Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zůstal

Davdi  |  19. 02. 2015 11:32

pokud někdo nevidí na přístroje přes volant, tak to není chyba vozu, ale řidiče

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 02. 2015 13:11

To jsou kecy a kecy. Je třeba sedadlo vypumpovat nahoru, volant spustit dolů a i tak v periferním výhledu vadí vyvýšené budíky jako by jsi měl šrajtofli položenou na budíkách u normálního auta. Na ty vyvýšené budíky se oči stejně přeostřují, takže nemají jedinou výhodu. Chápu že značkomilci si dokázali vsugerovat opak. Navíc ta peugeotovská maska vypadá, jako by tam chyběl díl, který by kryl spáry na prst velké. Clio je jinde a prodeje tomu odpovídají.

Odpovědět  |   | 
masinka  |  19. 02. 2015 20:01

Muzu se zeptat? Ty jsi trpaslik? Naschval jsem nahnal 165 cm vysokou manzelku, at si ve 208 da sedacku dolu, jestli ji vyvysene budiky budou vadit ve vyhledu z auta a svete div se, nevadi.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  20. 02. 2015 08:21

Český průměr. Výhled rovně je špatný, výhled vpravo kde budíky nevadí je jako u běžného auta.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 02. 2015 12:17

Malý volant = sportovní volant, takže spíše jde o to jaký je posilovač řízení. Jinak předpokládám že na tacho vidět je a víc v autě nepotřebuju, raději koukám na cestu.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  19. 02. 2015 12:55

Malý volant bohužel často znamená nepohodlí pro cestující. Řidič to nevnímá, ale pro spolujezdce (hlavně vzadu) je to peklo, když to s nimi celou cestu cuká ze strany na stranu.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 02. 2015 12:56

Ty budíky brání ve výhledu na cestu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 02. 2015 14:26

To jsou zase žvásty o budících a volantu. Asi to auto bude jinak dokonalé, že si redaktoři za tu dobu, co se prodává, nic jiného nenešli.

Odpovědět  |   | 
pepe  |  19. 02. 2015 14:05

... pořád stejně ošklivý

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  19. 02. 2015 15:31

stejne osklivy jako ty

Odpovědět  |   | 
pepe  |  19. 02. 2015 19:57

za to Ty jsi jistě krasavec

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  19. 02. 2015 16:18

A proč by mu neměl zústat malý volant ?

Odpovědět  |   | 
Jimclark  |  19. 02. 2015 19:13

Tohle auto možná nemá nejhezčí předek na světě, ale jinak má krásné proporce. A ten interiér já vyloženě žeru. Nádhera a klobouk dolů.

Odpovědět  |   | 
Polovic  |  22. 02. 2015 09:02

K malému volantu asi toto: auto doma máme a volant mě, na rozdíl od mé ženy sere. A to jsme si koupili ten nejlepší po GTi, čili kožený a s perforovanou kůží pod místa na ruce. Jeho velikost vadí hlavně v noci, kdy ve spolupráci s převodem řízení činí jízdu dost nervózní. Navíc díky tloušťce v místě rukou se moc jistě nedrží. A u obyčejných volantů, jak na PlayStation (plast,ne polyuretan), má tendenci v chlapských rukách vyloženě klouzat. Tak asi tak.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A