Peugeot 207 SW RC, sporťák s místem na kufry (první foto)

Francouzská automobilka Peugeot oznámila, že sportovní provedení s názvem RC bude k dispozici i pro praktické kombi nového modelu 207. Půjde tak o druhé ostré kombi v historii této automobilky. Ta také doufá, že bude úspěšnější než sedmimístný Peugeot 505 GTI z přelomu osmdesátých a devadesátých let.

Peugeot 207 SW RC bude disponovat stejnou technikou, jako kratší hatchback. Pod kapotou tedy bude mít přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s výkonem 128 kW (174 k) při 5 800 ot/min a točivým momentem 240 Nm mezi 1600-4500 ot/min.

Malé kombi by mělo zvládnout stovku za 7,5 s (hatchback 7,3 s) a dosáhne maximální rychlosti 220 km/h.

Vůz bude stát na 17" kolech z lehké slitiny a dostane také potřebný sportovnější styling. Malou nevýhodou je pak standardně dodávaný systém ESP, který lze sice vypnout, ale po překročení 50 km/h se automaticky aktivuje. U vozu s nádechem sportovních ambicí trochu smutné.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Peugeot 207 SW RC
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků