Peugeot 3008 prošel faceliftem. Od vlajkové lodi si půjčil prémiovou výbavu

Peugeot 3008 si můžete vybavit nočním viděním či asistentem pro jízdu na dálnici. V silnější plug-in hybridní motorizaci pak máte k dispozici 300 koní.

Aktuální generace Peugeotu 3008 se vyrábí již čtyři roky. Nyní, když je kompaktní SUV v polovině životního cyklu, přichází jeho kompletní modernizace. Ta se vzhledově přiblížila ke svým menším sourozencům 208 a 2008, aby lépe korespondovala se současným designovým jazykem značky, jehož lídrem je model 508.

Podobu omlazeného modelu odhalily již srpnové uniklé snímky. Vůz má tedy kompletně přepracovanou přední část s velkou přední maskou, novými světlomety a signifikantními podsvícenými kly. Nová jsou i 19palcová kola, která jsou navrhnuta pro co nejlepší proudění vzduchu.

Peugeot 308 prošel modernizací. Zvenku ji skoro nepoznáte, uvnitř nepřehlédnete

Peugeot 308 prošel modernizací. Zvenku ji skoro nepoznáte, uvnitř nepřehlédnete

Zadní část vozu zůstala bez nějakých výraznějších designových změn. Nové jsou například LED zadní svítilny s 3D efektem, které najdete ve všech výbavách a obsahují i animovaná směrová světla. Pro navodění agresivního dojmu pak Peugeot nabízí výbavu GT či černý paket Black Pack.

Uvnitř se Peugeot snažil navodit atmosféru francouzského luxusu přidáním nových možností doplňků. Přístrojovou desku si tak například můžete bohatě obložit dřevem. Peugeot 3008 má také nové možnosti čalounění kůží Nappa či Alcantarou. Z hlediska techniky šel interiér ještě dále.

Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

Peugeot představil elektrický e-Traveller. Na nejlepší dojezd vám musí stačit 60 kW

Nový je dotykový infotainment s úhlopříčkou 10“ a digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3“. Zajímavostí je pak možnost vybavit vůz nočním viděním či asistentem pro jízdu na dálnici. Tyto prvky si kompaktní SUV půjčilo od modelu 508. Řada vyspělých asistenčních systémů je samozřejmostí.

Pod kapotou Peugeotu 3008 se nic nemění. Stále tak jsou k dispozici zážehové i vznětové agregáty. Na vrcholu nabídky pak stojí dva plug-in hybridy. Silnější z nich dosahuje kombinovaného výkonu 220 kW (300 koní) a díky dvěma elektromotorům funguje i jako čtyřkolka.

Ostrý Peugeot 208 ještě nemá vyhráno. Pokud ale vznikne, bude to elektromobil

Ostrý Peugeot 208 ještě nemá vyhráno. Pokud ale vznikne, bude to elektromobil

Peugeot 3008 se vyrábí ve francouzském Sochauxu a prodeje budou na evropských trzích zahájeny na konci letošního roku. České ceny zatím nevíme. Za nejsilnější motorizaci Hybrid4 300 e-EAT8 si český Peugeot účtuje 1.250.000 Kč. Základní verze se však vejde pod 600 tisíc korun.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, součást skupiny Groupe PSA a druhý největší evropský výrobce aut.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků