Peugeot 307 CC Hybride, kupé-kabrio s naftovým hybridem

Je to teprve pár dnů, co koncern PSA představil svůj hybridní pohon, který vznikl spojením naftového motoru a elektromotoru. Automobilka se rozhodla, že tento pohon použije i do svého otevřeného modelu 307 CC. Je možné být stylový a hybridní? Peugeot si myslí, že ano.
Peugeot 307 CC Hybride, kupé-kabrio s naftovým hybridem

Automobilka Peugeot dokonale vyslyšela přání francouzského prezidenta, když plní jeho novoroční projev na 101%. Teprve před měsícem a půl vyslovil přání, aby francouzské automobilky vyvíjely hybridní pohon, který by byl složený z naftového motoru a elektromotoru a koncern PSA již představil několik svých vozů. Novinkou je nyní kupé-kabrio automobilky Peugeot.

Hybridní 307 CC je vybaven naftovým motorem 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a elektromotorem o výkonu 22 kW, který dává nejvyšší točivý moment 110 Nm. Zároveň s tímto pohonem je 307 CC vybaven i systémem Stop a Start, který při zastavení vypíná motor a šetří tak palivo. Dle vyjádření Peugeotu je takto kombinovaný systém stejně výkonný jako při použití silnějšího naftového motoru 2,0 HDI. Systém opět pracuje obdobně jako u jiných vozů s hybridním pohonem. Elektromotor, se připojuje při prudké akceleraci, nebo při rozjezdech, pokud automobil brzdí, dobíjí elektromotor akumulátory o kapacitě 6,5 Ah. Přestože 307 CC s hybridním pohonem váží 1 690 kg, vystačí si v kombinovaném cyklu pouze se 4,1 litry nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 307 CC Hybride

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků