Peugeot 208: následník typu 207 na prvních snímcích (spy photos)

Automobilka Peugeot hodlá již na sklonku tohoto roku nahradit stávající řadu Peugeot 207 zcela novou generací přeznačenou na 208. Model Peugeot 207 v nabídce francouzské značky vystřídal v roce 2006 typ 206 a po několik let byl vůbec nejlépe prodávaným Peugeotem. Po stylistické stránce má novinka do značné míry čerpat z velkého sedanu/kombi Peugeot 508, nicméně z přiložených snímků, kde se Peugeot 208 nachází ještě pod silnou vrstvou maskování, to zatím není příliš patrné.

Nabídka pohonných jednotek má být postavena na zcela novém zážehovém tříválci dostupném v atmosféricky plněné i přeplňované verzi. Někdy v roce 2012 se k němu má přidat taktéž zcela nový čtyřválec ze spolupráce koncernu PSA s automobilkou BMW, těšit se můžeme také na extrémně hospodárné malé diesely. Předpokládá se, že Peugeot 208 dostane ve všech verzích soustavu start/stop. Kromě tří a pětidvéřového hatchbacku bude k mání také jako kombík a roadster.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia


 

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 95 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků