Peugeot 307 Break, SW a 407 SW konečne už i s odpočtom DPH (slovenské ceny)

Až do tejto chvíle museli slovenskí záujemcovia o prevedenie N1 u vyššie spomínaných modelov čakať alebo sa pozrieť smerom ku konkurencii. Opak sa však stal realitou a potrebnou homologáciou prešli naraz tri modely: 307 v prevedení Break a SW a väčšia 407 SW. Všetky vozidlá sú schválené ako štvormiestne.

307 Break:

Motor

X-line

XS

XT

1,6 16V 110k

528 571 Sk

-

-

1,6 HDI 90k

595 798 Sk

-

-

1,6 HDI 110k

613 445 Sk

659 664 Sk

659 664 Sk

307 SW:

Motor

SW

SW Pack

1,6 16V 110k

596 639 Sk

626 050 Sk

1,6 HDI 110k

681 513 Sk

710 924 Sk

407 SW:

Motor

SR

ST Confort

SV

1,6 HDI FAP 110 k

763 866 Sk

793 277 Sk

-

2,0 HDI FAP 136 k

-

892 437 Sk

-

2,0 HDI FAP BVA 136 k

-

968 067 Sk

-

2,2 HDI FAP 170 k

-

-

1 023 529 Sk

(BVA – automatická prevodovka)

Uvedené ceny už v sebe zahŕňajú celú úpravu na N1, t.j. mriežku za zadnými sedadlami a tmavé fólie na zadných bočných oknách. Ostatná výbava zostala oproti klasickým verziám nezmenená, jej kompletný výpis nájdete na stránkach Peugeotu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků