Peugeot 307 brzy dostane facelift

Peugeot 307 dostane brzy facelift; je očekáván na blížícím se ženevském autosalonu. Po faceliftu se změní přední maska ve stylu modelu 407, místo masky a nasávacího otvoru zde bude pouze obrovská „tlama“. Znak Peugeotu se přemístí na kapotu, současně s tím se změní i umístění přechodu mezi maskou a kapotou (linie víka). Nové budou i také mlhovky. Záď oproti tomu zůstane stejná; alespoň to vyplývá z fotografií jednoho francouzského časopisu. Na posledním obrázku je pak retuš vytvořená podle nich a zveřejněná na serveru AMS. Líbí se vám?

Současně s faceliftem by mělo dojít i k nepatrné obměně motorů, které by se měly sladit s Citroenem C4. Předpokládám odstranění zmizení motoru 2.0 HDI 66 kW a jeho nahrazení motory 1.6 HDI 66 a 80 kW; otázkou je, zda pod kapotou zůstane také motor 1.4 HDI, jehož výkon 50 kW na těžký Peugeot evidentně nestačí. Stovka za 15,2 s je docela ostuda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Současný model pro srovnání

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků