Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot dnes představil novou generaci modelu 3008. Vůz je ve srovnání se svým předchůdcem naprosto jiný. Především se ale změnil z podivného crossoveru na klasické SUV. 

Testy | Peugeot

Test Peugeot 3008 2,0 HDi: ryzí originál

Ve srovnání s předchůdcem je nová 3008 o plných osm centimetrů větší a hlavně je o 100 kg lehčí. Peugeot využil coby základ platformu EMP2, na které jezdí současná 308. Mimochodem, co se jízdy týká, automobilka slibovala během tiskové konference nejlépe jezdící SUV v dané kategorii. 

Interiér bude také velmi zajímavý, protože nová 3008 je prvním sériovým autem, který se může pochlubit nedávno představeným novým konceptem uspořádání interiéru i-Cockpit. V praxi to znamená nový malý volant, dotykový displej a dvanáctipalcový displej místo přístrojového štítu. Ten je opět umístěn nad volantem. 

Kombi | Hybridy | Peugeot | První svezení

První jízdní dojmy: Peugeot 508 RXH, 3008 HYbrid4

Po praktické stránce věci nabídne nová 3008 plochou podlahu zavazadelníku, možnost otevírání pátých dveří bez nutnosti na cokoliv sahat nebo schopnost odvézt až tři metry dlouhou věc. Zavazadelník nabídne objem až 591 l v základním uspořádání, respektive až 1670 l po sklopení zadních opěradel. 

Co se použité techniky týká, Peugeot nasadí motory PureTech a BlueHDi s technologií vstřikování močoviny. U benzinových motorů bude na výběr mezi motorem 1.2 PureTech (96 kW/130 k) a 1.6 THP (121 kW/165 k). dieselová část obsahuje motory 1.6 BlueHDi (74 kW/100 k, 88 kW/120 k) a 2.0 BlueHDi (110 kW/150 k, 132 kW/180 k). O pohonu všech kol se v tiskové zprávě nic nepíše. 

Očekávat máme velmi nízkou spotřebu kromě jiného také kvůli aerodynamice. I ta má být nejlepší v segmentu. Specialitou pak bude integrovaná koloběžka s elektromotorkem, na které máte dojet poslední kilometr do cíle své cesty, pokud tam už automobily nemohou. Alternativně si budete moci pořídit elektrické kolo. V obou případech najdete v zavazdelníku místo, kde se zároveň budou tyto doplňky dobíjet. 

Více podrobností najdete v přiložené tiskové zprávě: 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Peugeot 308 1.997
Rok výroby: 2011
Stav: 181 703 km
Cena: 119 000 Kč
Peugeot 5008 1.997
Rok výroby: 2011
Stav: 153 175 km
Cena: 184 000 Kč
Peugeot 3008 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 87 870 km
Cena: 172 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků