Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Máme pro vás další podrobnosti ke zcela nové generaci Peugeotu 208. Kupodivu má být citelně kratší než jeho předchůdce…
Seznam kapitol
  1. Peugeot 208 prev
  2. Fotogalerie

Postupné odhalování zcela nového a (alespoň pro Peugeot) klíčového modelu 208 pro vás sledujeme průběžně, nyní ale již můžeme být konkrétnější. Peugeot 208 nahradí ve výrobním programu typ 207 prodávaný od roku 2006 a měl by se zaměřit zejména na vozy VW Polo nebo Ford Fiesta, míří tedy do velmi frekventovaného evropského segmentu B.

Peugeot 208: první fotografie nového Francouze

Peugeot 208: první fotografie nového Francouze

Peugeot 208 má být dlouhý 3 975 mm, což je překvapivě o plných 70 mm méně než u předchozí řady 207. Důležitější skutečností je, že se konstruktérům podařilo razantně snížit hmotnost vozů, která v průměru klesla o v tomto segmentu citelných 110 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zcela nový Peugeot 208 se u nás začne prodávat na jaře

Peugeot 208 se začne v Evropě prodávat na jaře se škálou dvou zážehových a pěti vznětových motorů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot 208 prev
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků