Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Už v Paříži si zástupci skupiny PSA nemohli nový Peugeot 3008 vynachválit. Nyní tvrdí, že je lepší než konkurenti v podobě Tiguanu a X1.

Nejnovější generace Peugeotu 3008 upustila od MPV a naplno se vydala cestou SUV. Zdá se, že tento krok francouzské automobilce vyšel, novinku si nemohou vynachválit ani samotní zástupci skupiny PSA. Ti dokonce tvrdí, že automobil je lepší než konkurence v podobě Volkswagenu Tiguan či BMW X1.

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Paříž živě: Peugeot 3008 a 5008 poprvé v reálu

Tento názor sdělil novinářům už během autosalonu v Paříži výkonný viceprezident společnosti Maxime Picat. K němu se nyní přidal generální ředitel Carlos Tavares. „Vizuálně má vůz velmi silný charakter. Je to Peugeot, který se vyhýbá jakékoliv okázalosti.“

I když automobilka označuje model 3008 za řádné SUV, chybí mu pohon všech čtyř kol. K dispozici je elektronický systém Advanced Grip Control, který řidiči pomůže s trakcí na kluzkém povrchu. Změny ale přijdou v příštích letech, variantu s pohonem AWD představí automobilka v roce 2019 společně s hybridním benzinovým motorem.

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Peugeot 3008 je nejlépe jezdící auto v segmentu. Navíc nabídne koloběžku

Pro francouzský trh je tento Peugeot nabízen s cenovkou 25.900 eur (700 tisíc Kč) a to v případě 1,2litrového benzínového agregátu. Verze s dvoulitrovým dieselem o výkonu a 132 kW je pak k dispozici za 41.600 eur (1,123 milionu korun).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků