Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

60 komentářů

J.
17. října • 20:32

Žiaľ nieje...sedel som v ňom! V Tiguane nie, ale v Atece a tá bola lepšia! Pežot je na prvý pohľad futuristickejší "krajší", pri bližšom pohľade ale menej kvalitný - interiér tvrdý, lesklý, sedadlá nedržia, nemajú žiadne bočné vedenie. Pfuj tajbl. B-]

Marek
19. října • 15:56

Ateca, vnitřek šedý, nic neříkající. Žádný chromovaný rámeček, žádný leštěný materiál, žádný povrch z karbonu. Takové šedé nic. Motor na stejné úrovni jako jiné značky o stejném obsahu. X1 znám, Tiguana také. Ateku pouze ze zkušební jízdy. Jako majitel auta chci i pohodu v podobě pěkného interiéru a co naplat, německá auta a jejich odnože v tomto jsou trochu pozadu. Myslím, že Japonci v tomto mají navrch. Asi razí strategii, že kupují i oči. Nevím, kde jsi seděl v SUV 3008 Pažoutu, když ještě nejsou v prodejnách. Prodávat se mají až koncem října, případně začátkem listopadu.

J.
19. října • 17:41

"Žádný chromovaný rámeček, žádný leštěný materiál, žádný povrch z karbonu*"...Fpace* by som bral, len kto ho zaplatí. Autosalón Nitra(Pažout3008) JPN...sedel som v novej HRV a celkom bieda! B-] BTW: nie som VAG positive! I LOVE Duratec & SKYACTIVE

Marek
20. října • 15:53

Nemiluji u SUV tzv. karoserie podobající se velké krabici, což německá auta jsou. Moje představa SUV se sportovním zadkem- sklonem je např. Jaguar-SUV, který mám v hledáčku.

marek
17. října • 18:46

Každý kdo tu přidá kritizující příspěvek by měl popravdě napsat jaké auto má on. Už jsem si všiml, že pokud vyjde nějaký nový model, někteří na něm se svojí kritikou nenechají niť suchou. :-D To je špatné, to není ono, to takové-makové. Myslím, že Pažout udělal dobré auto a to že napsal, že může konkurovbat X1, nebo W-T mínil přesně. Přece nemůže být v porovnání jen to, zda je to čtyřkolka, nebo dvoukolka. Záleží na vzhledu karoserie, vnitřní výbavě, jízdních projevech, motorizaci atd. Ještě neměl nikdo čest s tím modelem se projet, ale už tu zní hlasy, že to je auto na prd. Apropo, jaké že to auto máte vy?

viper
18. října • 13:35

"Myslím, že Pažout udělal dobre auto" :-D:-D:-D ať žije objektivita :-D

Dagmarrr
16. října • 13:41

Mně tyhle diskuze, zda nemusím nikdy mít 4x4, přijdou stejné, jako když někdo nemá nohu a říká, že i tak běhá rychleji než kdejaký zdravý člověk. Samozřejmě, náhon na jednu nápravu většinou stačí (když máte dobré gumy, řetězy v kufru a nějaké inteligentní systémy nahrazující závěrku diferenciálu), ale když prostě přijde zledovatělý kopec, tak už z naprosto jasného důvodu, že čtyři hnaná kola zabírají lépe. Prostě nemůžete s náhonem na jednu nápravu obstát stejně (i kdyby jste jinak vítězili v Dakaru...). A proto 3008 s poháněnou jednou nápravou má svůj limit (i přes všchny systémy) a ve zmrzlém kopci v Alpách, v Podkrkonoší, ale i v Praze mu to napráská jakákoliv čtyřkolka. Kdo si to nemyslí, tak ať si někdy do čtyřkolky ve sněhu sedne... Ale jako dvoukolka, je 3008 povedené auto, stejně jako 2008 (ale nelze srovnávat se čtyřkolkami).

pekr
17. října • 15:32

Ja mam 4 kolku i dvojkolky a chtel bych pripomenout ze strasne moc zalezi na pneumatikach. A urcite dvojkolka s uzaverem diferencialu a dobryma gumama muze jezdit i na zmrzlem terenu. Pokud se bavime o 4 kolkach, tak bych chtel pripomonout ze exustuje nekolik systemu, ktere v urcitych podminkach v podsate ze 4 kolky udelaji nula kolku (napr Audi Quatrro). System, ktery je excelentni na normalnim asfaltu, tak zcela selhava na zamrzlem povrchu - pokud se vam protaci predni kola, auto se nedakaze rozjet. Potom je tu velka skupina predokolek u kterých se připojuje zadni naprava. V krizove situaci, kdy jde auto bokem a pripoji se vam zadni naprava (kopanec zezadu), urcite vam to na stabilite moc neprida. Takze zustava mala skupina 4 kolek, ktere jsou relativne funkci i na silnici a v terenu... Ale jak rika Pirelli - Motor neni to co Vas drzi na silnici.

pacho
15. října • 11:52

veď hej sú experti, že keď napadá 5cm snehu, tak bez 4x4 nedokážu vycúvať z garáže.

viper
15. října • 10:46

koukám, že PSA najelo na opravdu tvrdé drogy ...... :-)))

emkejx
15. října • 6:40

3008 v zaklade na slovensku stoji od 19.900€. Mal som moznost v nom sediet. Je to zaujimave velke-male auto ktore si to rozhodne rozda s Tiguanom a dovolim si tvrdit ze aj so Sportageom. Auto ma krajsi a pre mna na pohlad zaujimavejsi interier nez cely koncern VW. Pristrojovka je zaujimavo futuristicka. Ziadna nuda sa nekona. Tento a model 4008 budu podla mna tahakmi Peugeotu v najblizsej dobe.

pacho
15. října • 5:24

no mňa by fakt zaujímalo, koľko sa reálne predá 4x4, oproti 4x2 pri jednotlivých značkách. Druhá otázka by bola, keď už niekto má 4x4, koľko x ju reálne využije v tom zmysle, " no tu by som s 4x2 neprešiel. ľudia, ktorí fakt potrebujú trebarz k výkonu povolania, určite si nekúpia SUV, ale OFF road. Ono tie 4x4, väčšinou kupujú ľudia, čo si povedia veď na to mám", a raz za mesiac ide vyvenčiť psa na cudziu lúku. Podľa mňa 4x4 je módna vlna, ukázať "susedom". Osobne bývam v podhorskej oblasti, a vôbec necítim potrebu kupovať SUV, ani 4x4, a určite nie preto, že by som na to nemal. Uprednostnujem, radšej štandardné auto, s lepšími jazdnými vlastnostami, vyšším konfortom a nižšou spotrebou.

1.4 raketa
15. října • 10:20

Podhorska oblasť Bratislavský tiež pod tatrami😂

pacho
15. října • 11:47

ále kdeže Bratislava to sú už maďari. :-))

1.4 raketa
15. října • 10:20

Podhorska oblasť Bratislavský tiež pod tatrami😂

vana666
15. října • 5:39

Však proto výrobci nabízejí obě provedení, aby si mohl každý vybrat. Ty preferuješ nižší spotřebu, jiní preferují jistotu pohybu za horších podmínek. A nemusí se jednat pouze o ten furt omílaný limitní případ vyjedu/nevyjedu kopec, situací kdy má čtyřkolka navrch je mnohem více

1.4 raketa
15. října • 10:43

Súhlas, len problém je že frantici neponúkajú variantu 4x4.

Michal
15. října • 9:46

Ten případ to být nemusí, ale myslím, že byl vysloven zcela spontánně a přesně vystihuje pravou podstatu hnutí 4x4 v nížinách. Když mám psa 4x4, tak já musím být taky:-D

pacho
15. října • 6:24

presne tak, je fajn, že si každý môže vybrať. Jednemu sa páči , to, druhému ono. Sú ľudia, čo 4x4 využijú, to je jasné. Na druhej strane, zasa netreba robiť zo 4x4 modlu. Čo sa týka zasa tých limitných situácii, je to pravda, ale podľa mňa je dôležitejšie, sa tým limitným situáciam radšej vyhnúť, čo sa samozrejme nie vždy dá. Čo ja mám skúsenosti, tak tam mi skôr pomohli dobré a kvlaitné brzdy, a pneumatiky. Tuna zasa hraje proti SUV vyššia hmotnosť, a vyššie ťažisko, čiže horšia manévrovateľnosť, a väčšia tendencia prevrátiť auto, čo tiež nie je boh vie čo.

josephko
14. října • 18:55

To vyjadrenie mi veľmi pripomína jedného slovenského Maďara, ktorého som stretol na vojne na Morave. Ten neustále tvrdil: "Moďorská hymna je najkrajšia na svete. Pretože to povedal aj moďorský parlament." :-)
Inak 3008-ka aj 5008-ka je po stránke dizajnu svetelné roky za Tiguanom, Kodiaqom či Atecou... Tie budú dobre vyzerať aj o 10-15 rokov, ale Peugeoty budú "okoukané" za pár rokov...

R
14. října • 16:27

Mám Pažouta 5008 2.0 Hdi ať nejsem nařčený...dát 700 tis. za 1,2 s předním náhonem tak to může opravdu jen divný člověk...:-D no ale pokud půjdou politikou 30% slev z ceníku tak uvidíme :-))

14. října • 14:53

Tak za tuto cenu musi byt ta kolobezka, kterou vam k autu frantici pribali asi ze zlata, protoze na tom autu opravdu nic zvlastniho neni. Vlastne je, legenda o tom, ze je lepsi nez bawo X1.

pacho
14. října • 16:02

vždy lepšia kolobežka, ako plastová škrabka na ľad.

mikesh
14. října • 20:54

Si rikam jak dobře se skrabe okno kolobezkou...

pacho
15. října • 5:10

no vidíš, ale naopoak to nejde, so škrabkou sa nemôžeš kolobežkovať.

pacho
15. října • 5:10

no vidíš, ale naopoak to nejde, so škrabkou sa nemôžeš kolobežkovať.

mikesh
15. října • 14:59

Takze misto oskrabani okna radeji jedes kolobezkou? :-D

Michal
14. října • 15:10

Já myslím, že se ta vaše věta dá převrátit na jakoukoli značku, protože zvláštního dnes není nic na žádném autě. Takže jaký vlastně měla význam kromě toho, že PSA není pro vás? Nechápu, proč musí stále dokola někdo pozitivní ohlasy negovat, to musí být opravdu nátura.

Michal
14. října • 14:18

Žijeme v Podkrkonoší a jezdíme pravidelně na hory včetně Alp, ale nevzpomínám si, že bych kdy litoval, že jsme si nikdy nekoupili auto 4x4. Nikdy, a to mám najeto 1,2mil+
Asi jsem něco dělal špatně, protože chápu, že v české zimě je čtyřkolka prostě nutnost, což teprve v Alpách na těch jejich příšerných silnicích.

Martin
14. října • 15:42

Popravde se mi Vasemu nazoru nechce moc verit, taky bydlim v podhuri a bez 4x4 bych urcite prezil, ale pro komfort a bezpecnost jizdy bych auto bez pohonu vsech kol nechtel.
a pokud jste si nikdy nepovzdychnul, ze Vam 4x4 chybi, tak opravdu neverim tomu, ze jezdite casto.

Petr K.
15. října • 7:49

Já tomu věřím. Najezdím ročně cca. 50 000 km. Po všech silnicích co jich v ČR i EU je. Zima - léto, hory - rovina. Za posledních deset let jsem si jednou, opakuji jednou, povzdechl, že nemám 4X4 a než abych nasazoval řetězy, raději sem se uprostřed sněhovou kalamitou zavalené Vysočiny otočil a jel přespat do hotelu.
Auta si vybírám sám a budget od firmy by mi na 4X4 bohatě stačil, ale nějak nechápu, proč bych zrovna za tohle měl utrácet peníze. Chápu když má někdo dům nebo chalupu v horách daleko od civilizace, ale např. pro obyvatele Vrchlabí už mi to smysl nedává. O těch hejnech čtyřkolek jezdících po Praze (jsem pražák) ani nemluvím. :-D
Ale to je kouzlo volného trhu, vybírejte co je vám libo! :-)

homer
17. října • 16:38

předpokládám že do práce vyjíždíš kolem devátý z podzemní garáže v centru jinak bys ty blbosti o celoroční dokonalosti náhonu na jedno kolo nevymyslel

1.4 raketa
14. října • 14:30

Nuz zrejme si pri tych 1,2 mil km neopustila cestu. Staci vyjst v pekne letne rano so psom na mierne strmu luku, ked je dobra rosa, ked chces sa poblaznit so psom a si dosla s nahonom 4x2.
Na to netreba ist do Alp ale mimo cestu.
Lol.

pacho
14. října • 16:00

tebe treba tamagoči, a nie živého psa.

1.4 raketa
15. října • 10:36

Veď hej, výhral si. Game over😂.

Michal
14. října • 15:06

Rozumím tomu správně, že ráno jezdíš venčit psa autem? Místo aby jsi zastavil pod kopcem a nahoru vyšel, tak ten kopec mímo cestu po cizí louce musíš zbrázdit svoji čtyřkolkou, aby jsi tu potom mohl napsat, že jsi venčil psa vyjížkou ve čtyřkolce na kopec, protože zatímco pes je 4x4, ta ty jsi od přírody jen 2x2? Člověče, u nás se psem chodíme pěšky, nechodime autom. Proto také kvůli psovi a vlastní lenosti nepotřebujeme 4x4. Mimo cesty chodíme, nejezdíme po cizích pozemcích ofroutama.

1.4 raketa
15. října • 10:15

Nuž ak to berieš takto doslova,tazko na takú jednoduchosť ducha. Otázka je, načo sú SUV ? Môžem si vymyslieť 1500 legálnych dôvodov prečo ísť mimo cestu, ovšem vám je to cudzie. Stačí bývať v kopci, a tiež sa môžete prechádzať peso s chorou svokrou na chrbte napríklad v zime. Ovšem pod pojmom kopec sa rozumie kopec a nie briezok s prevýšením 2 m😂. A k tomu motoru a vášmu nadšeniu :http://www.aktuality.sk/clanok/381729/motory-aut-... ... Nuž a keď to zrealizujú zasa im budete len tlieskať. Máte vôbec svoj názor?

vana666
14. října • 18:40

Michal: nevěřil bys jak radostně se s čtyřkolkou předjíždějí v zimních podmínkach ti, co si myslí že 4x4 je k ničemu.

ach jo....
16. října • 18:30

....a kde? V lese?

Michal
15. října • 9:44

Čertíku, asi mi také nebudeš věřit, ale přesto ti řeknu, že okolnosti tomu tak nějak vždycky chtěly, že jsem bez ohledu na povrch byl vždy tak nějak vpředu. Spousta těch v kolonách by řekla, že i nejrychlejší, to si ale já nemyslím. Dokonce i svého času nové Scorpio 2,3, poctivé RW bez zásadní elektroniky, bylo na zasněžených silnicích rychlejší než ostatní. Také si dnes říkám, co že si to auto dovolovalo stát proti veřejnému mínění, krám jeden zadokolkovej.
Asi mohu souhlasit s tím, že stálá 4x4 (haldex určitě NE) by mne ještě zrychlila, dala mi víc pohody při řízení při sněhu na silnici a nemusel bych se snažit tak dobře znát a číst moje auto. Na druhou stranu, auto potřebuju každý den a i když nejsem z povolání, tak řidič určitě jsem, ne vodič. Docela si na tom zakládám a i po té době a kilometrech mne to stále baví. Tak proč si jakoukoli složku řízení, která mne motivuje, odebírat?! Pořídit 4x4, zdědkovatět, otupět a pak se jen divit, jó to bylo hned panímámo, ta škarpa.
Klidně ať si čtyřkolkáři užijí svůj klid, bezpečí a pohodlí, haldex a pampersky a já nevím co. Na tom, že krizovky s těmi mastodonty nebo rádobyčtyřkolkami zkrátka nevyřeší, se nezmění nikdy nic.
Jejich věc, že řízení auta a schopnost auto ovládat a řídit jako nejvýznamnější prvek aktivní bezpečnosti takto vnímají, na druhou stranu moje/naše štěstí, že bojácná stáda můžeme stále ještě relativně snadno a rychle předjíždět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
16. října • 16:04

Jsem taky z Krkonoš, cca 2 mil. km a čtyřkolkka mi dosud nijak nechyběla. Netvrdím, že bych ji možná 2x za zimu nevyužil, ale i bez toho se to dá zvládnout.

Dagmarrr
14. října • 14:10

Je to pěkné auto, sice trochu extravagantní, určitě si na něj musíte zvykat, ale bez čtyřkolky je to jen auto na léto. Zajet si někam na chatu a nebo k moři na pláž, ale hrabat se někde v hlubokém bahně a sněhu, to by mu asi moc neslušelo a ani nesvědčilo. Z vlasní zkušenosti jejich dokonalý systém jen optimalizuje záběr, asi nějak přenastaví i řídíci jednotku a samozřejmě reguluje prokluz jednotlivých předních... kol. Ale do větších akcí se s tímto systémem není radno pouštět. Proto je asi nová 3008 lepší než ostatní SUV (ale jen než ty, co mají pohon pouze jedné nápravy)... :-D

pozorovatel
14. října • 13:18

Nic ve zlém, ale bez 4x4 3008 vůbec nepatří mezi SUV, takže X1 nebo Tiguanu těžko může konkurovat už z principu věci.

Arv
15. února • 23:05

Ty vole, prostě jednoduchý čecháček, kdy ty potřebuješ 4x4 tady v ČR ?! (víc to žere, nedotáčivý, více poruch atd...) A když budu mít chatu nebo barák někde v píči nahoře na kopci a vím že tam nevyjedu tak si kurva koupím obyčejný (starší auto) s pohonem 4x4, proč bych tam měl kurva jezdit s károu přes 800 tisíc ?!

1.4 raketa
14. října • 14:17

Uplny suhlas. Ti zabozruti su fakt na lysohlavkach. A k tomu ten uzasny motor 1.2, fakt vhodny do terenu )). Trochu pomalsie a tazsie stupanie a vybuchne ako Galaxy Note lol. Kam ten autosvet speje? K vysavaniu penazeniek novym sposobom) Hlavne ze ma kolobezku ci co to.....no ved ked kupujete taky srot s 1.2 ako nahradna doprava domov je to snad v povinnej vybave....

OnlyTruth
17. října • 11:34

lada niva mala aj motor 1,3 so 69konami, a bolo to zle terenne auto na tu dobu? ... nie, v terene nejde o to ci da 100ku za 5sekund.. alebo ci ide 250kou

jouda
21. října • 21:35

Co si matně pamatuju, tak Lada Niva přišla na trh s 1.6l 75HP, později dostala 1.7L motor se vstřikováním a hlavně vždy měla 4x4 a cca 1/2 váhu než tenhle výtvor. Tu cenu neporovnávejte s českou, ve Francii jsou auta všeobecně mnohem dražší (nejen auta).

Marek
24. října • 12:15

Pokud bylo napsáno, že Peugeot 3008 bude konkurovat Nissan QQ, Kadrar, Kundaj, atd., tak cena se bude pohybovat cca 600-800 tisíc. O uvedené ceně se píše, že byla stanovena ve Franii a tam, jak kolega píše, jsou ceny o hodně vyšší.

Kankunen
14. října • 13:01

V PSA to mají v hlavě pomotané. Oni totiž nemusí konkurovat technikou, ale tím ostatním. To ostatní si musí najít každý sám.

Dingo
14. října • 12:50

Auto je to zajímavé, ale ta cena pánové ta je úplně mimo. B-]

ello
14. října • 12:46

2liter...takmer 42tis.euro....to bude mat "uspech".PSA sa zblaznili.Ked opomeniem cenu Tiguanu,podla mna slusne auto tak tento Peugeot stoji viac ako BMW X1 a pri vsetkej ucte BMW je troska dalej.

Marek
16. října • 15:32

Ceny jsou uvedeny pro francouzský trh. U nás budou podstatně nižšší. A jeden dotaz. V čem je BMW 1 trošku dál?

jogurt
14. října • 15:22

Zbláznili? No ano a projevuje se to nesmyslným blábolením o vlastním produktu.

Michal
14. října • 15:31

Ne každému asi dochází, že ceníkem se vyjadřuje Hodnota věci, zatímco reálnou cenu je třeba si domluvit u prodejce.
Základní kritérium cílových skupin je totiž vyjádřeno právě Hodnotou. Ale rozumím, že všichni by chtěli víc než na kolik mají, než jakou hodnotu si mohou dovolit. Pro ty tu jsou ojetiny, nebo jedna tuzemská značka, která dělá ze standardních aut jezevčíky a marketingově pak dělá z prdu kuličky.

jogurt
14. října • 22:11

Vy jste možná nepochopil obsah textu

Michal
15. října • 9:29

Právě naopak. To spíš tendenční autoři a nekritičtí diskutéři nechápou/nemohou chápat skutečnost.

milanekjablonecak
14. října • 16:40

Jen doplním jednu důležitou věc a nikoliv poučky a to, že ceníkem by se měla výjádřit hodnota věci, ovšem v praxi tato poučka leckdy neplatí a proč? Zkuste si odpovědět.

Michal
14. října • 14:15

Chtěl bych poprosit o srovnávací tabulku X1 a 3008, ze které vycházíte, pomohla by mi při výběru. Můžete dát odkaz nebo uvést zdroj? Díky.

hostík
14. října • 12:45

podobné heslo - tak nějak matně si to vybavuji - jsem zaslechl před 35ti lety, když se prodávala Š120 :-):-)

Etroz
4. července • 5:54

Je vidět, že jste hloupý a ještě to dáváte najevo

Doporučujeme

Články odjinud