Peugeot 3008 ve verzi GTi nebude. Plug-in hybrid však nabídne 300 koní!

Šéf Peugeotu potvrdil přípravy plug-in hybridní varianty Peugeotu 3008. Zároveň vyvrátil spekulace o sportovní verzi GTi.
Peugeot 3008 ve verzi GTi nebude. Plug-in hybrid však nabídne 300 koní!

V roce 2019 dostane Peugeot 3008 plug-in hybridní variantu. Stane se tak několik měsíců poté, co si stejný systém odbude svou premiéru v příbuzném luxusním SUV DS 7 Crossback. Produktový šéf Peugeotu Laurent Blanchet v rozhovoru pro Auto Express poodhalil detaily kolem budoucnosti Evropského auta roku 2017.

"Náš nový pohonný systém bude k dispozici se známým motorem 1.6 THP. Zadní kola bude pohánět elektromotor. Celkový výkon se bude pohybovat kolem tří set koňských sil," prozradil Blanchet s tím, že díky tomuto uspořádání nabídnou velice úsporný systém pohonu čtyř kol.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Díky takovému výkonu bude 3008 nejvýkonnějším mainstreamovým SUV střední velikosti. Blízko by měl být jen připravovaný Seat Ateca Cupra. Slavná písmena GTi však na zádi tohoto SUV nečekejte. "Náš hybrid bude sportovně laděný, ale znak GTi je spíše pro výkonné hatchbacky. Myšlenka 3008 se znáčky GTi je momentálně trochu přehnaná. Můžeme však použít písmena GT," řekl Blanchet.

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Mimo zmíněná SUV dostanou nový plug-in hybridní systém i další modely skupiny PSA. Do dvou let se očekává i čistě elektrická verze Peugeotu 208, konkurující Renaultu Zoe.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků