Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zůstal

V Ženevě se ukáže omlazený Peugeot 208, ale pokud jste čekali, až automobilka Peugeot vymění volant, nedočkali jste se. Sice je teď potažený kůží, ale pořád je neergonomicky malý a nebude přes něj vidět na přístroje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny jsou vskutku kosmetické, ale pod kapotou jsou nové i úspornější motory a rozšířily se možnosti konektivity a výbava

Změny na designu jsou pouze kosmetické. Především se rozšiřovala výbava a hlavně možnosti konektivity, nově třeba můžete zobrazovat aplikace z chytrého telefonu na displeji v autě. Prodej faceliftované verze začne v červnu 2015.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Pokud jde o motory, pod kapotou najdete čtyřválec 1.6 THP o výkonech 165 nebo 208 koní ve vrcholné verzi 208 GTI. Ovšem ty asi nebudou patřit k hlavním tahounům prodejů.

Naftový čtyřválec 1.6 HDI, nebo BlueHDI, jak ho pojmenovává Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotřeba se v ekoverzi dostane na tři litry na 100 km.

V nabídce jsou také tříválce. Základní litrový tříválec má 68 koní a optimalizovanou spotřebu i emise, nad ním je tříválec 1,2 l o výkonu 82 koní, ke kterému můžete mít automat a nově je v nabídce tříválec 1,2 l s přeplňováním, který posílá na přední kola 110 koní přes pětistupňový manuál nebo šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků