Peugeot 208 GTI: nový hot hatch míří do Ženevy

Peugeot ukáže na autosalonu v Ženevě ostrou variantu nového modelu 208. Zatím jde pouze o koncept, ale už na první pohled je jasné, že se od sériové verze zas až tolik lišit nebude. Novinka by měla navázat na svého legendárního předchůdce 205 GTI. O pohon se postará známý motor 1.6 THP (207 k), který vznikl ze spolupráce BMW a PSA a který se už objevil třeba pod kapotou DS3 Racing nebo Peugeotu RCZ. Jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Koncept 208 GTI dostal samozřejmě upravený podvozek. Rozchod kol nabral oproti standardní variantě 36 mm navíc, brzdové kotouče mají vpředu průměr 302 mm, vzadu 249 mm. Nechybí kompletní body-kit, střešní spoiler, velká litá kola a dvojitá chromová koncovka výfuku.

Automobilka taktéž slibuje interiér výrazně orientovaný na řidiče. Koncept nabídne čalounění kombinující kůži a Alcantaru. Těšit se prý také máme na široké možnosti individualizace podobně, jako tomu je u Citroënu DS3. Snad to Peugeot nepřežene tak, jak se to stalo u DS3 Racing. 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků