Peugeot 307 brzy dostane facelift

Peugeot 307 dostane brzy facelift; je očekáván na blížícím se ženevském autosalonu. Po faceliftu se změní přední maska ve stylu modelu 407, místo masky a nasávacího otvoru zde bude pouze obrovská „tlama“. Znak Peugeotu se přemístí na kapotu, současně s tím se změní i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka). Nové budou i také mlhovky. Záď oproti tomu zůstane stejná; alespoň to vyplývá z fotografií jednoho francouzského časopisu. Na posledním obrázku je pak retuš vytvořená podle nich a zveřejněná na serveru AMS. Líbí se vám?

Současně s faceliftem by mělo dojít i k nepatrné obměně motorů, které by se měly sladit s Citroenem C4. Předpokládám odstranění zmizení motoru 2.0 HDI 66 kW a jeho nahrazení motory 1.6 HDI 66 a 80 kW; otázkou je, zda pod kapotou zůstane také motor 1.4 HDI, jehož výkon 50 kW na těžký Peugeot evidentně nestačí. Stovka za 15,2 s je docela ostuda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současný model pro srovnání

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků