Peugeot 208 se otužoval v arktických podmínkách (spy photos)

O Peugeotu 208 už toho bylo napsáno v uplynulých týdnech hodně, objevilo se i několik fotografií (jednu z nich představujeme níže). A zájem neutuchá. Není divu, tento vůz patří mezi nejvíce očekávané novinky letošního roku. I proto mu byli v patách fotografové na severu Finska, kde vůz s těžkým maskováním podstupoval v těchto dnech v arktických podmínkách závěrečné zatěžkávací zkoušky. 

Peugeot 207, který nahradil „dvě stě šestku“, slavil od svého představení v roce 2006 velké úspěchy. Stal se nejlépe prodávaným modelem francouzské značky. A podobné ambice má i nový Peugeot 208, který by měl být představen v druhé polovině letošního roku. Co se týká designu, tak se inspiroval rodinným sedanem 508. Právě tento velký vůz představuje budoucnost francouzské automobilky. 

Starší čtyřválce by měly v Peugeotu 208 nahradit nové tříválcové motory. Budou dodávány ve verzích s atmosférickým plněním i s přeplňováním. Model 2012 by mohl také pohánět nový čtyřválcový benzinový motor od BMW. A nebudou samozřejmě chybět ani úsporné dieselové motory. Již v základní výbavě bude systém Start-stop. Peugeot 208 bude nabízen jako hatchback (třídveřový a pětidveřový), kombi a kabriolet. Mezi jeho hlavní soupeře budou bezesporu patřit Ford Fiesta, Opel Corsa, Renault Clio a Toyota Yaris.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Foto © Automedia

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků