Peugeot 307 BioFlex, lihový model zamíří i k nám

Automobilka Peugeot se rozhodla uvést na evropský trh svůj vlastní vůz, který je schopen spalovat palivo E85, tedy směs benzínu a lihu v poměru 15:85. Na trh uvede dosluhující model Peugeot 307 a to ve verzi SW a kombi.

Oba modely dostanou pod kapotu upravený čtyřválec o objemu 1,6 litru, který poskytuje výkon 80 až 82 kW (110 až 112 k) a točivý moment 147 až 153 Nm. Výkonový rozptyl je způsoben tím, že vůz může jezdit jak na E85, tak i na běžný bezolovnatý natural.

Na rozdíl od mnohých konkurentů bude stát lihová verze těchto modelů stejně, jako verze benzínová a ve státech, které nabízejí daňové zvýhodnění těchto vozů, tak může majitel skutečně pořádně ušetřit.

Mimo samotnou výhodu daňových úlev vykazuje Peugeot 307 BioFlex také nižší emise CO2 a to o zhruba 5 procent. Tento model tak při kombinované spotřebě vypouští při jízdě na natural 178 g CO2 na kilometr a při jízdě na E85 jen 169 g CO2 na jeden kilometr.

Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 307
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků