Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Už v Paříži si zástupci skupiny PSA nemohli nový Peugeot 3008 vynachválit. Nyní tvrdí, že je lepší než konkurenti v podobě Tiguanu a X1.

Nejnovější generace Peugeotu 3008 upustila od MPV a naplno se vydala cestou SUV. Zdá se, že tento krok francouzské automobilce vyšel, novinku si nemohou vynachválit ani samotní zástupci skupiny PSA. Ti dokonce tvrdí, že automobil je lepší než konkurence v podobě Volkswagenu Tiguan či BMW X1.

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Tento názor sdělil novinářům už během autosalonu v Paříži výkonný viceprezident společnosti Maxime Picat. K němu se nyní přidal generální ředitel Carlos Tavares. „Vizuálně má vůz velmi silný charakter. Je to Peugeot, který se vyhýbá jakékoliv okázalosti.“

I když automobilka označuje model 3008 za řádné SUV, chybí mu pohon všech čtyř kol. K dispozici je elektronický systém Advanced Grip Control, který řidiči pomůže s trakcí na kluzkém povrchu. Změny ale přijdou v příštích letech, variantu s pohonem AWD představí automobilka v roce 2019 společně s hybridním benzinovým motorem.

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Pro francouzský trh je tento Peugeot nabízen s cenovkou 25.900 eur (700 tisíc Kč) a to v případě 1,2litrového benzínového agregátu. Verze s dvoulitrovým dieselem o výkonu a 132 kW je pak k dispozici za 41.600 eur (1,123 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků