Peugeot 3008 GT Hybrid4 detailněji: Má 300 koní, ale spotřebuje jen 1,25 l/100 km

bzzz  |  29. 08. 2019 18:51

1.25 litru na 100 daji jak? Vyzdimaji baterii, dojedou k zasuvce se nabit na max, a z toho mala udelaji prumer?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 08. 2019 19:38

na baterku vyjedou do kopce a z kopce tu baterku nabijí.

Odpovědět  |   | 
E15  |  29. 08. 2019 19:41

A z přebytků pak doma svítí

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 08. 2019 20:22

A tim svetlem nabiji solarni clanky

Odpovědět  |   | 
kuk  |  29. 08. 2019 22:43

Z ktrých si dobijou anální kolíky a řádí s nima až do rána.

Odpovědět  |   | 
komik  |  30. 08. 2019 02:19

Proč ne.. pokud někdo dojíždí denně 2x20 km do práce, plus případná zastávka v obchodě a knihovně :) tak může jezdit i nez benzínu...ještě solárek na střechu, aby se to při stání aspoň nevybíjelo .. a při rozumné ceně bych něco podobného bral...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 08. 2019 08:17

Jo jo, v 300konikovem SUV

Odpovědět  |   | 
E15  |  29. 08. 2019 19:31

Ten výkon a zrychlení mi na takovou kraksnu (Peugeot neznám, ale byl jsem se podívat na jeho dvojče u Opla) připadají skoro až absurdní. Jsem zvědavý na cenu...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 08. 2019 19:36

už to začíná a ti co žvanili, že nemůže být 4X4 mají už slabost, jistě ty platformy nemohou mít kardan a haldex.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  29. 08. 2019 20:22

Vývoj trval hodně dlouho. Asi to bude něco podobného. https://youtu.be/NCc11yxzMok

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 08. 2019 07:32

S vývojem začali už pro minulou 508, i ta měla hybrid s elektromotorem vzadu. A jestli vzali techniku z té 308 na videu, pak tleskám.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  29. 08. 2019 21:20

1,25/100? Půjčte to Jeremymu on už nám ukáže kolik to (ne)eko auto žere https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
St.  |  30. 08. 2019 08:30

Koukl jsem na francouzské stránky, tak i s nějakou výbavou přijde ta 3008 na 57 tis. éček. To je do cela dost... Za 1,5 milionu se moc Čechů nebude chtít vozit v "pežotu", když si budou moci pořídit GLC...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 08:48

Pozri co tam stoji klasicka 3008 a porovnaj to s cenou v CR.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  30. 08. 2019 09:47

A kdo se chce vozit v Touaregu za 2 mil, volantem z Pola a sedačkama z Golfu, když za to můžeš mít celou prémii? Pár magorů se vždycky najde.

Odpovědět  |   | 
Calc  |  30. 08. 2019 10:06

No u Touaregu se těch magorů najde pár, ale víc než u GLE nebo u Range.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 08. 2019 18:41

To je samozřejmě naprosto absurdní cena, to by musel stát litr benzinu 150 Kč a nebo na to být půlmilionová dotace, aby to dávalo smysl...

Odpovědět  |   | 
sulin  |  30. 08. 2019 09:34

Pání, ještě chviličku vývoje a už tu máme perpetuum mobile. Ať se jdou výrobci i celá EU bodnout s touhle vycucanou papírovou spotřebou. Bylo by fajn udávat spotřebu i na druhou stovku kilometrů.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  30. 08. 2019 16:25

všichni nejsou jak ty, že najezdí dvě stovky za den.

Odpovědět  |   | 
TV  |  01. 09. 2019 21:00

Souhlas, spotřebu na druhou stovku kilometru, respektive druhou spotřebu na 100 km, akorát s počátečním stavem s úplně vybitou baterií.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 10:03

Může mít výkon 300k a spotřebu litr. Ale jen za dvou podmínek:
1) Budete s tím jezdit, jako s autem, které má 40k (tedy ten výkon nebudete používat)
2) Nebudete jezdit po dálnicích ani po okreskách delší štreky. Při delší jízdě (ať již 90kmh, nebo 130kmh) víceméně konstantní rychlostí je hybrid na nic, resp. spíš je přítěží (taháte baterky a elektromotor zcela zbytečně). Elektromotor a baterka vám tak akorát pomůže na začátku se rozjet, hybridní pohon vám tak akorát sníží spotřebu než se vymotáte z města, ale pak třeba 200km jen zbytečně potáhnete přídavnou zátěž.

Nějaká rychlejší jízda (německá dálnice) buď není vůbec možná (protože dojdou baterky, čili elektromotor nepomůže s kombinovaným výkonem), nebo jen za cenu vysoké spotřeby (oturbený malý motor honěný za mezí optima).

Navíc 3) napřed postavit neaerodynamickou krychli (SUV) a pak se NÁKLADNĚ hnát za úsporama paliva, je trochu perverze. Kupte si místo toho oktávku kombíka fdýzlu, ušetříte, místa budete mít víc a spotřeba se moc nebude lišit (ne že bych byl fanouškem dýzlových oktávek).

Hybrid má asi smysl do města, kde se furt zrychluje a zpomaluje. Ale ve městě je vám zase celkem k prdu 300k.
Ale i ten smysl do města je pochybný. Leda tak pro lidi, kteří jezdí POUZE ve městě. Mimo město je hybrid v lepším případě k ničemu, v horším přítěží (váha a prostor zabraný elektromotorem, bateriemi, ...). A pořídit si jedno (menší hybridní či elektrické) auto do města a jedno na výlety mimo město či jízdu k moři - to také moc ekologické není, protože vyrobit 2 auta místo jednoho stojí nějakou energii, materiály, atd... Plus to vyjde draho, ne každý na to má.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 10:13

Plugin hybrid ma hlavne zmysel na prímestskú dopravu.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 11:59

Suhlasim.
Ale jak rikam - mit jedno auto na primestskou dopravu a druhe auto na vylety, chatu a dovolenou:
1) Stoji 2x tolik penez (na porizeni, pojistku, udrzbu, servis, ...)
2) Je pochybne i ekologicky, protoze vyrobit 2 auta misto jednoho zkratka stoji 2x tolik energie, surovin, atd...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 12:08

Preco by som musel mat 2 auta?

Cely tyzden jazdim do prace na elektrinu. Je to lacne a nesmrdim v meste.
Cez vikend vdaka benzinovemu motoru mozem kludne robit dlhsie vylety a odpada starost s nabijanim.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 12:19

No jasne, hybrid konstruovany na mestsky provoz samozrejme jde pouzit i mimo mesto.
Stejne jako velke SUV urcene na velke rodinne vylety lze pouzit jako mestske nakupni vozitko.
Samozrejme ze plno veci lze pouzivat i jinak, nez na co byly primarne konstruovane.
Ale neni to proste ono.

Preci sam uznate, ze za tu cenu, co stal vas hybrid, by na delsi vylety ve vice lidech a s nejakymi zavazadly, bylo vhodnejsi jine auto. Proste zalezi na tom, jake kompromisy jste ochoten delat.

U me to je uplne opacne - ja po meste skoro vubec nejezdim, kdyz do centra musim, radeji si privolam Uber:
- vyjde me levneji, nez parkovani v centru
- nabere me primo pred domem, nemusim jit 5min k hlidanemu parkovisti, kde parkuji (tzn. i v zime mohu jit jen v kosili)
- vyhodi me primo pred domem, kam jedu (treba u klienta), nemusim v centru hledat misto a pak od nej pochodovat v mrazu ci vedru do cile cesty
- mohu na jednom miste v centru vystoupit, udelat si po centru ruzne pochuzky a nakupy a pak se zase Uberem (z jineho mista! nemusim se vracet k zaparkovanemu autu) zpet
- Uber je vzdy vyhraty ci vychlazeny hned od pocatku
- behem jizdy si mohu vyrizovat maily, atd...

Nebo jdu pesky (nejsem liny na krok).
A svoje auto mam v podstate jen na jizdy mimo mesto, vetsinou ve vice lidech, docela casto se zavazadly (kdyz se jede na vylet, na chatu, na dovolenou, na letiste...).
Takze jezdim docela malo. Ale kdyz uz jedu, chci si to uzit - takze opravdu radeji jedu sviznejsim autem s dobrymi jizdnimi vlastnostmi, nez Priusem ci hybridnim SUV.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 12:23

Pises akoby 3008 bola velkostne na urovni UPu.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 15:18

Ne, ale ta hybridni 3008 bude stát jako Audi Q7 3.0 TDI Tak srovnej prostor s ní.
Rozhodně víc, než větší Kodiaq TDI.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 16:01

Nepreháňaj.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 16:32

No já nevím, kolik to bude stát? Kolik? Až budu vědět číslo, tak pak mohu být chopen říct, které auto za podobné peníze bych případně raději.

Taky samozřejmě záleží, kdo a proč si to auto kupuje. Pokud je důvodem to, aby se do něj těšily dětičky a přišlo jim roztomilé, tak něco podobného asi smysl má:
https://www.televizeseznam.cz/video/autobible/videodojm... ...

Pokud je někdo řidič, asi do toho nepůjde.

Plus bych řekl, že na relativně výkonné SUV je tržní prostor spíš v premiové třídě. Tam se asi najdou lidi, kteří si do auta, které není stavěné na řidičské zážitky a jízdní vlastnosti, přesto koupí výkonný motor (protože na to prostě mají). Ale Peugeot 3008 si kupují spíš lidé, kteří na auto moc peněz nemají.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 17:02

Raz pises ze bude stat ako Audi, potom, ze nevies.

Beriem tvoje argumenty ale zase to nehrot do extremov.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 17:26

Nehrotim. Ale proste 3008 bych si nekoupil ani s primerenym motorem za normalni cenu, natoz s nesmyslnym a drahym motorem.

A nejsem sam - 3008 je rekl bych dost mensinove auto (a to i mezi vozy podobne velikosti a typu) a s touto drahou technikou to bude jeste vetsi rarita. Proste to podle me bude stat penize, kterej nikdo za "neznackove", neprestizni, nepremiove francouzske auto neda. Je to jako koupit si (samozrejme prehanim - pro ilustraci) Dacii Logan s drahym vodikovym pohonem za 3 miliony.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 17:47

Mensinove? Si skus trocha prejst nejake tie statistiky predajov v EU predtym ako nieco tvrdis.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 19:13

Ano, mensinove. Navic oproti srovnatelnym Tiguanum se to prodava jen diky vyrazne sleve (stejne jako se Fiat Tipo prodava dobre jen proto, ze je o dost levnejsi, nez srovnatelne velka konkurence).
Takze lidi kupuji francouze a italy proto, ze to vyjde levneji, nez nemec. Proto drahej francouz a ital moc nedava smysl (pominu-li treba ferari). Ale samozrejme at si kazdy koupi, co chce, treba tu dacii za mega.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  30. 08. 2019 19:33

Začal si celkom dobre argumentovať ale s každým prispevkom kvalita klesá.
Čo uz.

Odpovědět  |   | 
Kolchozník  |  31. 08. 2019 19:12

Menšinovej jsi možná ty tady máš tabulku, kolik se v daném segmentu prodalo aut za první polovinu roku 2018 a 2019. To že je český trh "specifický" a každý podle sebe soudí ostatní neznamená, že si to nekoupí někdo, kdo není takto omezený...

http://carsalesbase.com/european-sales-2019-h1-co... ...

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  01. 09. 2019 00:22

Nj a Dacia se taky prodava dobre. Dela ho to dobrym autem? Z pohledu automobilky urcite ano. Z pohledu ridice jiste ne.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 09. 2019 17:05

netrep sprostosti, 3008, je vo svojej triede tretie najpredávanejšie auto v európe. Skús aj trocha rozmýšlať, keď niečo napíšeš, nie sú všetci pribrzdený ako ty.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 08. 2019 13:29

hodne zalezi odkud kam s tim Uberem jezdis, nekdo to do toho mesta ma treba 20-30km, v tu chvili je vyhodnost Uberu tak nejak mimo

vylety mimo, a ona je snad 3008 nejak malinkata? vnitrnim prostorem pro posadku a zavazadla je to auto podobne jako treba Kodiaq, ano ten o 25 centaku delsi Kodiaq ma uvnitr pro 4 lidi podobne prostoru a podobne velkej kufr jako 3008, a kdys kouknu do ceniku, tak neni, respektive asi nebude o tolik levnejsinez tahle 3008, jo urcite bude spousta aut vetsich a za mensi penize, ale o tom jsou kompromisy a nekompromisy, nekdo chce a nekdo zase ono, a kazdy si vybere

a tohle auto bude asi hodne svizne, ktere jine vetsi auto za podobnou cenu je podle tebe teda sviznejsi a ma dobre jizdni vlastnosti?

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 15:22

OK, uvidime, co se bue prodavat vic. Zda Kodiaq-Tiguan, ...TDI, nebo hybridni 3008 - to budou tvrda data a ne dojmy.

Tipuju, ze Passat 2.0 TSI bude sviznejsi, prostornejsi, s lepsimi jizdnimi vlastnostmi a drazsi asi nebude. SUV krabice tezko muze mit dobre jizdni vlastnosti, leda ze se do ni investuje skoro 3 mega (treba Audi SQ8 asi bude mit jizdni vlasntosti uchazejici - ale za jakou cenu)

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 09. 2019 17:07

ty si fakt pablb, prosím Ťa porovnávaj porovnateľné, len bohu žiaľ vw nemá hybrid, tak to nemáš š čím porovnávať. V týchto technológiach je proste Peugeot o dva kroky pred vw.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 08. 2019 14:15

Uzivam si jizdu na letiste VH. Soucasne hybridy proste nejsou na ceske luxusni cesty a omracujici maximalku 130 prijatelne dynamicke.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 16:39

Nerozumím.
Já si v autě se solidními jízdními vlastnostmi i výkonem VELMI RÁD užívám i jízdu po Česku a s francouzským podivným kolíbavým vysokým SUV bych si ji tak myslím neužil.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 08. 2019 20:20

A já si zase užívám jízdu v té neforemné krabici. Ale ne francouzské.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  01. 09. 2019 12:46

Tak si ten zážitek (auto versus neforemná krabice) porovnejte na nějaké klikaté silničce.
Neforemný Tiguan Allspace versus třeba Passat - se stejným motorem.
Nebo něco srovnatelného od jiné nefrancouzské značky.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 12:09

Ale samozrejme pro lidi, kteri se dopravuji svym autem jen primestsky (do prace, na nakup, ...) a nejezdi na hory a vylety, nemaji chatu a na dovolenou letaji (coz opet je otazka, zda je ekologictejsi, nez jet Octavii Combi do Italie ci Chorvatska), tak pro ty smysl hybrid dava.

Tedy mozna ekologicky. Ekonomicky podle me zatim moc ne - pokud je priplatek za hybrid treba i nekolik set tisic Kc (ve srovnani treba s turbobenzinem), tak se ta investice bude vracet jen tezko.

Dulezite je nezapominat na CASOVOU HODNOTU PENEZ: dat pri porizeni 200 tis na drevo jsou jine penize, nez 200tis postupne usporenych treba behem 4 let. Hezky to uvidite na leasingu - kdyz si ho kvuli hybridu zvednete o 200tis, tak o kolik vam vzroste mesicni splatka (diky leasingovemu NAVYSENI) a jestli takovou castku mesicne usetrite na palivu diky hybridni technologii.

Plus je take dobre srovnat si poklesy zustatkovych hodnot. Tipuju, ze hybridni Peugeot za 4 roky poklesne citelne vice, nez ta zminovana Octavi Combi s jednoduchym osvedcenym spalovakem. Takze az si za dalsi 4 roky budete porizovat dalsi auto, tak vam prodej stareho docela zasadne jinou mirou prispeje na akontaci noveho.
Ale samozrejme ruznejma zakazama vjezdu spalovaku do centra se to muze zmenit - to nejde dopredu odhadnout, vidime jen historicka data.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 08. 2019 12:36

FYZIKO, opras MATIKU a koukni na cenovy rozdil klasika vs hybrid u Toyoty. Tam opravdu nekolik set tisic nepriplacis A ne kazdy resi zustatkovou hodnotu.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 15:24

Hlupak ji pri koupi neresi, pri prodeji (a koupi noveho vozu) viceme kazdy, ne?
Je to jako jestli ti teticka prida ci neprida 150k na nove auto. Docela rozdil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 08. 2019 15:44

Dost zobecnujici... dokazu si predstavit, ze pokud menis auto co 3-5 let, porizovaci cena od (pul)mice vys... zase vetsina techhle aut je na operak. Ale jako ze u manistreamu (350k?) resim, za kolik strelim za 10 let? Pri prumernem stari vozoveho parku v CR nad 15 let? Uz jsem ti psal, zamer se na MATIKU

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  30. 08. 2019 16:37

Jenže toto není mainstream. Je to v podstatě levné jednoduché obyčejné auto od francouzů, do kterého dali drahou techniku a vyšší výkon. Pokles ceny po 4 letech bude myslím opravdu velký.

A kdo si koupí NOVÉ auto, tak ho myslím většinou nemá 10 let. Nová auta si většina lidí kupuje max na 5 let. Kdo chce auto držet 10 let (protože prostě nemá na to kupovat si každé 4 roky nové), tak také nemá na nové auto, resp. pravděpodobně velmi rád ušetří i na pořizovací ceně a koupí si třeba tříleté.
Zkrátka kdo chce auto na 10 let, tak je mu v podstatě jedno, zda to koupil jako nové. Jestli mám auto od jeho tří let věku do jeho třináctin, nebo nové do jeho desetin, je víceméně fuk. Za rok to je prostě tak jako tak ojeté auto, za 2 roky to je starý neaktuální model. Takže raději ušetřím třetinu až polovinu pořizovací ceny a půjdu do tříletého.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  31. 08. 2019 17:59

Až na to že u tříletého auta většinou nemáš záruku a spousta lidí je schopna auto zhuntovat i za tři roky tipo sem koupil za 260 tis. nové 5 roku záruka a mám klid.

Odpovědět  |   | 
Axl  |  01. 09. 2019 12:46

Jo. Ale kdo si aut kupuje na 10 let, tak taky většinu té doby již taky stejně nemá záruku.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 09. 2019 17:21

zasa sa hlboko mýliš, 3008, je použitými materiálmi, pohodlím skôr vyššia trieda. Zrejme 3008 čku videl len v katalógu, tak netrep sprostosti.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 08. 2019 07:57

Vtipné, když si někdo dá přezdívku "fyzika" a přitom jí vůbec nerozumí. Myslím, že majitelé plug-in hybridů by ti tvůj blábol velmi rychle a snadno vyvrátili.
Myslím, že to byl stealth, kdo tu docela nedávno psal, kolik reálně ujede po dálnici na elektřinu.
Tvá poučka by totiž platila v jediném a velmi teoretickém případě.

Odpovědět  |   | 
F Y Z I K A  |  01. 09. 2019 00:23

jj, asi jako majitele prvnich octavii TDI rikali, jak jim to jede jak bavorak a pri tom za 3 litry na 100

Odpovědět  |   | 
Calc  |  30. 08. 2019 10:40

Pohon všech kol? Pane redaktore nepřehánějte, zádní náprava je poháněná jenom elektromotorem a tedy pouze v okamžiku kdy je dostatek šťávy v baterkách, takže v reálu je to spíše jenom takový vyprošťovák ze závěje, ale ne plnohodnotný pohon 4x4 a fungovat to bude stejně jako fungoval jejich 508 Hybrid4 s dieselem, tedy zoufale a byla to jejich nejhorší verze 508.
https://www.evo.co.uk/peugeot/508...

Odpovědět  |   | 
 |  31. 08. 2019 06:19

Kolik jen padlo zdrojů na tuhle nádheru z nálepkou Eko,Eko je jen další možnost ke zbohatnutí některých jedinců a je nám to vnucováno horem spodem eko vše jak prase hlavně SUV 😠

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  31. 08. 2019 07:48

Pokud Peugeot nezmeni pozici ovladani tempomatu, nekoupim si ho. I kdyz 3008 GT mi pri tydenim testovani moc vyhovovala, nechapu, proc neni tempomat na volantu, kde ho ma 90% konkurence....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  31. 08. 2019 08:00

Protože je tam, kde jsou na něj řidiči Peugeotů zvyklí. Stejně jako řidiči Renaultů na ovladač audia nebo tlačítko přepínání tempomatu a omezovače.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 08:11

90% konkurencie? A kde ho ma napr. cely VW koncern?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 09. 2019 17:29

pozri sa , praveže ovládanie ala pug, je veľmi dobré, a ergonomické. Nevidím žiadnu výhodu ovládania na volante. Väčšinou na volante je toľko tlačítak, že sa v ních ani čert nevyzná, a keď často meníš autá tak je to hrôza, a poviem pravdu ak je ovládanie na volante, tak tempomat už akosi ani nepoužívam. Mne osobne práve ovládanie z volantu vôbec nevyhovuje, aj hlasitosť na rádiu, si radšej upravím s "čudlíkom" na prístrojovke.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 09. 2019 16:46

Tyhle hybridy mají smysl jen pro výrobce, aby snížili průměrné emise. Spotřebiteli se nemůžou nikdy vyplatit. Chápu čistý elektromobil, ale narvat do auta dva pohonné systémy, to je fakt na hlavu. Nakonec se začnou projevovat jen nevýhody obou.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 09. 2019 18:15

keď chceš pochopiť zmysel hybridov, tak musíš uvažovať aj trocha nad rámec svojho obzoru. Prečo myslíš, že po Londýne jazdí neskutočne množstvo priusov*?. Prečo myslíš, v londýne nejazdia električky, alebo trolejbusy, ale hybridné autobusy + premyslená koľajová doprav, metro DLR.... Podľa mňa práve hybridy, majú pre ID svojú budúcnosť, a podľa mňa hlavne v spojení s dízlovým motorom. Elektromobili, budú len doplnkom, lebo v konečnom dôsledku sa zistí, ich neekologičnosť, hlavne keď príde ku slovu likvidácia batérii. Vo veľkých mestách už začali vo veľkom vyhadzovať (samozrejme na ulicu) elektrokolobežky, lebo sa neoplatí kupovať nová baterka, radšej sa kúpi nová kolobežka, čo je ekologický hyenizmus.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 09. 2019 20:17

Tvé obzory jsou stejné jako úředníků v Bruselu. Hybridy by v normální konkurenci neměly žádnou šanci, protože to je naprostý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 09. 2019 20:50

Co je prosim normalni konkurence? 5 ze 7 prodanych Toyot RAV (celosvetove v nejprodavanejsi desitce) je s hybridni motorizaci. Sikovny hybrid ve meste 'nesmrdi' a mezi mesty na pohodovy presun bohate staci. Vrat se prosim mezi sve, tzn demagogy a hatery s iq nadseneho absolventa vumlu.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 09. 2019 21:25

Ty jsi zahleděnej do sebe a ptáš se na něco, co už jsem napsal. A když jsi tak zběhlý ve statistikách, najdi si tedy kdo a proč je kupuje, než začneš šířit svoje nesmysly.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 09. 2019 21:51

Odkaz na neexistujici clanek/text? To uz tu bylo Hybridy se samozrejme mohou vyplatit nejen automobilkam, ano mohou prispivat ke snizeni prumernych emisi, a ver tomu, ze se vyplati (ne tvrdim vzdy a vsude). A ted prosim popis normalni konkurenci a rozepis se trochu o nevyhodach spojeni spalovaciho a elektrickeho pohonu. A prosim nekopirovat z hradnich listu nebo aeronetu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  01. 09. 2019 19:19

Podle komentare nemas sajn, jak hybridy funguji, kolik stoji, jak se v zahranici prodavaji. Ale mas v tom jasno asi jako osvicenci na Hradcanech

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A