Peugeot 3008 ve verzi GTi nebude. Plug-in hybrid však nabídne 300 koní!

Šéf Peugeotu potvrdil přípravy plug-in hybridní varianty Peugeotu 3008. Zároveň vyvrátil spekulace o sportovní verzi GTi.
Peugeot 3008 ve verzi GTi nebude. Plug-in hybrid však nabídne 300 koní!

V roce 2019 dostane Peugeot 3008 plug-in hybridní variantu. Stane se tak několik měsíců poté, co si stejný systém odbude svou premiéru v příbuzném luxusním SUV DS 7 Crossback. Produktový šéf Peugeotu Laurent Blanchet v rozhovoru pro Auto Express poodhalil detaily kolem budoucnosti Evropského auta roku 2017.

"Náš nový pohonný systém bude k dispozici se známým motorem 1.6 THP. Zadní kola bude pohánět elektromotor. Celkový výkon se bude pohybovat kolem tří set koňských sil," prozradil Blanchet s tím, že díky tomuto uspořádání nabídnou velice úsporný systém pohonu čtyř kol.

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Díky takovému výkonu bude 3008 nejvýkonnějším mainstreamovým SUV střední velikosti. Blízko by měl být jen připravovaný Seat Ateca Cupra. Slavná písmena GTi však na zádi tohoto SUV nečekejte. "Náš hybrid bude sportovně laděný, ale znak GTi je spíše pro výkonné hatchbacky. Myšlenka 3008 se znáčky GTi je momentálně trochu přehnaná. Můžeme však použít písmena GT," řekl Blanchet.

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Na internetu je konfigurátor spotřeby DS, Citroënů a Peugeotů v provozu

Mimo zmíněná SUV dostanou nový plug-in hybridní systém i další modely skupiny PSA. Do dvou let se očekává i čistě elektrická verze Peugeotu 208, konkurující Renaultu Zoe.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků