Peugeot 208 GTi: nový hot-hatch představen (aktualizováno)

15 komentářů

Vasil Ujec
27. září • 10:52

bud jsou ty kone nejak zvelicene anebo je v aute nejaky fatalni aerodynamicky problem anebo maximalku omezili elektronicky nebo prevodama, at se v tom nikdo nezabije, ale at mi nikdo nerika, ze 200 koni v 1160kg lehkem aute staci jen na 225 km/hBoxster 2.5ka prvni generace mel 200 koni, 1360 kg a petikvalt a mel maximalku 246 km/h, zrychleni na sto bylo podobne, 6.5 sekundy.
246 km/h a 225 km/h je rozdil tridy navic je Peugeot podstatne lehci a ma jeden prevodovy stupen navic.Mi to hlava nebere..

lethal924
28. září • 10:53

Vidim ze jste take fanda do Porsche, tak si dovolim poprat hodne stastnych a veselych kilometru s tim Vasim! :-)

SuperForce
27. září • 12:46

mozno to bude v prevodovke - kratke prevody :-) Takto ako si to napisal, to nemozes porovnavat. Napr. Megane RS pred rokom 2012 mal 2.0 turbo, 250 koni a 0-100 za 6,1s. Focus ST ma tiez 250 koni, ale 0-100 da za 6,5s. Preco? Lebo motor je inak naladeny, slo im viac o spotrebu (skoro o liter nizsia ako Megane). Takze taaak

K.
4. září • 13:50

Jezdím s ním měsíc a nemá chybu. Ne každý chce jezdit ohromným autem a do města jak dělané. Jela jsem s ním z Prahy do Brna a pohoda. Uvnitř dost prostoru. Pro ženy ideální, elegantní no zkrátka Francouz.

jim
27. září • 14:49

Proč se vyjadřuješ k něčemu v čem jsi nejela? Ona 208 a 208 GTI není totéž.

K.
4. září • 13:36

Mám ho od července a je to paráda. Pohodlné, rychlé. Pro ženy jak dělané, elegantní.

jim
27. září • 14:47

Máš od července GTI a odkuď? Tady je řeč o úplně jiném autě. Tlumiče, pružiny a nastavení podvozku bude o něčem jiném.

jim
3. září • 22:07

Hezká hračka, ale jen na vyblbnutí. Pár set kilometrů na zátah bych s tím jet nechtěl. To bude utrpení.:-O

P
4. září • 1:35

Proc myslis?

jim
4. září • 9:23

Proč? Uskákaný prcek není to pravé na dlouhé přesuny.

P
4. září • 9:49

Jel jsem s tim (no ne s GTi pochopitelne) 700km a jelo to jako po maslu. Tak nevim proc uskakanej....

jim
27. září • 14:43

Právě proto, že GTI má podvozek někde jinde. Francouzská "houpačka" a GTI by asi nemělo smysl.

Tom
4. září • 13:16

ktrátkáý to je a krátký to zůstane... navíc GTi bude mít třeba tvrdší podvozek a větší kola... taky bych viděl že to bude spíš na "vyblbnutí"... D1 bych s tím jezdit nechtěl

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
P
5. září • 1:41

No ja s tym jedzil zrovna Praha - Bratislava a bylo to rozhodne lepsi jako v Octavce. Rek bych, ze v Pasiku to bylo stejny jako v 206. Vyzkousej.

Jura
3. září • 16:30

Velice povedené.

Doporučujeme

Články odjinud