Peugeot 3008 má český ceník. Pod půl milionu se nevejde

Druhá generace Peugeotu 3008 je ryzím SUV, které si vystačí pouze s pohonem předních kol. Vůz vstoupí na český trh v nejbližších dnech, ceník však máme k dispozici už nyní.

Na našem trhu se ještě v současnosti doprodává první generace Peugeotu 3008, ceník nástupce však vejde v platnost zítra, tedy v úterý 1. listopadu. Nabídka je tradičně rozdělena do třech výbavových linií, ani ta nejlevnější se však nevejde pod půl milionu korun.

Linie Access začíná s motorem 1.2 PureTech 130 na částce 510.000 Kč. Výbava není vůbec špatná – dostanete například šest airbagů, elektronickou parkovací brzdu s asistentem rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání bočních oken, manuální klimatizaci, nebo rádio se čtyřmi reproduktory, SUB vstupem a ovládáním na volantu.

Kola jsou sedmnáctipalcová, avšak pouze plechová s velkoplošnými kryty. Připlatit si však můžete za lité sedmnáctky (17.400 Kč), zadní parkovací (7.000 Kč), vyhřívaná přední sedadla (13.500 Kč), metalízu (15.500 Kč) nebo perleťový lak (20.000 Kč).

Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Prostřední linie Active je se základním motorem o 50.000 Kč dražší, přidává ale například sedmnáctipalcová litá kola, automatickou dvouzónovou klimatizaci, rádio Bi-Tuner s osmipalcovým dotykovým displejem, hlídání jízdních pruhů nebo zadní parkovací senzory.

Z příplatkových prvků vybíráme například systém Grip Control, který prostřednictvím pěti režimů systému ESP a ASR pomáhá na rozličných typech povrchu (22.800 Kč), paket Drive Assist s adaptivním tempomatem, automatickým nouzovým brzděním a varováním před překážkou (20.000 Kč) nebo bezklíčové odemykání a startování (12.000 Kč).

Na samotném vrcholu je linie Allure za nejméně 600.000 Kč, která k dosud uvedeným standardním prvkům přidává třeba přední parkovací senzory, zatmavená zadní okna, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka nebo rádio RCC A2 se systémem MirrorLink, wifi a GPS anténou. Kola jsou už v základnu 18palcová, pouze u této linie si však můžete připlatit například za plně diodové světlomety (32.000 Kč), přístrojovou desku i-Cockpit Amplify (10.000 Kč) nebo prémiové audio Focal (25.000 Kč).

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

K dispozici zatím máme pouze ceník standardní verze, která bohužel nenabízí dvoulitrový turbodiesel v kombinaci s automatickou převodovkou. Ten dostane až sportovnější GT, pro které to je zároveň jediná možnost pohonu. Standardní záruka činí dva roky bez omezení ujetých kilometrů, poté přechází do záruky v rámci smlouvy Optiway Garance na další tři roky s omezením na 100.000 ujetých kilometrů.

Peugeot 3008 – technická data nabízených motorů
Motor 1.2 PureTech 1.6 THP 1.6 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3] 1199 1598 1560 1997 1997
Největší výkon [kW/min] 96/5500 121/6000 88/3500 110/4000 133/3750
Točivý moment [N.m/min] 230/1750 240/1400 300/1750 370/2000 400/2000
Převodovka 6M (6A*) 6A 6M (6A*) 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 188 (188) 191 189 (195) 207 207
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 (10,5) 8,9 11,2 (11,6) 9,6 8,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,1 5,7 4,0 (4,2) 4,4 4,8
Cena Access [Kč] 510.000 - 570.000 - -
Cena Active [Kč] 560.000 645.000 620.000 655.000 -
Cena Allure [Kč] 600.000 685.000 660.000 695.000 -
Cena GT [Kč] - - - - nezveřejněna
*Příplatek za automat činí 50.000 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků