Peugeot 208 má za sebou facelift. Malý volant mu ale zůstal

V Ženevě se ukáže omlazený Peugeot 208, ale pokud jste čekali, až automobilka Peugeot vymění volant, nedočkali jste se. Sice je teď potažený kůží, ale pořád je neergonomicky malý a nebude přes něj vidět na přístroje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny jsou vskutku kosmetické, ale pod kapotou jsou nové i úspornější motory a rozšířily se možnosti konektivity a výbava

Změny na designu jsou pouze kosmetické. Především se rozšiřovala výbava a hlavně možnosti konektivity, nově třeba můžete zobrazovat aplikace z chytrého telefonu na displeji v autě. Prodej faceliftované verze začne v červnu 2015.

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Test Peugeot RCZ R: Zběsilost v srdci

Pokud jde o motory, pod kapotou najdete čtyřválec 1.6 THP o výkonech 165 nebo 208 koní ve vrcholné verzi 208 GTI. Ovšem ty asi nebudou patřit k hlavním tahounům prodejů.

Naftový čtyřválec 1.6 HDI, nebo BlueHDI, jak ho pojmenovává Peugeot, má výkony 75, 100 a 120 koní. Jeho spotřeba se v ekoverzi dostane na tři litry na 100 km.

V nabídce jsou také tříválce. Základní litrový tříválec má 68 koní a optimalizovanou spotřebu i emise, nad ním je tříválec 1,2 l o výkonu 82 koní, ke kterému můžete mít automat a nově je v nabídce tříválec 1,2 l s přeplňováním, který posílá na přední kola 110 koní přes pětistupňový manuál nebo šestistupňový automat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků