Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zůstal

V Ženevě se ukáže omlazený Peugeot 208, ale pokud jste čekali, až automobilka Peugeot vymění volant, nedočkali jste se. Sice je teď potažený kůží, ale pořád je neergonomicky malý a nebude přes něj vidět na přístroje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny jsou vskutku kosmetické, ale pod kapotou jsou nové i úspornější motory a rozšířily se možnosti konektivity a výbava

Změny na designu jsou pouze kosmetické. Především se rozšiřovala výbava a hlavně možnosti konektivity, nově třeba můžete zobrazovat aplikace z chytrého telefonu na displeji v autě. Prodej faceliftované verze začne v červnu 2015.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Pokud jde o motory, pod kapotou najdete čtyřválec 1.6 THP o výkonech 165 nebo 208 koní ve vrcholné verzi 208 GTI. Ovšem ty asi nebudou patřit k hlavním tahounům prodejů.

Naftový čtyřválec 1.6 HDI, nebo BlueHDI, jak ho pojmenovává Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotřeba se v ekoverzi dostane na tři litry na 100 km.

V nabídce jsou také tříválce. Základní litrový tříválec má 68 koní a optimalizovanou spotřebu i emise, nad ním je tříválec 1,2 l o výkonu 82 koní, ke kterému můžete mít automat a nově je v nabídce tříválec 1,2 l s přeplňováním, který posílá na přední kola 110 koní přes pětistupňový manuál nebo šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků