Peugeot 3008 GT: Jediný dvoulitr s automatem stojí 895.000 Kč

Krátce po oznámení českých cen nového Peugeotu 3008 jsme se dočkali také ceníku varianty GT. Dvoulitr s automatem vyjde na necelých 900 tisíc korun.

Již včera jsme informovali o českém ceníku nového modelu 3008 automobilky Peugeot. Odhaleny byly všechny ceny kromě varianty GT, tu Peugeot zveřejnil až dnes. Nový Peugeot 3008 GT stojí nejméně 895.000 korun a není překvapením, že se jedná o nejdražší provedení nabídky.

Peugeot 3008 má český ceník. Pod půl milionu se nevejde

Peugeot 3008 má český ceník. Pod půl milionu se nevejde

Provedení GT je jediným Peugeotem 3008, který je nabízen s dvoulitrovým motorem o výkonu 132 kW a automatickou převodovkou. Pohonná jednotka je sice k dispozici hned se dvěma výbavami, ovšem s výkonem jenom 110 kW, a v obou případech je párována se šestistupňovým manuálem.

Ze základní výbavy modelu GT můžeme vypíchnout řadu bezpečnostních prvků, včetně parkovacího asistenta a 180stupňové zadní kamery. Vůz stojí na 19" hliníkových kolech a nechybí ani sada na opravu pneumatiky. Součástí výbavy je také automatická elektrická parkovací brzda a Hill Assist, podpora při rozjezdu automobilu do kopce.

Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Peugeot 3008 je lepší než Tiguan či X1, shoduje se skupina PSA

Mezi dražší příplatkové prvky patří nastavitelná sedadla se dvěma polohami v paměti, která kromě vyhřívání disponují také masážními funkcemi. Tato inovace přijde zákazníky na 59.000 korun. Z dalších částí příplatkové výbavy můžeme zmínit panoramatické otevíratelné střešní okno s elektrickou clonou a podélným osvětlením (30.000 Kč) nebo adaptivní tempomat s možností automatického zastavení (15.000 Kč). Další desítky tisíc si pak kupující musí připravit v případě zájmu o varianty perleťového laku či dvoubarevné provedení karoserie.

Peugeot 3008 – technická data nabízených motorů
Motor 1.2 PureTech 1.6 THP 1.6 BlueHDi 2.0 BlueHDi 2.0 BlueHDi
Zdvihový objem [cm3] 1199 1598 1560 1997 1997
Největší výkon [kW/min] 96/5500 121/6000 88/3500 110/4000 133/3750
Točivý moment [N.m/min] 230/1750 240/1400 300/1750 370/2000 400/2000
Převodovka 6M (6A*) 6A 6M (6A*) 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 188 (188) 191 189 (195) 207 207
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,8 (10,5) 8,9 11,2 (11,6) 9,6 8,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,1 5,7 4,0 (4,2) 4,4 4,8
Cena Access [Kč] 510.000 - 570.000 - -
Cena Active [Kč] 560.000 645.000 620.000 655.000 -
Cena Allure [Kč] 600.000 685.000 660.000 695.000 -
Cena GT [Kč] - - - - 895.000
*Příplatek za automat činí 50.000 Kč

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků