Modernizovaný Peugeot 208 spustil konfigurátor loni v říjnu, čímž prozradil i své ceny. Zdroj: Peugeot

Modernizovaný Peugeot 208 spustil konfigurátor loni v říjnu, čímž prozradil i své ceny. | Zdroj: Peugeot

Obsah a sestava výbavových linií sice zůstala stejná, ale nyní přibyla nová motorizace a současné trendy zamíchaly cenami. Zdroj: Peugeot

Obsah a sestava výbavových linií sice zůstala stejná, ale nyní přibyla nová motorizace a současné trendy zamíchaly cenami. | Zdroj: Peugeot

Základní model Active, kde máte například 6 airbagů, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, LED přední světlomety, plejádu jízdních asistentů a 16palcová kola, zdražil o 5.000 Kč. Zdroj: Peugeot

Základní model Active, kde máte například 6 airbagů, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, LED přední světlomety, plejádu jízdních asistentů a 16palcová kola, zdražil o 5.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Nejlevnější verze s PureTechem o výkonu 75 k a pětirychlostním manuálem vás tedy vyjde na 380.000 Kč. Zdroj: Peugeot

Nejlevnější verze s PureTechem o výkonu 75 k a pětirychlostním manuálem vás tedy vyjde na 380.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Stejnou částku si přihodíte i na Hybrid 100, který nyní začíná na 495.000 Kč. Zdroj: Peugeot

Stejnou částku si přihodíte i na Hybrid 100, který nyní začíná na 495.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Silnější PureTech se 100 k a šestirychlostní skříní zůstává na 405.000 Kč. Zdroj: Peugeot

Silnější PureTech se 100 k a šestirychlostní skříní zůstává na 405.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Cena stokoňového motoru s manuálem ve výbavě Allure klesla o 5.000 Kč na 445.000 Kč a za automat už dáte jen o 25.000 Kč více.  Zdroj: Peugeot

Cena stokoňového motoru s manuálem ve výbavě Allure klesla o 5.000 Kč na 445.000 Kč a za automat už dáte jen o 25.000 Kč více.  | Zdroj: Peugeot

I slabší hybrid zlevnil o 1.000 Kč na 529.000 Kč. Zdroj: Peugeot

I slabší hybrid zlevnil o 1.000 Kč na 529.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Tato linie přidává například 10palcový přístrojový štít, automatickou klimatizaci, vylepšený infotainment i rádio a vzhledově luxusnější detaily karoserie. Zdroj: Peugeot

Tato linie přidává například 10palcový přístrojový štít, automatickou klimatizaci, vylepšený infotainment i rádio a vzhledově luxusnější detaily karoserie. | Zdroj: Peugeot

Také ve výbavě GT jsou oba hybridy levnější o jednoho „Palackého“. Zdroj: Peugeot

Také ve výbavě GT jsou oba hybridy levnější o jednoho „Palackého“. | Zdroj: Peugeot

Bohužel spalovací verzi tu nepořídíte. Zdroj: Peugeot

Bohužel spalovací verzi tu nepořídíte. | Zdroj: Peugeot

Dynamicky laděné provedení GT vyniká parkovacím systémem s kamerou, full-LED světlomety, virtuálním 3D kokpitem, anatomickými sedadly, bezdrátovou nabíječkou, 17palcovými koly a sportovním optickým paketem. Zdroj: Peugeot

Dynamicky laděné provedení GT vyniká parkovacím systémem s kamerou, full-LED světlomety, virtuálním 3D kokpitem, anatomickými sedadly, bezdrátovou nabíječkou, 17palcovými koly a sportovním optickým paketem. | Zdroj: Peugeot

Elektrickou 208 jsme si schválně nechali na konec, protože je z cenového hlediska nejzajímavější. Zdroj: Peugeot

Elektrickou 208 jsme si schválně nechali na konec, protože je z cenového hlediska nejzajímavější. | Zdroj: Peugeot

Elektrickou 208 jsme si schválně nechali na konec, protože je z cenového hlediska nejzajímavější. Zdroj: Peugeot

Elektrickou 208 jsme si schválně nechali na konec, protože je z cenového hlediska nejzajímavější. | Zdroj: Peugeot

Dostupná je pro všechny výbavy, přičemž nejvíce ušetříte se základní linií, kde cena klesla o 70.000 Kč na 770.000 Kč. Zdroj: Peugeot

Dostupná je pro všechny výbavy, přičemž nejvíce ušetříte se základní linií, kde cena klesla o 70.000 Kč na 770.000 Kč. | Zdroj: Peugeot

Obsah a sestava výbavových linií sice zůstala stejná, ale nyní přibyla nová motorizace a současné trendy zamíchaly cenami. Zdroj: Peugeot
Základní model Active, kde máte například 6 airbagů, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, LED přední světlomety, plejádu jízdních asistentů a 16palcová kola, zdražil o 5.000 Kč. Zdroj: Peugeot
Nejlevnější verze s PureTechem o výkonu 75 k a pětirychlostním manuálem vás tedy vyjde na 380.000 Kč. Zdroj: Peugeot
Stejnou částku si přihodíte i na Hybrid 100, který nyní začíná na 495.000 Kč. Zdroj: Peugeot
15
Fotogalerie

Peugeot 208 přijíždí na český trh s novými cenami. Elektrická verze už zní dost lákavě

Peugeot 208 mění ceník. Potkáte v něm novou motorizaci, ale hlavně se hýbalo s cenami.

Modernizovaný Peugeot 208 spustil konfigurátor loni v říjnu, čímž prozradil i své ceny. Nyní novinka oficiálně vstupuje na český trh. Od té doby se ale hodně změnilo. Obsah a sestava výbavových linií sice zůstala stejná, ale přibyla nová motorizace a současné trendy zamíchaly cenami. Někde ušetříte, jinde si připlatíte.

Základní model Active, kde máte například 6 airbagů, manuální klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, LED přední světlomety, plejádu jízdních asistentů a 16palcová kola, zdražil o 22.000 Kč. Nejlevnější verze s PureTechem o výkonu 75 k a pětirychlostním manuálem vás tedy vyjde na 397.000 Kč. Stejnou částku si přihodíte i na Hybrid 100, který nyní začíná na 512.000 Kč. Silnější PureTech se 100 k a šestirychlostní skříní poskočil na 422.000 Kč. Nově můžete mít tuto verzi i s osmistupňovým automatem. Připlatíte si za něj 50.000 Kč.

Cena stokoňového motoru s manuálem ve výbavě Allure stoupla o 10.000 Kč na 460.000 Kč. Slabší hybrid zdražil o 20.000 Kč na 550.000 Kč. Tato linie přidává například 10palcový přístrojový štít, automatickou klimatizaci, vylepšený infotainment i rádio a vzhledově luxusnější detaily karoserie.

Také ve výbavě GT jsou oba hybridy dražší o 14.000 Kč. Nyní vycházejí na 589.000 Kč a 614.000 Kč. Bohužel spalovací verzi tu nepořídíte. Dynamicky laděné provedení GT vyniká parkovacím systémem s kamerou, full-LED světlomety, virtuálním 3D kokpitem, anatomickými sedadly, bezdrátovou nabíječkou, 17palcovými koly a sportovním optickým paketem.

Elektrickou 208 jsme si schválně nechali na konec, protože je z cenového hlediska nejzajímavější. Dostupná je pro všechny výbavy, přičemž nejvíce ušetříte se základní linií, kde cena klesla o 55.000 Kč na 785.000 Kč. V provedení Allure činí úspora 50.000 Kč a v GT je elektromobil levnější o 55.000 Kč. V nejvyšší výbavě GT je k mání levněji o 40.000 Kč. Vtip je v tom, že se jedná o slabší verzi se 100 kW a 50kWh baterií. Silnější provedení elektrického pohonu s výkonem 115 kW a akumulátorem o kapacitě 51 kWh je za 910.000 Kč.

Peugeot 208

Peugeot 208 je městský vůz, který navazuje na sérii 205, 206 a 207. Výrobce se rozhodl v dalším číslování již nepokračovat, a tak uvedl v roce 2019 novou generaci pod stejným číslem 208. Pod kapotou najdete benzinový, dieselový i elektrický pohon.

První jízdní dojmy • Ceny a technická data • Test Peugeot 208 1.2 PureTech 100

Doporučujeme

Články odjinud