit jako zizala protoze to ztrati tuhost. A abys ji ziskal zpet tak ti nestaci prsten od Arabely, ale chte nechte se musi zvysit hmotnost.    Imho jednou jsme opravovaly Barchettu - nekdo ji trefil z boku presne na dvere. Kdyby to bylo normalni auto se strechou tak by to byla sranda opravit, ale cabrio je neuveritelnej pruser. Tam co je normalne jednoduchy plech tak je pouzit trojitej,...  ale co, povedlo se a vysledek stal zato .

Jinak 307CC je osklivy a divim se ze vetsina tu tvrdi to same, ale s tim ze 206CC je pekny. Moc dobre to nechapu. Pro me jsou obe stejne oskliva. No a kdyby mi nekdo nabydl 206CC nebo zminenou Barchettu tak ani na chvilku nezavaham.

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  10. 04. 2004 13:36

Elise jsem uvedl jako čistokrevný kabriolet, a proto jsem se podivoval, proč nečistokrevný váží více než dvojnásobek. Přitom Elise není tvarožník a jeho rám také musí něco vážit.

Pro příklad uvedu hmotnosti různých kabrioletů:

Chrysler LeBaron Convertible [1987]: 1365kg, délka 4693cm
2004 Chrysler Sebring Convertible: 1564kg, délka 4919cm (+ 2.7 V6!!!)
Mercedes SLK200 kompressor: 1390kg, 4089cm
Audi A4 cabrio: 1540kg, 4573cm
Mazda RX-8: 1345kg, 4430cm
Fiat Barachetta: 1060kg, 3916cm
Peugeot 307cc: 1563kg, 4349cm

Z toho bych už usuzoval, že váha 307cc je poněkud přehnaná... Nějakých 200kg dolů by vůbec neškodilo.

Odpovědět  |   | 
Whirlwind  |  10. 04. 2004 14:10

Ocividne sis dal praci s hledanim kolik co vazi, a ja jsem se proto kouknul na 307 samotnou. Kdyby bylo CC o 200kg lehci, tak by bylo lehci naz 307 hatchback s timto motorem a modely se slabsimy motory vazi od 1200 do 1300kg a pak 2,0 s 1405kg. Docela divny, ale me to nervy nedrasa

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  10. 04. 2004 23:48

Ne od 2.0, ale od 2.0 BVA - tedy s automatem. Co na něm ale váží o 128 kilo víc, než manuální převodovka, to teda nechápu.  Leda nějakej řádně obtloustlej trpaslík, co ovládá normální manuální převodovku.
Každopádně by se výrobci aut měli zamyslet nad tím, zda by nešlo hmotnost těch plechovek snížit. Abysme za chvíli nejezdili (ve jménu bezpečnosti) v malých obrněných transportérech. Některá dnešní auta už tak dokonce i vypadají...

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  13. 04. 2004 10:23

Jo hochu, takhle vypadá realita honby za hvězdičkama v kreš testech. Ale mezi námi děvčaty - každej kdo už jednou zažil bouračku na vlastní kůži, jezdí radši v těžším autě. On ten metrák navíc může bejt ta muška co ti zachrání život...

Huhla

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  13. 04. 2004 11:19

Váha není vše. Důležité je zejména to, jak se ta hmota zmuchlá a pohltí energii nárazu. A čím větší hmota, tím větší energii je nutno pohltit. Pravda je, že v souboji s "maluchem" těžší auto asi zvítězí, ale s náklaďákem nebo stromem to bude jiné. Viz. Audi A8 - délka 5050cm, váha 1670kg, a nikdo snad nebude tvrdit, že to není bezpečné auto. Pokud budou výrobci chtít zvyšovat bezpečnost, budou tedy asi muset sáhnout k modernějším materiálům, než je konzervový plech, nebo vymyslet nějakou skutečně revoluční konstrukci.

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  14. 04. 2004 12:52

Váha není vše, ale většinou rozhoduje. Srážky s náklaďákem (vlakem, ...) nejsou tak běžný. Většina havárek je srážka aut (2-x) nebo náraz do stromu či svodidel. A tam kvalita dz nerozhoduje ...

Jo mimochodem hlášku "čím větší hmota, tím větší energii je nutno pohltit" nebudu vůbec komentovat a připojím si ji k tvý odborný radě "jak přihlašovat auto z německa" z jiný diskuze.

Huhla

(někdy si myslím, že by základní fyzika měla bejt u někoho povinná i v dospělosti. myslím že by to o pár procent nehodovost snížilo...)

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  14. 04. 2004 13:44

Srážky s náklaďákem jsou poměrně častý (městské ťukačky nepočítám), a taková srážka se rovná téměř náradu do zdi. Do stromu totéž, pokud se nejedná o jeřabinu.
A na té "hlášce" nevidím nic závadného - když budeš mít v autě naloženo pět metráků, při čelním střetu s pevnou překážkou na tom budeš o dost hůř, než kdybys jel prázdný. Byl bych ti vděčen, kdybys mi vysvětlil, co je na téhle úvaze špatně, protože nevidím žádný rozpor s fyzikálními zákony. Samozřejmě, že záleží také na rozložení hmotnosti, když budeš mít těch 500kg vpředu nebo vzadu, je to rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  15. 04. 2004 08:07

No - o tom s těma bouračkama s náklaďákama by se dalo polemizovat, ale přiznám se že nemám v ruce žádný čísla, tak budu radši zticha. Ale ke zbytku - asi nemá cenu tady žonglovat nějakejma rovnicema, ale pokusím se to vysvětlit polopaticky: 

Strom - pokud si odmyslíš velikány z boubína, tak pro normální auto (1T vejš) není problém použít svoji energii na jeho pokácení. Určitě je zbytečný psát že Ek=1/2mv2. Tudíč čím větší hmotnost (ale i rychlost), tím větší energie, využitelná pro "poražení stromu". Jinými slovy když budeš projíždět zatáčkou 70 v matýskovi, nezvládneš řízení a vlítneš do stromu. Jeho kinE nebude stačit na "poražení stromu" a dojde na dz... (který ovšem nejsou dělaný na "strom"). Pokud tu samou zatáčku projedeš stejnou rychlostí v oktávce (s hmotností o 500 větší), pak strom porazíš...  

(je to smutný, ale část výšeuvedené teorie jsem si vyzkoušel v praxi)

A co se týče srážky 2 aut o rozdílné hmotnosti - na to je asi nejlepší praktickej pokus. Určihě ho každej viděl na zš, ale není problém si to kdykoliv zopakovat. Vem si dvě různý kuličky a pošli je proti sobě a koukej na to, co se stane při srážce...

Náraz do pevný překážky? Ano v tomhle případě máš pravdu. Ale přiznám se, že ač sem za svůj život viděl hodně bouraček, náraz do PEVNÝ překážky typu betonová zeď  (protiatomovej kryt, pancíř tanku T82,...), mezi nima bylo jak šafránu...

Huhla

Odpovědět  |   | 
Ron Jeremy  |  16. 04. 2004 18:26

Řidič Cyrila Svobody ti právě jeden náraz do pevné překážky předvedl.  A co se týče porážení stromů, kromě jabloně u silnice jich autem moc neporazíš. Nedávno byla snad v garáži ukazována A3 komplet rozemletá na hadry v lese - ani jeden poražený strom, jen na jednom byla trochu poškozená kůra.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  09. 04. 2004 11:33

tohle auto vypada z venku docela hezky, ale tim jeho kladne vlastnosti konci !!! mit v radoby sportovnim aute prumerny dvoulitr sprazeny s automaticko 4st prevodovkou, ktera neoplyva zrovna inteligenci je asi tragedie......pro tohle auto je idealni francouzka riviera a plizeni se rychlosti do 100km/h btw....ta vaha je taky husta...tuhy auto se da udelat i lehky !!!! staci u toho myslet!

Odpovědět  |   | 
LK  |  09. 04. 2004 12:45

Myslím, že pokud jste tak schopný nejen v řečech, ale v i činech, máte možnost udělat u Peugetou skvělou kariéru.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 04. 2004 15:08

Koukám, že tady v tý diskuzi budu vyčnívat, ale nemůžu si pomoct, mně se to auto prostě strašně moc nelíbí. Na všechna auta se snažím nahlížet bez zaujetí a co nejobjektivněji, tedy i v případě Peugeotu 307, ale nejde to. Ona už klasická 307 je autem, které se snad úplně všem líbí a já jí pořád nepřišel na chuť - je moc vysoká, moc elegantní, připadá mi že se hodí spíš pro ženský, no a po stránce jízdních vlastností i celkovým pojetím mně to auto prostě nebere. Je tady ale řeč o verzi CC a k té mohu říct jen tolik, že mně zaráží, jak nikdo nevidí tu šílenou záď, která je rádoby elegantně zaoblená, ale ve skutečnosti je to jen pokus zamaskovat velkými lampami tu neskutečně vysokou prdel, která tu možnost udělat z klasické 307 cabrio hodně znesnadňuje. Opravdu, ta prdel je strašná, strašná a ještě jednou strašná. 206 CC vypadá velmi dobře, souhlasím, ale je to krám na entou, znám dva lidi co jí maji a oba o ní mluví hodně neradi a celý Peugeot hodnotí tak, že ho prodává jen design. Ten design, který mi nic neříká, i když musím uznat, že 607 je krásná. Tak čau pažouťáci!

Odpovědět  |   | 
LK  |  09. 04. 2004 15:20

Kolega jí (206CC) má a je s tím velice spokojen. Takže určitě jsou spokojení zákazníci.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  09. 04. 2004 15:47

Souhlas!!!

Ta prdel je otřesná, auto je vysoké - kačena hadra. Je to patvar.

206 CC je pěkné. Vůbec 307 je nehezké auto, navíc je to spíš MPV.

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  09. 04. 2004 15:32

Proč jste nevyfotili vnitřek TESTOVANÉHO vozu. Reklamní fotky jsou sice pěkné, ale skutečnost už většinou tak růžová (černo-červená) není nebo je dost drahá...

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  09. 04. 2004 15:35

Sakra, pardon nevšiml jsem si dalších částí článku, kde vyfocen je...

Ale stejně je rozdíl mezi kůží a nějakou látkou. V takovém autě by kůže měla být standardem. 

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  09. 04. 2004 15:37

Do prdele, já sem blbec... Tak kůže je sériově až od druhého stupně výbavy, ale i tak...

Odpovědět  |   | 
Rokba  |  09. 04. 2004 19:29

Tak včera jsem ho viděl na silnici. Bylo to černý a hrozně divný, chvíli mi trvalo, než sem se vzpamatoval ze šoku. Na obrázku vypadá hnusně, v reálu je to až obludně hnusný auto.

Odpovědět  |   | 
Rado  |  09. 04. 2004 20:43

Zijem nejaky cas v GB a zopar kuskov uz som tu videl.To auto sa mi celkom paci a chcel som si ho doma kupit,uplne ma vsak odradilo zistenie po precitani niekolkych recenzii v britskych magazinoch a staznosti niekolkych majitelov tykajuce sa vysokej poruchovosti stresneho mechanizmu.Jedna sa o tie iste problemy ako mala zo zaciatku 206CC a ma ich aj po niektorych upravach,takze Peugeotu sa zrejme ani u 307-ky problem vyriesit nepodarilo.A kto tie problemy doteraz nezazil mal zrejme vela stastia.A ak niekomu bude predajca tvrdit ze toto auto so strechou ziadne problemy nema tak vedome klame,alebo o tom voze nema ani potuchy.Renault Megane sa v tomto smere javi byt bezproblemovy,takze asi pojdem za tym.Mimochodom ta vysoka hmotnost je dana vystuhami v podvozku na zpevnenie karoserie kedze auto nema suvislu pevnu strechu aby sa takpovediac "nezlomilo" tak ako aj vsetky  kabriolety s textilnou strechou,toto navyse vozi strechu plechovu.K problematike priestoru na zadnych sedadlach asi len tolko ze je pravdou ze tam vela miesta nie je,je to vsak daleko lepsie ako u 206CC,kde je miesta sotva na tasky s nakupom.To je vsak o triedu nizsie auto.

Odpovědět  |   | 
Nick  |  09. 04. 2004 21:37

sousedi ho maji. je v cerne a s takovou tou hnedou kuzi. az na tu pro me trochu zvlastni barevnou kombinaci je to auto pekny. ale jak rikam: krasa je v ocich toho, kdo se diva.

mit na to prachy, tak bych ho klidne jako 2. auto do rodiny koupil...

Odpovědět  |   | 
Nick  |  09. 04. 2004 21:43

jeste bych doplnil, ze na fotkach se mi ten zadek taky nelibi, ale ve realu mi "nevadila" (vidam ho jen s "natazernou" strechou)

Odpovědět  |   | 
"pežoťák"  |  09. 04. 2004 21:38

Je to prostě další shitůvka, která je možná pro někoho designově zajímavá, ale pořád je to pežot. Aušus.

Odpovědět  |   | 
Rab  |  10. 04. 2004 13:24




No jo, máš pravdu, ty se vyznáš ubožáčku, jediný Peugeot se kterým si přišel do styku byl 20 let stará 309ka od sousedů, co?    Lidská blbost nezná hranic...

 

 



Odpovědět  |   | 
pežoťák  |  12. 04. 2004 17:12

Rabe,čéče,píšeš jako prodejce pežotů,()který ztratil soudnost... Prostě aušus a s tím nic neuděláš (zajímavé, jak někdo dokáže srdnatě bojovat na internetu za značku auta. To musí bavit... )

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  13. 04. 2004 10:35

Nic si z toho rabe nedělej, každá automobila má své antipříznivce. (nejvíc asi škodovka) Maj společný rysy, podle kterejch je poznáš - krátký a nic neříkající věty (xxx je "shit", nikdy byc si "zzz" nekoupil), minimální znalosti o autech (jsou rádi když poznaj kde má auto předek) a jsou jako děti (nemá cenu se s nima hádat).

btw - 307cc jsem viděl  a v reálu mě přijde hezčí než na fotkách. Kdybych neměl rodinu a hledal babolep  (v kombinaci s autem pro běžný ježdění), asi bych neváhal.

Huhla

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  13. 04. 2004 10:35

Nic si z toho rabe nedělej, každá automobila má své antipříznivce. (nejvíc asi škodovka) Maj společný rysy, podle kterejch je poznáš - krátký a nic neříkající věty (xxx je "shit", nikdy byc si "zzz" nekoupil), minimální znalosti o autech (jsou rádi když poznaj kde má auto předek) a jsou jako děti (nemá cenu se s nima hádat).

btw - 307cc jsem viděl  a v reálu mě přijde hezčí než na fotkách. Kdybych neměl rodinu a hledal babolep  (v kombinaci s autem pro běžný ježdění), asi bych neváhal.

Huhla

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  13. 04. 2004 10:35

Nic si z toho rabe nedělej, každá automobila má své antipříznivce. (nejvíc asi škodovka) Maj společný rysy, podle kterejch je poznáš - krátký a nic neříkající věty (xxx je "shit", nikdy byc si "zzz" nekoupil), minimální znalosti o autech (jsou rádi když poznaj kde má auto předek) a jsou jako děti (nemá cenu se s nima hádat).

btw - 307cc jsem viděl  a v reálu mě přijde hezčí než na fotkách. Kdybych neměl rodinu a hledal babolep  (v kombinaci s autem pro běžný ježdění), asi bych neváhal.

Huhla

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  13. 04. 2004 10:40

Hmm tak koukám že AR má i své chybky... Omlouvám se všem, kteří musí můj příspěvek číst 3x.

Huhla

Odpovědět  |   | 
pežoťák  |  13. 04. 2004 15:25

   áááá, další prodejce pežotúúúúú...Chlapi, nedělejte ze sebe křupany....

Odpovědět  |   | 
Huhla  |  14. 04. 2004 07:55

Odkdy můžou popeláři na net?

Sakra pežoťáku my víme že tvoje oblíbený značky jsou kuka a (novější) man, ale teď ať už jseš hnedka na stupátku...

Odpovědět  |   | 
paja  |  11. 04. 2004 22:10

Me se 307CC teda libi. Zadek je povedeny a dynamicky, nopak predek je az moc podle obycejne 307. Kombinace 2+2 je dobry kompromis pro lidi, ktery jezdi z 98% v jednom nebo ve dvou a maji rezervu ze mohou nouzove pouzit zadni sedadla na lidi nebo zavazadla. Kamen urazu je cena a ta hmotnost. Verze 1,6 zacina na 692tis coz neni az zas tak malo, ale dynamika je priserna a majitel ktery vyda bezmala 700hadru asi nebude zajem, aby ho predjizdeli ridici silnejsich verzi fabii a fiest. Ale ani s 2,0 s 180k a cenou 850000 to neni takovy terno.. ve zrychleni to bude vyrovnany s fabii RS  a oktavka RS da CCku poradne na prdel. Hmotnost 1550 kg mimo jine taky urcite svedci o tom ze Peugeot ve svych vozech na rozdil od jinych znacek nepouziva dostatecne moderni materialy jako hlinik a slitiny.  

Odpovědět  |   | 
M@ngo  |  16. 04. 2005 18:26

Zažil jsem to...seděl jsem v něm,vzadu je místo nahovno i při mích 175cm...podvozek někdy až moc měkej...ani vepředu není zas tak moc místa..PEUGEOT--

Odpovědět  |   | 
neznáš  |  19. 06. 2005 11:27

Je úplně super před chvílí jsem se v něm vezla,fakt boží autko!!!
Ale strejda ho má v zeleno šedé barvěProstě super!!!Doporučuju,kdo by chtěl!Když ho někdo bude mít tak se ozvěte!!
papa

Odpovědět  |   | 
P!3RR3  |  05. 07. 2005 00:40

Dneska jsem se vezl v týhle kárce a jediný co vám všem mohu sdělit je: GENIÁLNÍ AUTO !!!
Je pravda, že je ve svý výbavě jediný v Evropě, ale naprosto super. Vepředu místa dost a vzadu? Prostě to neni 4-dveřové auto, ale vejít se tam dá, ... ...
Střecha rychlá, zatahování oken hezonký a ty dotykový čidla na klikách? Mazec moc...
Jinak palubní počítač s velkým a přehledným displejem a červeno - černá kůže a to repro mě fakt uchvátilo...

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 03. 2017 23:26

Měl jsem 206 Cc 2.0 103 Kw cca dva roky, jelikož jsem koupil auto po bouračce to už byla chyba.
No a pak jsem si pořídil 307 Cc 2.0 130 Kw vůz je super jen me zklamal ten motor čekal jsem od něho větší zátah, ale jinak vse bez problému.
Jinak ti co píši nesmysly otom ze je auto hnusné atd.. , tak me osobně to přijde ze jen závidí !!! a samy mají vraky a už vůbec by se nezmohli finančně na jakéhokoliv kabrioleta

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

25.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 15 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Lídr trhu stojí stejně jako Škoda Kamiq

Nový Peugeot 2008 už koupíte i v Česku. Líd…

Městské crossovery nejsou levné, zvykejme si na to. Na český trh právě vstupuje Peugeot 2008, jedno z nejúspěšnějších B-SUV v Evropě, nebude tedy škodit malé cenové srovnání.

8.  1.  2020 | | 75 N/A