Je to teprve pár dnů, co koncern PSA představil svůj hybridní pohon, který vznikl spojením naftového motoru a elektromotoru. Automobilka se rozhodla, že tento pohon použije i do svého otevřeného modelu 307 CC. Je možné být stylový a hybridní? Peugeot si myslí, že ano.
Automobilka Peugeot dokonale vyslyšela přání francouzského prezidenta, když plní jeho novoroční projev na 101%. Teprve před měsícem a půl vyslovil přání, aby francouzské automobilky vyvíjely hybridní pohon, který by byl složený z naftového motoru a elektromotoru a koncern PSA již představil několik svých vozů. Novinkou je nyní kupé-kabrio automobilky Peugeot.
Hybridní 307 CC je vybaven naftovým motorem 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a elektromotorem o výkonu 22 kW, který dává nejvyšší točivý moment 110 Nm. Zároveň s tímto pohonem je 307 CC vybaven i systémem Stop a Start, který při zastavení vypíná motor a šetří tak palivo. Dle vyjádření Peugeotu je takto kombinovaný systém stejně výkonný jako při použití silnějšího naftového motoru 2,0 HDI. Systém opět pracuje obdobně jako u jiných vozů s hybridním pohonem. Elektromotor, se připojuje při prudké akceleraci, nebo při rozjezdech, pokud automobil brzdí, dobíjí elektromotor akumulátory o kapacitě 6,5 Ah. Přestože 307 CC s hybridním pohonem váží 1 690 kg, vystačí si v kombinovaném cyklu pouze se 4,1 litry nafty na 100 km.
Peugeot 307 CC Hybride