Peugeot 3008 dostane plně autonomní řízení. Testy začnou v září v Singapuru

Skupina PSA uznala, že je správný čas naskočit do rozjetého vlaku s autonomními vozy. Technologie začne testovat na Evropském autě roku.
Peugeot 3008 dostane plně autonomní řízení. Testy začnou v září v Singapuru

Až do nedávné doby byla automobilka Peugeot, respektive skupina PSA, k autonomním technologiím spíše konzervativní. Nedávno jsme vás ale informovali o prvních systémech, které má dostat sesterská značka DS.

Autopilota už chystá i skupina PSA. Jako první je dostanou vozy DS

Autopilota už chystá i skupina PSA. Jako první je dostanou vozy DS

Před krátkým časem oznámené strategické partnerství se společností nuTonomy ale vše urychlilo. Plně autonomní řízení dostane již za pár měsíců Peugeot 3008, zatím jen v rámci testovacích účelů.

Prvním úkolem bude zavedení technologií do flotily automobilů, tento proces se má odehrát během letošního léta. Následně bude několik kousků Evropského auta roku zkoušeno v reálném singapurském provozu.

Evropské auto roku: 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Evropské auto roku: 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Po úvodních jízdách, které mají proběhnout v září, budou obě společnosti nasbíraná data analyzovat. Pokud program přinese pozitivní výsledky, rozšíří se i do dalších velkoměst po celém světě.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků