Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Naprosto sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDI 100 stanovil nový rekord v reálné spotřebě paliva. Na testovacím okruhu ve francouzském Belchamp ujal malý hatchback na 43 litrů nafty v nádrži celkem 2152 km, což vychází na průměr 2,0 litru na 100 km. To odpovídá emisím CO2 zhruba 53 g/km.

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Auto bylo sériové bez dalších úprav, bylo vybaveno standardní pětistupňovou manuální převodovkou a za jeho volantem se během 38 hodin vystřídalo několik řidičů, kteří kroužili v kuse každý zhruba tři až čtyři hodiny.

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Ekologická verze Peugeotu 208, která prošla testem, je standardně vybavena doplňky snižujícícmi aerodynamický odpor a také pneumatikami s nízkým valivým odporem. Normovaná kombinovaná spotřeba tohoto Peugeotu je 3,0 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků