Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Máme pro vás další podrobnosti ke zcela nové generaci Peugeotu 208. Kupodivu má být citelně kratší než jeho předchůdce…
Seznam kapitol
  1. Peugeot 208 prev
  2. Fotogalerie

Postupné odhalování zcela nového a (alespoň pro Peugeot) klíčového modelu 208 pro vás sledujeme průběžně, nyní ale již můžeme být konkrétnější. Peugeot 208 nahradí ve výrobním programu typ 207 prodávaný od roku 2006 a měl by se zaměřit zejména na vozy VW Polo nebo Ford Fiesta, míří tedy do velmi frekventovaného evropského segmentu B.

Peugeot 208: první fotografie nového Francouze

Peugeot 208: první fotografie nového Francouze

Peugeot 208 má být dlouhý 3 975 mm, což je překvapivě o plných 70 mm méně než u předchozí řady 207. Důležitější skutečností je, že se konstruktérům podařilo razantně snížit hmotnost vozů, která v průměru klesla o v tomto segmentu citelných 110 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zcela nový Peugeot 208 se u nás začne prodávat na jaře

Peugeot 208 se začne v Evropě prodávat na jaře se škálou dvou zážehových a pěti vznětových motorů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot 208 prev
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků