Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Už v Paříži si zástupci skupiny PSA nemohli nový Peugeot 3008 vynachválit. Nyní tvrdí, že je lepší než konkurenti v podobě Tiguanu a X1.

Nejnovější generace Peugeotu 3008 upustila od MPV a naplno se vydala cestou SUV. Zdá se, že tento krok francouzské automobilce vyšel, novinku si nemohou vynachválit ani samotní zástupci skupiny PSA. Ti dokonce tvrdí, že automobil je lepší než konkurence v podobě Volkswagenu Tiguan či BMW X1.

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Tento názor sdělil novinářům už během autosalonu v Paříži výkonný viceprezident společnosti Maxime Picat. K němu se nyní přidal generální ředitel Carlos Tavares. „Vizuálně má vůz velmi silný charakter. Je to Peugeot, který se vyhýbá jakékoliv okázalosti.“

I když automobilka označuje model 3008 za řádné SUV, chybí mu pohon všech čtyř kol. K dispozici je elektronický systém Advanced Grip Control, který řidiči pomůže s trakcí na kluzkém povrchu. Změny ale přijdou v příštích letech, variantu s pohonem AWD představí automobilka v roce 2019 společně s hybridním benzinovým motorem.

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Pro francouzský trh je tento Peugeot nabízen s cenovkou 25.900 eur (700 tisíc Kč) a to v případě 1,2litrového benzínového agregátu. Verze s dvoulitrovým dieselem o výkonu a 132 kW je pak k dispozici za 41.600 eur (1,123 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků