Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Už v Paříži si zástupci skupiny PSA nemohli nový Peugeot 3008 vynachválit. Nyní tvrdí, že je lepší než konkurenti v podobě Tiguanu a X1.

Nejnovější generace Peugeotu 3008 upustila od MPV a naplno se vydala cestou SUV. Zdá se, že tento krok francouzské automobilce vyšel, novinku si nemohou vynachválit ani samotní zástupci skupiny PSA. Ti dokonce tvrdí, že automobil je lepší než konkurence v podobě Volkswagenu Tiguan či BMW X1.

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Tento názor sdělil novinářům už během autosalonu v Paříži výkonný viceprezident společnosti Maxime Picat. K němu se nyní přidal generální ředitel Carlos Tavares. „Vizuálně má vůz velmi silný charakter. Je to Peugeot, který se vyhýbá jakékoliv okázalosti.“

I když automobilka označuje model 3008 za řádné SUV, chybí mu pohon všech čtyř kol. K dispozici je elektronický systém Advanced Grip Control, který řidiči pomůže s trakcí na kluzkém povrchu. Změny ale přijdou v příštích letech, variantu s pohonem AWD představí automobilka v roce 2019 společně s hybridním benzinovým motorem.

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Pro francouzský trh je tento Peugeot nabízen s cenovkou 25.900 eur (700 tisíc Kč) a to v případě 1,2litrového benzínového agregátu. Verze s dvoulitrovým dieselem o výkonu a 132 kW je pak k dispozici za 41.600 eur (1,123 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků