Peugeot 3008 GT: Jediný dvoulitr s automatem stojí 895.000 Kč

Krátce po oznámení českých cen nového Peugeotu 3008 jsme se dočkali také ceníku varianty GT. Dvoulitr s automatem vyjde na necelých 900 tisíc korun.

Již včera jsme informovali o českém ceníku nového modelu 3008 automobilky Peugeot. Odhaleny byly všechny ceny kromě varianty GT, tu Peugeot zveřejnil až dnes. Nový Peugeot 3008 GT stojí nejméně 895.000 korun a není překvapením, že se jedná o nejdražší provedení nabídky.

SUV | Zajímavosti | Peugeot

Peugeot 3008 má český ceník. Pod půl milionu se nevejde

Provedení GT je jediným Peugeotem 3008, který je nabízen s dvoulitrovým motorem o výkonu 132 kW a automatickou převodovkou. Pohonná jednotka je sice k dispozici hned se dvěma výbavami, ovšem s výkonem jenom 110 kW, a v obou případech je párována se šestistupňovým manuálem.

Ze základní výbavy modelu GT můžeme vypíchnout řadu bezpečnostních prvků, včetně parkovacího asistenta a 180stupňové zadní kamery. Vůz stojí na 19" hliníkových kolech a nechybí ani sada na opravu pneumatiky. Součástí výbavy je také automatická elektrická parkovací brzda a Hill Assist, podpora při rozjezdu automobilu do kopce.

Peugeot | Názory

Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Mezi dražší příplatkové prvky patří nastavitelná sedadla se dvěma polohami v paměti, která kromě vyhřívání disponují také masážními funkcemi. Tato inovace přijde zákazníky na 59.000 korun. Z dalších částí příplatkové výbavy můžeme zmínit panoramatické otevíratelné střešní okno s elektrickou clonou a podélným osvětlením (30.000 Kč) nebo adaptivní tempomat s možností automatického zastavení (15.000 Kč). Další desítky tisíc si pak kupující musí připravit v případě zájmu o varianty perleťového laku či dvoubarevné provedení karoserie.

Peugeot 3008 – technická data nabízených motorů
Motor 1.2 PureTech 1.6 THP 1.6 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3] 1199 1598 1560 1997 1997
Největší výkon [kW/min] 96/5500 121/6000 88/3500 110/4000 133/3750
Točivý moment [N.m/min] 230/1750 240/1400 300/1750 370/2000 400/2000
Převodovka 6M (6A*) 6A 6M (6A*) 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 188 (188) 191 189 (195) 207 207
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 (10,5) 8,9 11,2 (11,6) 9,6 8,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,1 5,7 4,0 (4,2) 4,4 4,8
Cena Access [Kč] 510.000 - 570.000 - -
Cena Active [Kč] 560.000 645.000 620.000 655.000 -
Cena Allure [Kč] 600.000 685.000 660.000 695.000 -
Cena GT [Kč] - - - - 895.000
*Příplatek za automat činí 50.000 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků