Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Už v Paříži si zástupci skupiny PSA nemohli nový Peugeot 3008 vynachválit. Nyní tvrdí, že je lepší než konkurenti v podobě Tiguanu a X1.

Nejnovější generace Peugeotu 3008 upustila od MPV a naplno se vydala cestou SUV. Zdá se, že tento krok francouzské automobilce vyšel, novinku si nemohou vynachválit ani samotní zástupci skupiny PSA. Ti dokonce tvrdí, že automobil je lepší než konkurence v podobě Volkswagenu Tiguan či BMW X1.

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Tento názor sdělil novinářům už během autosalonu v Paříži výkonný viceprezident společnosti Maxime Picat. K němu se nyní přidal generální ředitel Carlos Tavares. „Vizuálně má vůz velmi silný charakter. Je to Peugeot, který se vyhýbá jakékoliv okázalosti.“

I když automobilka označuje model 3008 za řádné SUV, chybí mu pohon všech čtyř kol. K dispozici je elektronický systém Advanced Grip Control, který řidiči pomůže s trakcí na kluzkém povrchu. Změny ale přijdou v příštích letech, variantu s pohonem AWD představí automobilka v roce 2019 společně s hybridním benzinovým motorem.

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Pro francouzský trh je tento Peugeot nabízen s cenovkou 25.900 eur (700 tisíc Kč) a to v případě 1,2litrového benzínového agregátu. Verze s dvoulitrovým dieselem o výkonu a 132 kW je pak k dispozici za 41.600 eur (1,123 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků