Peugeot 207 v Brazílii: jiný kraj, jiný mrav

Peugeot 207 není zrovna žhavou novinkou a jeho příchod na Brazilský trh nás nemusí až tak zajímat. Jenže není 207 jako 207...

Při bližším pohledu na tento Peugeot 207 zjistíte, že jde jen o modifikovaný model 206.
Ale to bývá na vzdálených a zvláště těch méně náročných trzích běžné. Modernizovat dosud vyráběný typ je samozřejmě levnější než zavádět výrobní linku pro model nový, pokud se ten starší navíc dobře prodává, mutant je na cestě. Brazilský trh patří do této skupiny a třeba Opel Astra Sedan se zde sebevědomě nabízí jako Chevrolet Vectra.

„Nový“ Peugeot 207 byl nedávno novinářům představen jako „první vůz značky, vyvinutý v Jižní Americe“. Ti zkušenější však prezentaci označovali slovy klasika jako „mnoho povyku pro nic“, protože se skutečně nejedná o nic jiného než o výběhový Peugeot 206, jemuž v Brazílii naroubovali světla z Peugeotu 207. Brazilští konstruktéři značky Peugeot nemají i přes své schopnosti v tomto případě být nač hrdí, navíc tamní spotřebitelé jistě upřednostní importovaný skutečný vůz typu 207. Podle dostupných informací je však samozřejmě jasné, že brazilská „dvěstěsedmička“ bude na místním trhu výrazně levnější než stejnojmenný vůz dovážený z Francie.

Kromě hatchbacku Peugeot 207 Brasil budou k dispozici také karosářské verze kombi (207 Brasil SW) a sedan (207 Brasil Passion), jenž bude vycházet z vozu prodávaného v Íránu, který se však zatím nepředstavil.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 pro Brazílii
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků