Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Peugeot 208 stanovil nový rekord spotřeby: dva litry na 100 km

Naprosto sériový Peugeot 208 s motorem 1.6 BlueHDI 100 stanovil nový rekord v reálné spotřebě paliva. Na testovacím okruhu ve francouzském Belchamp ujal malý hatchback na 43 litrů nafty v nádrži celkem 2152 km, což vychází na průměr 2,0 litru na 100 km. To odpovídá emisím CO2 zhruba 53 g/km.

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Skutečná spotřeba vs udávaná: Čím větší motor, tím lepší

Auto bylo sériové bez dalších úprav, bylo vybaveno standardní pětistupňovou manuální převodovkou a za jeho volantem se během 38 hodin vystřídalo několik řidičů, kteří kroužili v kuse každý zhruba tři až čtyři hodiny.

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Cena za rychlost: Jaká je reálná spotřeba při maximálce

Ekologická verze Peugeotu 208, která prošla testem, je standardně vybavena doplňky snižujícícmi aerodynamický odpor a také pneumatikami s nízkým valivým odporem. Normovaná kombinovaná spotřeba tohoto Peugeotu je 3,0 l/100 km.

Zobrazit tiskovou zprávu

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 94 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků