Peugeot 208 GTI: nový hot hatch míří do Ženevy

Peugeot ukáže na autosalonu v Ženevě ostrou variantu nového modelu 208. Zatím jde pouze o koncept, ale už na první pohled je jasné, že se od sériové verze zas až tolik lišit nebude. Novinka by měla navázat na svého legendárního předchůdce 205 GTI. O pohon se postará známý motor 1.6 THP (207 k), který vznikl ze spolupráce BMW a PSA a který se už objevil třeba pod kapotou DS3 Racing nebo Peugeotu RCZ. Jednotka spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou.

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Test: Citroën DS3 Racing - až příliš krásný

Koncept 208 GTI dostal samozřejmě upravený podvozek. Rozchod kol nabral oproti standardní variantě 36 mm navíc, brzdové kotouče mají vpředu průměr 302 mm, vzadu 249 mm. Nechybí kompletní body-kit, střešní spoiler, velká litá kola a dvojitá chromová koncovka výfuku.

Automobilka taktéž slibuje interiér výrazně orientovaný na řidiče. Koncept nabídne čalounění kombinující kůži a Alcantaru. Těšit se prý také máme na široké možnosti individualizace podobně, jako tomu je u Citroënu DS3. Snad to Peugeot nepřežene tak, jak se to stalo u DS3 Racing. 

bazar

Peugeot 206 1,6
Rok výroby: 2003
Stav: 84 289 km
Cena: 54 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 115 000 km
Cena: 135 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2008
Stav: 116 246 km
Cena: 95 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 127 886 km
Cena: 101 000 Kč
Peugeot RCZ 2
Rok výroby: 2013
Stav: 146 015 km
Cena: 320 000 Kč
Peugeot 308 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 178 674 km
Cena: 130 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků