Peugeot 307 CC Hybride, kupé-kabrio s naftovým hybridem

Je to teprve pár dnů, co koncern PSA představil svůj hybridní pohon, který vznikl spojením naftového motoru a elektromotoru. Automobilka se rozhodla, že tento pohon použije i do svého otevřeného modelu 307 CC. Je možné být stylový a hybridní? Peugeot si myslí, že ano.
Peugeot 307 CC Hybride, kupé-kabrio s naftovým hybridem

Automobilka Peugeot dokonale vyslyšela přání francouzského prezidenta, když plní jeho novoroční projev na 101%. Teprve před měsícem a půl vyslovil přání, aby francouzské automobilky vyvíjely hybridní pohon, který by byl složený z naftového motoru a elektromotoru a koncern PSA již představil několik svých vozů. Novinkou je nyní kupé-kabrio automobilky Peugeot.

Hybridní 307 CC je vybaven naftovým motorem 1,6 HDI o výkonu 80 kW (110 k) a elektromotorem o výkonu 22 kW, který dává nejvyšší točivý moment 110 Nm. Zároveň s tímto pohonem je 307 CC vybaven i systémem Stop a Start, který při zastavení vypíná motor a šetří tak palivo. Dle vyjádření Peugeotu je takto kombinovaný systém stejně výkonný jako při použití silnějšího naftového motoru 2,0 HDI. Systém opět pracuje obdobně jako u jiných vozů s hybridním pohonem. Elektromotor, se připojuje při prudké akceleraci, nebo při rozjezdech, pokud automobil brzdí, dobíjí elektromotor akumulátory o kapacitě 6,5 Ah. Přestože 307 CC s hybridním pohonem váží 1 690 kg, vystačí si v kombinovaném cyklu pouze se 4,1 litry nafty na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 307 CC Hybride

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků